Шкільний портал
П`ятниця, 17.05.2024, 04:28
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3752
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року

У категорії матеріалів: 217
Показано матеріалів: 81-90
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 21 22 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 137

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок математики у 1 класі. Тема : «Ознайомлення з числом і цифрою 8. Порівняння чисел у межах 8».

Мета: ознайомити учнів з числом і цифрою 8; пояснити утворення числа та цифрі 8 додаванням до попереднього числа в порівняннях у межах 8; закріпити вміння складати приклади; розвивати пам’ять; виховувати інтерес до навчання; формувати комунікативну компетентність, розвивати логічне мислення; вдосконалювати навички усної лічби, узагальнити вміння записувати й розв’язувати приклади на додавання.

Такі уроки вдало доповнюють традиційні форми навчання учнів, бо є ефективним засобом активізації навчальної діяльності школярів, позитивно впливають на якість знань, умінь і навичок, стимулюють творчу активність учнів, розвиток розумової діяльності, сприяють виникненню внутрішньої мотивації до навчання та підвищенню уваги та змісту матеріалу, що вивчається.

Розробки уроків | Переглядів: 494 | Завантажень: 245 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 136

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок зарубіжної літератури та презентація на тему «Омар Хайям (1048-1133) – класика середньовічної східної поезії». 8 клас. Зарубіжна література.

Розробка даного уроку спрямована на розвиток уваги до художнього слова, образного мислення, виховання інтересу до філософської лірики О. Хайяма. Однією з цілей є знайомство з особистістю поета-мудреця, введення у світ його поезій. Учні мають навчитися аналізувати поетичний твір. Також дітям прищеплюється інтерес до філософської лірики О. Хайяма.

Розробки уроків | Переглядів: 544 | Завантажень: 208 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 135

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Організація національного виховання молодших школярів в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу». 1 – 4 клас. (Українська мова, літературне читання, Я у світі). 

Національне виховання має суспільний характер. До нього причетні сім’я, найближче соціальне оточення – формальні й неформальні об’єднання, громадські організації, засоби масової інформації, заклади культури, релігійні об’єднання та ін. Роль держави в полягає в координації виховних зусиль усіх інституцій суспільства, забезпеченні їх єдності та пріоритету загальнодержавних інтересів.

Сьогодні перед учителями початкової ланки стоїть завдання: підготувати молодшого школяра до життя в майбутньому постіндустріальному інформаційному суспільстві, при цьому дбайливо оберігаючи примножуючи систему норм і цінностей, що склалася в українського народу.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 568 | Завантажень: 248 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 134

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Використання гімнастичних палиць в гуртковій роботі для фізичного виховання школярів». Фізична культура. Гурток «Рух».

Матеріал містить добірку загально- розвивальних вправ з використанням гімнастичних палиць  для фізичного виховання школярів. Роботу фізкультурного гуртка проіллюстровано відповідними фото-матеріалами.

Мета – показати практичне застосування простого та доступного спортивного предмету – гімнастичної палиці для досягнення позитивних результатів у зміцненні здоров’я школярів.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 589 | Завантажень: 224 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 133

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка уроку на тему «Калинове гроно із словосполучень і речень». Українська мова. 8 клас.

Урок  української мови спрямований для узагальнення  вивченого про словосполучення і речення, їх синтаксичну роль в інтерактивній формі. Зінтегровано мовознавчий матеріал з українознавством. На уроці використані дидактично-асоціативні  завдання для розвитку  творчо-комунікативних здібностей в учнів, пам’яті, уваги, спостережливості, зв’язного усного мовлення, вміння спілкуватися у групі, висловлюватись, відстоювати свою точку зору; сприяти виробленню  культурних компетентностей, що передбачають вміння зберігати та захищати національну ідентичність через визначення ціннісних пріоритетів.

Розробки уроків | Переглядів: 488 | Завантажень: 226 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 132

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка уроку з літературного читання у 4 класі. Тема: Тварини – наші вірні друзі. Григір Тютюнник «Ласочка».

В даній розробці використано ІКТ, презентації, цікаві форми та методи роботи, інтерактивні ігри. Також в урок впроваджено таке поняття як: тонкі та товсті запитання. 

За допомогою такого уроку, вчитель має можливість донести до учня, важливість тварин у природі та нашому житті. А за допомогою цікавих та нових форм роботи виникає більше зацікавлення темою.

Розробки уроків | Переглядів: 555 | Завантажень: 202 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 131

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Спогади мого дитинства. Комбінований урок (літературне читання та образотворче мистецтво). 4 клас.

Здобувачі освіти поповнюють свої знання про життя  дітей  в роки Великої Вітчизняної війни, читаючи оповідання Тамари Коломієць «Ялинка  мого дитинства».

 

Використовуються мультимедійна презентація, пазли групової роботи «Текст», експозиція книг Т. Коломієць.

Спеціальні інтерактивні методи навчання забезпечують розвиток критичного мислення у дітей, вдосконалюють навички читання, збагачують словниковий запас, а саме:

  • припущення на основі запропонованих слів;
  • слухання та обмірковування;
  • випереджальне завдання для дослідницьких груп, які координує вчитель;
  • перегляд відеофільму з подальшим обговоренням власного ставлення до історичних фактів;
  • робота в гетерогенних групах із самоперевіркою («Аукціон запитань», «Аукціон думок»);
  • виконання музичної фізкультхвилинки за темою уроку («Ялинка»).

Головна думка-власними руками та уявою створити свою казку(уславлення мистецтва витинанки).

Учні виготовляють власноруч сніжинку у техніці витинанки.

Підсумок уроку(метод «Прес») на основі особистих суджень дітей-збереження миру на Землі.

Розробки уроків | Переглядів: 558 | Завантажень: 234 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 130

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Природні й синтетичні органічні речовини. Урок-кейс з хімії. 11 клас.

 

 

Урок-кейс з хімії (вивчення й закріплення нових знань, формування вмінь та навичок).

Учні завершили вивчати класи органічних сполук, їх властивості, добування та застосування, на цьому уроці узагальнюють знання про природні й синтетичні органічні речовини. Клас об’єднався у три диференційовані групи, завдання для яких, за 4 дні до уроку, було викладено на блозі вчителя. Кожна група отримує кейс та розробляє свій проект.

Організація роботи груп:

  • обговорення запропонованого матеріалу з застосуванням основних правил для аналізу кейсу;
  • виявлення проблем;
  • розподіл функціональних ролей у групі;
  • визначення спікерів;
  • представлення результатів аналізу (вирішення кейсів відбувається до уроку:випереджальне завдання; кейс 1, 2 отримує по 5 хвилин на презентацію, кейс 3 - 7 хвилин).

Кейси, з якими працюють учні, містять інформацію про природні й синтетичні речовини.

Методи навчання: тестування, вправа «Асоціації», метод проблемно-ситуативного аналізу (кейс-метод), метод проектів, майндмеппінг, дискусія.

Обладнання: мультимедійне обладнання, презентація.

Роздавальний матеріал: кейси для груп, інформаційний матеріал, етикетки від промислових та продуктових товарів.

 

 

 

 

 

 

 

Розробки уроків | Переглядів: 579 | Завантажень: 246 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 129

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Ти і я – одна сім`я. Інтегрований урок («Я у світі», українська мова, трудове навчання). 3 клас.

На уроці застосовуються інтерактивні вправи («Очікування», «Мовники», «Закінчи речення», «Чорна скриня», «Так чи ні» ), прийоми ( «Незакінчене речення», «Неслухняні слова», «Наведи порядок у своїх знаннях») доступні для учнів та дають змогу сформувати у них предметні та ключові компетентності. Наочність та технічні засоби  навчання дозволили  доступно викласти новий матеріал і закріпити його, також зекономити час на вироблення практичних умінь і навичок в учнів, глибше проникнути в суть вивченого матеріалу, зокрема: сім’я, рід, родина, родовідне дерево; корінь слова, спільнокореневі слова, форма одного й того самого слова; виготовлення емблеми класу технікою «торцювання».

Різні види роботи сприяли зниженню стомленості учнів у процесі роботи.

Розробки уроків | Переглядів: 609 | Завантажень: 251 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 128

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Майстер-клас  на тему «Розв’язування сюжетних задач за допомогою схем».

Формування у школярів ключових і предметних компетентностей значною мірою залежить від рівня як математичної, так і методичної підготовки вчителя. І навчити дітей розв’язувати задачі – це непроста, але цікава робота, яку легше виконати, навчивши учнів для знаходження відповіді до задачі користуватися схемою.

Вашій увазі представлено майстер-клас з розв’язування сюжетних задач у початковій школі за системою розвивального навчання (Д.Б.Ельконіна-В.В.Давидова), робота над якими ведеться на основі діяльнісного підходу, засадах  інтерактивного, колективного  навчання, спираючись на роботи Е.І.Александрової. Ефективним для розв’язування задачі є побудова схеми, за допомогою якої і визначається шлях пошуку відповіді. Адже, як сказав вчений математик Д.Пойа «Володіння математикою - вміння розв'язувати задачі, причому не тільки стандартні, але й ті, що вимагають оригінальності, винахідливості». 

 

Інше | Переглядів: 533 | Завантажень: 272 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024