Шкільний портал
П`ятниця, 26.04.2024, 21:26
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року

У категорії матеріалів: 217
Показано матеріалів: 181-190
Сторінки: « 1 2 ... 17 18 19 20 21 22 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 37

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

STREAM –проект ( українське читання, література, мистецтво, трудове навчання) 1-11 клас. «Вірш  нашого земляка Генадія Мороза «Забута мова материнська» очима моїх учнів».

 

Сучасними програмами з літератури рекомендовано вивчення творчості письменників, творчий і життєвий шлях яких пов'язаний з місцевістю, де розташована школа. Творчість письменників-земляків внесено до переліку тем творів з української літератури для випускного екзамену в 11 -х класах загальноосвітньої школи.

 Але сьогодні, на жаль, немає достатнього забезпечення цих уроків інформацією, посібниками з літературного краєзнавства. І ми з учнями нашої школи вирішили взяти за основу вірш нашого земляка Генадія Мороза «Забута мова материнська».

 

Художній образ який зберігається у дитини після прослуховування яке супроводжується переглядом малюнків, дозволяє значно швидше згадати вірш.   

Практика показала, що учні краще запам’ятовують вірш за допомогою художніх образів. Використання цього прийому полегшує та практично прискорює процес запам’ятовування інформації, підвищує інтерес до твору, що є важливою складовою передачі виразності тексту.

Інше | Переглядів: 412 | Завантажень: 230 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 36

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка уроку. (Оновлене коло читання ). Тема: Дивосвіт сучасної казки. Юлія Смаль «Про сміливість, допомогу та вдячність». 4 клас. Літературне читання.

Урок літературного читання у 4 класі. Оновлене коло читання  з  молодою, сучасною письменницею Юлією  Смаль. Її казка« Про сміливість, допомогу та вдячність». Під час уроку  можна вдосконалювати  навички правильного , свідомого читання ;розвивати вміння характеризувати вчинки героїв твору;  відтворювати  зміст прочитаного, розвивати творчі здібності.

Розробки уроків | Переглядів: 732 | Завантажень: 317 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 35

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Нестандартний урок географії  узагальнення знань учнів  з теми: «Земля на плані і карті»  у форматі гри «брейн-ринг» для 6-го класу.

 

В даному матеріалі представлено розгорнутий конспект позакласного заходу у форматі брейн-рингу з географії, який супроводжується мультимедійною презентацією.

Даний матеріал сприяє розвитку інтересу в учнів до вивчення географії,   підвищенню їх рівня зацікавленості та кращому засвоєнню навчального матеріалу, завдяки використанню різних форм та прийомів повторення та узагальнення вивченого навчального матеріалу, а також вводячи в урок елементи цікавої географії та інтерактивні форми роботи.

Розробки уроків | Переглядів: 1221 | Завантажень: 331 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 34

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Кейс-метод на уроці англійської мови. 9 клас.

Це нетрадиційний урок  для учнів старшої школи, який розвиває мовленнєві здібності,  формує вміння логічно мислити та дієво працювати в групах.

У  кейс-методі  долається класичний дефект традиційного навчання. Застосування цього методу сучасному етапі є актуальним, тому що допомагає подолати прогалину між вивченням англійської мови та користуванням нею, надає учням можливість виявляти проблеми, збирати й аналізувати інформацію, знаходити альтернативні рішення й обирати найбільш оптимальний шлях розв'язання задач за допомогою групової роботи.

Розробки уроків | Переглядів: 540 | Завантажень: 217 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 33

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Урок-квест з використанням мобільних телефонів та QR-кодів. Урок англійської мови 1-2 клас.

Тема уроку: Revision-quest with QR-codes. Урок систематизації та узагальнення матеріалу з тем “Family”, “Numbers”, “Colours”, “School things”, “Toys”, “Animals”, “Food”, “Body parts, вивченого протягом 1 класу у вигляді квесту з використанням QR-codes. 

Урок розроблено для учнів 1 класів наприкінці навчального року або для учнів 2 класів на початку навчального року, як урок систематизації та узагальнення знань, набутих у 1 класі у вигляді квесту з використанням QR-codes (учні навчались за підручником Quick Minds1).

Розробки уроків | Переглядів: 4351 | Завантажень: 524 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (5)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 32

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Урок фізичної культури, 1 – 5 класи, «Ігри та вправи на розвиток моторики верхніх і нижніх кінцівок».

У посібнику представлено зразки нетрадиційних уроків,організаційно-методичні вказівки з проведення спортивних та народних ігор.

Посібник може бути використаний  вчителями фізичної культури та вихователями дитячих садків та груп продовженого дня.

Підручники та посібники | Переглядів: 736 | Завантажень: 239 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 31

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Ранкові зустрічі. 1 клас НУШ.

Ранкові зустрічі до тематичного тижня «Зимові свята» для 1 класу НУШ. Проводяться з метою розширення знаннь учнів про зимові свята, створення позитивного мікроклімату та гарного настрою на початку нового навчального дня, формування і розвитку в учнів поважного ставлення один до одного, відчуття єдності, розвитку навичок спілкування.

Такі заняття дають змогу опанувати різноманітні соціальні та навчальні навички, об'єднують дитячий колектив. Навчають дітей дбати про себе та інших. Створюють уважний, не байдужий та дружній настрій на цілий день. Розвивають такі важливі для успіху в навчанні навички, як уміння слухати, говорити, синтезувати інформацію, вирішувати завдання, дотримуватись інструкцій, приймати рішення.

Розробки уроків | Переглядів: 806 | Завантажень: 278 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 30

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Батьківскі збори. 1 клас НУШ.

 

Новизною батьківських зборів є відносини, які визначається поняттями "співробітництво" і "взаємодія". Де співробітництво – це спілкування на "рівних", де ніхто не може вказувати, контролювати, оцінювати, а взаємодія допомагає організації спільної діяльності, яка здійснюється на підставі соціального сприйняття та за допомогою спілкування.

Цікавою та ефективною формою знайомства з батьками учнів 1 класу на батьківських зборах є тренінг. Тренінгові батьківські збори відображають форми організації навчальної діяльності та структуру уроків в НУШ. Такі зустрічі закладають фундамент стосунків, побудованих на основі партнерства і довіри, удосконалюють уміння дорослих ефективно спілкуватися з дітьми та слухати їх, допомагають вирішувати конфлікти.

Виховні заходи | Переглядів: 1136 | Завантажень: 308 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 29

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Веб-сайт викладача математики: «Математика – це просто!»

Сайти вчителів все частіше з’являються в інтернет середовищі. Мій сайт - це новий, сучасний засіб колективної комунікації, що надає більше можливостей всім учасникам навчально-виховного процесу та відкриває математичні двері для всіх охочих!

Також сайт можна вважати дуже зручним, змістовним електронним портфоліо викладача, презентацією свого досвіду роботи досвідченим педагогам з метою їх незалежної оцінки і рекомендацій, допомогою молодим викладачам в навчальній і виховній роботі, майданчиком для організації дистанційного навчання та обговорення важливих проблем освіти, засобом підвищення власного фахового рівня.

Сайт призначений для учнів шкіл, студентів коледжів, вчителів та викладачів  математики, а також всіх небайдужих до освіти людей. Мета його створення – узагальнення і систематизація напрацьованого навчального матеріалу, бажання поділитися своїми наробками з колегами та учнями. Для учнів і студентів коледжів містить теоретичний матеріал усіх тем з математики і змістових модулів з вищої математики, тестові завдання, опорні конспекти, контрольні і самостійні роботи, питання до тематичних атестацій, матеріали для самостійного опрацювання. Учні 11 і 9 класів, використовуючи публікації сайту,  мають можливість якісно готуватись до ЗНО, ДПА з математики. Для вчителів та викладачів – календарне планування з математики, розробки уроків з презентаціями, контрольні і самостійні роботи, методичні розробки з математики та вищої математики, конспекти лекцій та сценарії виховних заходів, матеріали для підготовки до математичних олімпіад.

Інше | Переглядів: 1021 | Завантажень: 491 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (6)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 28

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Матеріали блогу вчителя трудового навчання "Трудовик".

Без сумніву, використання блог–технології в навчальновиховному процесі має багато переваг. Про важливість проблеми використання соціальних сервісів в освітньому процесі навчальних закладів свідчать численні публікації.

Сайт(блог) створено з метою обміну досвідом серед вчителів трудового навчання, задля надання інформації колегам, батькам, дітям які навчаються в нашій школі, про результативність та творчі наробки вчителя

Сподіваюся, що Ви знайдете для себе цікавий та корисний матеріал!

 

Інше | Переглядів: 721 | Завантажень: 383 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (1)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024