Шкільний портал
Середа, 08.05.2024, 05:05
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 636
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року

У категорії матеріалів: 217
Показано матеріалів: 161-170
Сторінки: « 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 21 22 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 57

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

«Коло і круг». Конспект уроку математики. 6 клас.

Мета уроку узагальнити та систематизувати знання учнів про коло, круг та їх елементи; закріпити вміння та навички находити довжину кола та площу круга за формулами; активізувати пізнавальну діяльність учнів шляхом розв’язування задач прикладного характеру.

Урок проведений з використанням інтерактивної дошки, Інтернет-ресурсами  та qr кодами. В додатках відеоматеріал проведеного уроку.

Розробки уроків | Переглядів: 662 | Завантажень: 209 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 56

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Сайт шкільної бібліотеки.

 

На сайті шкільної  бібліотеки,  на головній  сторінці, можна познайомитись с постами, що розповідають про життя шкільної бібліотеки, про  бібліотечно – інформаційну систему України, посилання на  сайти обласних бібліотек України, про електронну бібліотеку .

На сторінці «Про бібліотеку» всім бажаючим можна познайомитись з даними про бібліотеку і завідувача бібліотекою, правилами користування бібліотекою, заповідями для читачів, документами за період 2017 – 2018 н.р., 2018 – 2019 н.р.

На сторінці «Заходи» знаходяться сценарії різних заходів та фото, відео, аудіо матеріали.

Сторінки «Скарбнички» розповідають про народну творчість, розумні книжки; про артистів, які є прикладом  для учнів, як виразно читати вірши та гарно співати пісні; про цікаві та дивні факти у світі, а відеокалейдоскоп представляє дуже  красиві музичні кліпи.

Сторінки «Роботи учнів» представляють  відео, фото матеріали , презентації , твори, вірші, виставки малюнків  школярів.

Сторінки «Бібліотекопедії» включають в себе віртуальну бібліотеку, віртуальні виставки, проекти «Ми славимо тебе, Україно»  і «Читай, слухай, дізнавайся про країни Євросоюзу», електронні підручники, електронні книжки, QR – сторінку, інтерактивні плакати, інтерактивні ігри, буктрейлери.

Інше | Переглядів: 1311 | Завантажень: 849 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2019 | Коментарі (19)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 55

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Збірник з математики для 6 класу «Актуалізація опорних знань учнів з теми «Звичайні дроби та дії над ними».

 

Основною метою вивчення розділу « Звичайні дроби та дії над ними» учнями 6 класу  є розвиток, збагачення і поглиблення знань  про звичайні дроби  і дії над ними, числові й буквені вирази, величини та їх вимірювання, рівняння і нерівності.    

В даному збірнику подано завдання для актуалізації опорних знань, встановлення рівня навченості  учнів через написання математичних диктантів, самостійних  та  контрольних робіт. Завдання математичних диктантів розраховані на 3-5 хвилин початку уроку для  оптимізації опитування та повторення матеріалу  попередніх уроків для кращого сприйняття нового матеріалу.

 Також у збірнику подано розробки уроків:

1.«Узагальнення і систематизація знань учнів» ( на дії І ступеня зі звичайними дробами),

2. «Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами» ( на всі дії зі звичайними дробами)

Для мотивації вивчення учнями даного розділу в збірнику подано «Методичний порадник «Методи розв’язування  задач розділу  «Задачі на всі дії зі звичайними дробами» в зовнішньому незалежному оцінюванні за 2010-2019 р.р.»

Розробки уроків | Переглядів: 704 | Завантажень: 261 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 54

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок «Найпростіші показникові нерівності» з  алгебри в 11 класі з використанням ІКТ.

Урок «Найпростіші показникові нерівності» з  алгебри і початків аналізу в 11 класі, з використанням он-лайн сервісу https://learningapps.org/ та інтерактивної дошки. Конспект уроку+ презентація.

 

 

 

 

Розробки уроків | Переглядів: 2714 | Завантажень: 390 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (7)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 53

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

«І. Котляревький. Драма «Наталка Полтавка». Почуття возвеличують людину». Розробка уроку з презентацією  з української літератури для 9 класу.

 

Нова українська школа ґрунтується на педагогіці партнерства, яка передбачає рівність позицій партнерів, шанобливе ставлення один до одного з урахуванням реальних можливостей. Освіта набуває нової якості, учитель перестає бути носієм об’єктивного знання.

Сучасні школярі із величезною цікавістю сприймають матеріал уроку, коли учитель застосовує ІКТ – такий урок набуває високої ефективності і полегшує начання  учнів. Основною метою використання ІКТ на уроці  є досягнення поглибленого розуміння та осмислення навчального матеріалу, образне сприйняття, посилення емоційного впливу матеріалу на особистість учня. Все це відбувається за рахунок відео- та аудіокоментарів, історичних фільмів, мультфільмів, віртуальних екскурсій до музеїв письменників, презентацій до уроку, які представлені в електронному варіанті через сучасні електронні інструменти.

Залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроках додатково заохотить школярів до вивчення матеріалу уроку. За допомогою QR-кодів тв браузеру доповненої реальності Blippar можна урізноманітнити навчальний процес кодування посилань на домашні завдання чи практичні вправи, проведення квесту.

Розробки уроків | Переглядів: 787 | Завантажень: 243 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 52

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Освітній портал "Інтернет-школа педагога ХХІ століття"

Аналіз теорії і практики формування інформаційної компетентності вчителів-предметників свідчить про наявність протиріч - між затребуваністю в сучасній цивілізації інформаційно грамотної особистості і недостатнім рішенням проблеми в системі методичної роботи навчальних закладів; між актуальністю формування інформаційної компетентності вчителя і недостатнім рівнем мотивації педагогів до розвитку власної інформаційної культури. 

З метою ліквідувати цифровий розрив між вчителем та учнем та  надати вчителям реальні можливості для переходу до нової парадигми освіти, наочно продемонструвати переваги інноваційного навчання, ми створили освітній портал «Інтернет-школа педагога ХХІ століття». Портал відкриває можливості перед вчителем, що прагне до змін, почати впровадження інноваційних рішень вже зараз,  надає чіткі конкретні рекомендації щодо реформування кожного етапу традиційного уроку.

 

 

Інше | Переглядів: 428 | Завантажень: 287 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 51

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Проект в рамках трудової акції "Юннатівський зеленбуд"  на тему «Створення «Зеленого класу для НУШ».

Мета: інтеграція екологічної складової до системи освіти та виховання, спрямованої на різнобічну підготовку підростаючого покоління через  створення проекту «Зелений клас для НУШ» на території закладу

 

Головна ідея створення «Зеленого класу» - проведення уроків інтегрованого курсу початкової школи,  образотворчого мистецтва, праці, основ здоров'я, природи, біології, географії, гурткових та позакласних занять, виховних годин.

Використання «зеленого класу» перегукуються з ідеями видатного педагога Василя Олександровича Сухомлинського. Тим самим що є демонстрацією актуальності ідей великого вчителя в сучасній школі. Адже відомо, що діти з задоволенням навчаються на свіжому повітрі, є активнішими під час занять, краще засвоюють матеріал, мають позитивний емоційний стан.

Учні  залюбки відвідують зелений клас на перервах та після уроків; він став улюбленим місцем їх спілкування. Зрештою, «Зелений клас» став не тільки окрасою подвір’я школи, а ще місцем проведення батьківських зборів, засідань методичних об’єднань та прикладом.

Інше | Переглядів: 554 | Завантажень: 271 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 50

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

План-конспект уроку  у 7 класі. Тема уроку: Їжа та напої. Продукти харчування та їх склад. Тригранна інтеграція ( німецька мова, трудове навчання , основи здоров'я).

Мета: систематизувати та активізувати лексичний матеріал з теми “Їжа та напої ”, вдосконалювати практичні навички монологічного і діалогічного мовлення, забезпечити засвоєння учнями поняття «продукти харчування», відомостей про основні складові харчових продуктів, їхнє значення для організму людини та джерела білків, жирів, вуглеводів, мінеральних солей, вітамінів.

 

Розробки уроків | Переглядів: 623 | Завантажень: 227 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 49

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Узагальнюючий урок з розділу «Психічна і духовна складові здоров’я . Конфлікти і стреси та їх вплив на здоров’я». Для учнів 7-х класів. Предмет: основи здоров’я.

Форма проведення уроку у вигляді QR -квесту цікава як для учнів так і для вчителя. Учні вчаться  працювати в команді, допомагати один одному. Така форма роботи розвиває логіку, увагу а також дає можливість використовувати сучасні інструменти для навчання - мобільні телефони. В ігровій формі закріплються та узагальнються знання, виховується толерантність, особистісна  відповідальність та бажання  перемогти. А для вчителя - ще одна форма роботи з учнями на уроці, яка  викликає у дітей бажання краще вчити предмет.

Розробки уроків | Переглядів: 611 | Завантажень: 246 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (9)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 48

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Мотив любові та смерті в романі «Провина зірок» Джона Гріна». 11 клас, Зарубіжна література.

 

Сучасний літературний процес постає як складний і суперечливий сплав різноманітних художніх напрямів і тенденцій. Мотив любові та смерті займає провідне місце у сучасній літературі. Перспективною тема дослідження є тому, що творчість сучасного американського письменника та відеоблогера Джона Гріна досліджена не в мій мірі, в якій би це дозволив зробити стан розвитку світового літературознавства, а також представлена в роботі концепція та основні результат стануть в пригоді учням та педагогам під час сюжетно-композиційного аналізу цього твору, який введено до навчальної програми із зарубіжної літератури.

Науково-методична робота чітко структурована, складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.

У вступі розкрито актуальність теми дослідження, її теоретичну та практичну цінність, визначено мету та основні завдання, об'єкт, предмет і методи дослідження. У першому розділі «Мотив любові та смерті як об’єкт літературознавчого аналізу», який складається із двох підрозділів описано мотив як літературознавчу категорію та досліджено типи мотивів у літературознавстві. У другому розділі «Мотив любові та смерті у романі «Провина зірок» Джона Гріна» простежується продуктивність літературознавчого підходу до розкриття мотиву любові та смерті американським письменником у вищезгаданому романі-бестселері.

Вагому роль у вирішенні танатологічних проблем зіграли праці М. Ґайдеґґера, Ф. Ніцше, З.Фрейда. Продуктивність літературознавчого підходу до розкриття мотиву любові та смерті полягають, насамперед, у можливості розглянути ці поняття як символічний код певної культурно-історичної доби, який виявляє свої глибинні сутнісні властивості в художньому творі, де він виступає одночасно і шифром, і ключем до розуміння організації сюжетних колізій, встановлення ціннісних орієнтирів, мірилом вчинків героїв, точкою відліку їхніх дій.

Підручники та посібники | Переглядів: 2040 | Завантажень: 388 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (8)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024