Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 217 Показано матеріалів: 161-170 |
Сторінки: « 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 21 22 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 57
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
«Коло і круг». Конспект уроку математики. 6 клас.
Мета уроку узагальнити та систематизувати знання учнів про коло, круг та їх елементи; закріпити вміння та навички находити довжину кола та площу круга за формулами; активізувати пізнавальну діяльність учнів шляхом розв’язування задач прикладного характеру.
Урок проведений з використанням інтерактивної дошки, Інтернет-ресурсами та qr кодами. В додатках відеоматеріал проведеного уроку. |
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 56
Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"
Назва матеріалу:
Сайт шкільної бібліотеки.
На сайті шкільної бібліотеки, на головній сторінці, можна познайомитись с постами, що розповідають про життя шкільної бібліотеки, про бібліотечно – інформаційну систему України, посилання на сайти обласних бібліотек України, про електронну бібліотеку .
На сторінці «Про бібліотеку» всім бажаючим можна познайомитись з даними про бібліотеку і завідувача бібліотекою, правилами користування бібліотекою, заповідями для читачів, документами за період 2017 – 2018 н.р., 2018 – 2019 н.р.
На сторінці «Заходи» знаходяться сценарії різних заходів та фото, відео, аудіо матеріали.
Сторінки «Скарбнички» розповідають про народну творчість, розумні книжки; про артистів, які є прикладом для учнів, як виразно читати вірши та гарно співати пісні; про цікаві та дивні факти у світі, а відеокалейдоскоп представляє дуже красиві музичні кліпи.
Сторінки «Роботи учнів» представляють відео, фото матеріали , презентації , твори, вірші, виставки малюнків школярів.
Сторінки «Бібліотекопедії» включають в себе віртуальну бібліотеку, віртуальні виставки, проекти «Ми славимо тебе, Україно» і «Читай, слухай, дізнавайся про країни Євросоюзу», електронні підручники, електронні книжки, QR – сторінку, інтерактивні плакати, інтерактивні ігри, буктрейлери.
Інше |
Переглядів: 1311 |
Завантажень: 849 |
Додав: Ростислав |
Дата: 30.06.2019
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 55
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Збірник з математики для 6 класу «Актуалізація опорних знань учнів з теми «Звичайні дроби та дії над ними».
Основною метою вивчення розділу « Звичайні дроби та дії над ними» учнями 6 класу є розвиток, збагачення і поглиблення знань про звичайні дроби і дії над ними, числові й буквені вирази, величини та їх вимірювання, рівняння і нерівності.
В даному збірнику подано завдання для актуалізації опорних знань, встановлення рівня навченості учнів через написання математичних диктантів, самостійних та контрольних робіт. Завдання математичних диктантів розраховані на 3-5 хвилин початку уроку для оптимізації опитування та повторення матеріалу попередніх уроків для кращого сприйняття нового матеріалу.
Також у збірнику подано розробки уроків:
1.«Узагальнення і систематизація знань учнів» ( на дії І ступеня зі звичайними дробами),
2. «Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами» ( на всі дії зі звичайними дробами)
Для мотивації вивчення учнями даного розділу в збірнику подано «Методичний порадник «Методи розв’язування задач розділу «Задачі на всі дії зі звичайними дробами» в зовнішньому незалежному оцінюванні за 2010-2019 р.р.» |
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 54
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок «Найпростіші показникові нерівності» з алгебри в 11 класі з використанням ІКТ.
Урок «Найпростіші показникові нерівності» з алгебри і початків аналізу в 11 класі, з використанням он-лайн сервісу https://learningapps.org/ та інтерактивної дошки. Конспект уроку+ презентація.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 53
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
«І. Котляревький. Драма «Наталка Полтавка». Почуття возвеличують людину». Розробка уроку з презентацією з української літератури для 9 класу.
Нова українська школа ґрунтується на педагогіці партнерства, яка передбачає рівність позицій партнерів, шанобливе ставлення один до одного з урахуванням реальних можливостей. Освіта набуває нової якості, учитель перестає бути носієм об’єктивного знання.
Сучасні школярі із величезною цікавістю сприймають матеріал уроку, коли учитель застосовує ІКТ – такий урок набуває високої ефективності і полегшує начання учнів. Основною метою використання ІКТ на уроці є досягнення поглибленого розуміння та осмислення навчального матеріалу, образне сприйняття, посилення емоційного впливу матеріалу на особистість учня. Все це відбувається за рахунок відео- та аудіокоментарів, історичних фільмів, мультфільмів, віртуальних екскурсій до музеїв письменників, презентацій до уроку, які представлені в електронному варіанті через сучасні електронні інструменти.
Залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроках додатково заохотить школярів до вивчення матеріалу уроку. За допомогою QR-кодів тв браузеру доповненої реальності Blippar можна урізноманітнити навчальний процес кодування посилань на домашні завдання чи практичні вправи, проведення квесту. |
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 52
Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"
Назва матеріалу:
Освітній портал "Інтернет-школа педагога ХХІ століття"
Аналіз теорії і практики формування інформаційної компетентності вчителів-предметників свідчить про наявність протиріч - між затребуваністю в сучасній цивілізації інформаційно грамотної особистості і недостатнім рішенням проблеми в системі методичної роботи навчальних закладів; між актуальністю формування інформаційної компетентності вчителя і недостатнім рівнем мотивації педагогів до розвитку власної інформаційної культури.
З метою ліквідувати цифровий розрив між вчителем та учнем та надати вчителям реальні можливості для переходу до нової парадигми освіти, наочно продемонструвати переваги інноваційного навчання, ми створили освітній портал «Інтернет-школа педагога ХХІ століття». Портал відкриває можливості перед вчителем, що прагне до змін, почати впровадження інноваційних рішень вже зараз, надає чіткі конкретні рекомендації щодо реформування кожного етапу традиційного уроку.
Інше |
Переглядів: 428 |
Завантажень: 287 |
Додав: Ростислав |
Дата: 29.06.2019
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 51
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Проект в рамках трудової акції "Юннатівський зеленбуд" на тему «Створення «Зеленого класу для НУШ».
Мета: інтеграція екологічної складової до системи освіти та виховання, спрямованої на різнобічну підготовку підростаючого покоління через створення проекту «Зелений клас для НУШ» на території закладу
Головна ідея створення «Зеленого класу» - проведення уроків інтегрованого курсу початкової школи, образотворчого мистецтва, праці, основ здоров'я, природи, біології, географії, гурткових та позакласних занять, виховних годин.
Використання «зеленого класу» перегукуються з ідеями видатного педагога Василя Олександровича Сухомлинського. Тим самим що є демонстрацією актуальності ідей великого вчителя в сучасній школі. Адже відомо, що діти з задоволенням навчаються на свіжому повітрі, є активнішими під час занять, краще засвоюють матеріал, мають позитивний емоційний стан.
Учні залюбки відвідують зелений клас на перервах та після уроків; він став улюбленим місцем їх спілкування. Зрештою, «Зелений клас» став не тільки окрасою подвір’я школи, а ще місцем проведення батьківських зборів, засідань методичних об’єднань та прикладом.
Інше |
Переглядів: 554 |
Завантажень: 271 |
Додав: Ростислав |
Дата: 29.06.2019
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 50
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
План-конспект уроку у 7 класі. Тема уроку: Їжа та напої. Продукти харчування та їх склад. Тригранна інтеграція ( німецька мова, трудове навчання , основи здоров'я).
Мета: систематизувати та активізувати лексичний матеріал з теми “Їжа та напої ”, вдосконалювати практичні навички монологічного і діалогічного мовлення, забезпечити засвоєння учнями поняття «продукти харчування», відомостей про основні складові харчових продуктів, їхнє значення для організму людини та джерела білків, жирів, вуглеводів, мінеральних солей, вітамінів.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 49
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Узагальнюючий урок з розділу «Психічна і духовна складові здоров’я . Конфлікти і стреси та їх вплив на здоров’я». Для учнів 7-х класів. Предмет: основи здоров’я.
Форма проведення уроку у вигляді QR -квесту цікава як для учнів так і для вчителя. Учні вчаться працювати в команді, допомагати один одному. Така форма роботи розвиває логіку, увагу а також дає можливість використовувати сучасні інструменти для навчання - мобільні телефони. В ігровій формі закріплються та узагальнються знання, виховується толерантність, особистісна відповідальність та бажання перемогти. А для вчителя - ще одна форма роботи з учнями на уроці, яка викликає у дітей бажання краще вчити предмет. |
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 48
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
«Мотив любові та смерті в романі «Провина зірок» Джона Гріна». 11 клас, Зарубіжна література.
Сучасний літературний процес постає як складний і суперечливий сплав різноманітних художніх напрямів і тенденцій. Мотив любові та смерті займає провідне місце у сучасній літературі. Перспективною тема дослідження є тому, що творчість сучасного американського письменника та відеоблогера Джона Гріна досліджена не в мій мірі, в якій би це дозволив зробити стан розвитку світового літературознавства, а також представлена в роботі концепція та основні результат стануть в пригоді учням та педагогам під час сюжетно-композиційного аналізу цього твору, який введено до навчальної програми із зарубіжної літератури.
Науково-методична робота чітко структурована, складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.
У вступі розкрито актуальність теми дослідження, її теоретичну та практичну цінність, визначено мету та основні завдання, об'єкт, предмет і методи дослідження. У першому розділі «Мотив любові та смерті як об’єкт літературознавчого аналізу», який складається із двох підрозділів описано мотив як літературознавчу категорію та досліджено типи мотивів у літературознавстві. У другому розділі «Мотив любові та смерті у романі «Провина зірок» Джона Гріна» простежується продуктивність літературознавчого підходу до розкриття мотиву любові та смерті американським письменником у вищезгаданому романі-бестселері.
Вагому роль у вирішенні танатологічних проблем зіграли праці М. Ґайдеґґера, Ф. Ніцше, З.Фрейда. Продуктивність літературознавчого підходу до розкриття мотиву любові та смерті полягають, насамперед, у можливості розглянути ці поняття як символічний код певної культурно-історичної доби, який виявляє свої глибинні сутнісні властивості в художньому творі, де він виступає одночасно і шифром, і ключем до розуміння організації сюжетних колізій, встановлення ціннісних орієнтирів, мірилом вчинків героїв, точкою відліку їхніх дій. |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|