Шкільний портал
Неділя, 05.05.2024, 15:50
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року

У категорії матеріалів: 217
Показано матеріалів: 171-180
Сторінки: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 21 22 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 47

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену. 9 клас. Хімія.

 

Використання інтерактивних вправ та ресурсів на уроках дає можливість зацікавити учнів вивченням предмету, підвищує мотивацію, креативне та логічне мислення, вміння аналізувати та узагальнювати. Використання поліетилену призводить до виникнення екологічних проблем навколишнього середовища. Рішення цієї проблеми під час уроку виховує бережливе ставлення до оточуючого середовища, культуру поведінки учнів.

Дана розробка уроку про поліетилен містить посилання на інтерактивні ресурси «Kahoot», «Learningapps», віртуальньна дошка «Linoit», ресурс для створення інтерактивних плакатів «Thinglink», «Classroom». Конспект складений з використанням елементів критичного мислення. На уроці актуальною є екологічна проблема використання поліетиленових пакетів.

 

Розробки уроків | Переглядів: 744 | Завантажень: 297 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 46

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

Дидактичні вправи для усного рахунку в 1 класі на уроках математики та в позаурочний час. Збірка.

Ця збірка допоможе учителю початкових класів у підготовці до уроків математики у 1 класі та стане порадником у підготовці і проведенні цікавого та змістовного дозвілля.

Всі дидактичні вправи, вміщені у збірці, розвивають увагу, кмітливість, мислення учнів; допомагають формувати обчислювальні навички першокласника, збагачують його математичну мову; розвивають почуття товариськості, колективізму, взаємоповаги та взаємодопомоги, вчать бути організованими і дисциплінованими.

Підручники та посібники | Переглядів: 633 | Завантажень: 268 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 45

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Сайт вчителя початкових класів.

Сайт створено для учнів і батьків, для вчителів початкових класів, яких об’єднує  любов до дітей. Сайт включає головну сторінку, портфоліо, все для вчителя, фотоальбоми, сторінку для батьків.

Сайт має можливість донести інформацію в мультимедійних формах. Сторінки систематично доповнюється новими роботами, цікавими матеріалами (уроки, виховні заходи, відео-фізкультхвилинки, презентації, доповіді, виступи, фотоальбоми тощо)

Сайт простий та зручний у використанні,  постійно оновлюється актуальною та корисною інформацією.  Я добираю матеріали, орієнтуючись на питання, які хвилюють вчителів, дітей, батьків. 

Інше | Переглядів: 642 | Завантажень: 322 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 44

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Конспект сучасного уроку біології.  6 клас. Тема: «Бактерії – найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій.»

Розробка уроку біології 6 клас та презентації до нього.

 

Розробки уроків | Переглядів: 677 | Завантажень: 207 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 43

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Сила розуму», для 1-4 класу, з предмету «Психологія».

 

Людина народжується як велика можливість. Вона  володіє величезним потенціалом. Перетворити потенціал дітей на реальність ось вже більше 25 років допомагає наука сила  розуму.

Зараз, на початку ХХ1 століття сила розуму стала повсякденною практикою, визнаною мільйонами в усьому світі : техніці тренування розуму приділяється велика увага.

Зараз стало загальновизнаним, що регулярне застосування прийомів сили розуму, таких як візуалізація – створення зорових образів і позитивних установок, покращує результати у будь-якому виді діяльності. Особливо легко сприймають науку сила розуму діти і вони отримують з цієї техніки велику користь.

Інше | Переглядів: 401 | Завантажень: 244 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 42

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Інтегрований урок –  подорож  + Презентація у 3 класі  ( природознавство та трудове навчання). Тема : Які рослини – квіткові ? Однорічні та багаторічні  рослини. Практичне завдання : розпізнавання квіткових рослин за наочністю. Практична робота :  виготовлення квітів технікою квілінг.

 

Матеріал до уроку  та методи набудуть актуальності, оскільки сприяють успішній реалізації нових освітніх завдань. Головна мета інтегрованого навчання - допомогти дітям виробити цілісне бачення світу та самого себе, зайняти певну життєву позицію щодо природи та суспільства.

Ця інтеграція має на меті інформаційне й емоційне збагачення сприймання, мислення й почуттів учнів за рахунок використання цікавого матеріалу, що дає змогу різнобічно пізнати якесь явище, поняття, досягти цілісності знань. У цьому допоможе подорож зупинками у презентації.

 

Інтегрований урок  мав на меті розширити й поглибити уявлення знання дітей про квіткові рослини, як живі організми та їх різноманітність ; продемонструвати характерні ознаки квіткових рослин; розвивати увагу, спостережливість , логічне мислення, корегувати вимову слів та уявлення про навколишній світ; уміння робити узагальнення та висновки ; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природознавства. З трудового навчання : навчити учнів виготовляти квіти технікою квілінг ; удосконалювати вміння розміщувати деталі у певній послідовності та на певній площині ; розвивати окомір під час наклеювання до основи ; виховувати акуратність під час роботи.

Розробки уроків | Переглядів: 643 | Завантажень: 235 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 41

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Паспорт і презентація дослідницького проекту  «Рід, родина, рідня». 1 клас, Я і Україна.

Рід. Родина. Родовід. Ці культові поняття нашого народу,   про яку складено чимало  легенд, приказок і прислів’їв є ключовими поняттями цього проекту. Протягом часу  роботи над проектом,  червоною стрічкою проходить думка, що скільки б не розповідали дітям про родовід, але якщо в сім’ї немає традицій, не зберігаються сімейні реліквії, листи, рушники, діти виростуть без поважного ставлення до батьків, до старших.  Дослідження показали, що є родини, які мають багато родичів, яких не тільки діти, а іноді й батьки не знають, бо зв’язок поколінь втратився значно раніше.  Аби  сім’ї одного ро­ду  спілкувалися між собою, підтримували теплі родинні стосунки  треба привчати і прилучати до цього дітей ще змалку.  Саме ці важливі завдання сімейного виховання і реалізовані під час роботи над проектом.

Інше | Переглядів: 583 | Завантажень: 278 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 40

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Фрагмент уроку 11 класу на тему «Початкові відомості про математичну статистику», математика.

 

Фрагмент уроку, присвячений розбору складної теоретичної частини і питань, які виникли в учнів в процесі виконання домашньої роботи, що з`ясували на етапі актуалізації опорних знань і вмінь учнів.     

Використані задачі практичного змісту, які переслідували мету вивчення наскрізних ліній освітнього процесу:

  1. Екологічна безпека і сталий розвиток – приклад №2 «Проміжна підготовка до ЗНО двох учнів».
  2. Громадська відповідальність – найвідоміший історичний приклад президентських виборів США 1936 року.
  3. Здоров`я і безпека – приклад №3 «У кого портфелі важчі?»
  4. Підприємливість і фінансова грамотність – приклад №4 «Створення робочих місць на заводі».

Очікувані результати:

  • Сприяти усвідомленню цінності нових знань і вмінь, зацікавленості у пізнанні нового;
  • Формувати вміння визначати достатність даних для розв`язання задачі:
  • Формувати вміння розпізнавати проблеми, що можна розв`язати засобами математики;
  • Сприяти самовихованню свідомого ставлення до навчання.
Розробки уроків | Переглядів: 584 | Завантажень: 249 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 39

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Збірка позакласних заходів для учнів 5-11 класів «Національно-патріотичне виховання учнів на основі особистісно орієнтованого підходу».

 

До Вашої уваги подаються розробки позакласних заходів національно-патріотичної тематики. Звичаї і традиції, обряди, народні ремесла були і є невід’ємною частиною життя народу. Особливістю цих неписаних законів є те, що вони зберігаються протягом тривалого періоду і передаються із покоління в покоління. Мета цієї роботи – вказати на вічність традицій, на їх невмирущу мудрість, яка починає відроджуватися у наш час.

Проведення національно-патріотичних заходів сприяє вихованню школярів, формуванню національної свідомості, поваги до минувшини свого народу. Школа повинна виховувати національно свідому, духовно багату особистість. Тому потрібно намагатися формувати навчально-виховний процес так, щоб кожен учень добре знав свій народ, а у ньому пізнавав себе. Без цього неможливо виховати патріота України, який би характеризувався національною самовідданістю, працював для розквіту Батьківщини в майбутньому.

Для вчителів-словесників, вихователів, студентів філологічних факультетів, учнів  і батьків.

Виховні заходи | Переглядів: 4654 | Завантажень: 529 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 38

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

9 клас.  Урок з історії України.  «Нова українська література і театр як відображення  суспільного розвитку в кінці ХVIII — першій половині ХІХ ст.

Урок з історії України для 9 класу на тему «Нова українська література і театр як відображення  суспільного розвитку в кінці ХVIII — першій половині ХІХ ст.». Конспект уроку та мультимедійна презентація.

Головними завданнями уроку є охарактеризувати особливості розвитку української літератури і театру в кінці ХVIII — першій половині ХІХ ст.; розвивати в учнів уміння працювати з документами, ілюстраціями,  вміти аналізувати історичний матеріал, виділяти головне й другорядне, робити висновки, складати порівняльну характеристику та зіставляти інформацію з різних історичних джерел; розвивати в учнів творчі здібності, навички виразного читання; виховувати в учнів естетичні смаки й уподобання, вчити їх культури спілкування; викликати інтерес до творчості І. Котляревського, М. Гоголя, Т. Шевченка, П. Куліша, Г. Квітки-Основ’яненка, Є. Гребінки.

 

На уроці учні працюють в групах, заздалегідь готують  повідомлення,  працюють з текстом підручника, складають кластер «Енеїда», переглядають буктрейлер до «Енеїди» І. Котляревського, прослуховують уривок «Мені однаково, чи буду...» Т. Шевченка, інсценують  уривок «Ніч перед Різдвом» М. Гоголя.

Урок побудовано відповідно до завдань Нової української школи. Учні самостійно добирають матеріал, виступають у ролі вчителя та вчаться доносити інформацію до інших учнів. До уроку залучені всі учні.

Розробки уроків | Переглядів: 512 | Завантажень: 211 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024