Шкільний портал
Четвер, 02.05.2024, 08:13
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року

У категорії матеріалів: 217
Показано матеріалів: 61-70
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 21 22 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 157

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Майстер – клас « Активні методи навчання на уроках зарубіжної літератури» з 5-11 клас.

У майстер класі « Активні методи навчання  на уроках зарубіжної літератури» представлені різні інтерактивні методи та прийоми, які допоможуть залучити учнів до активної співпраці, сформувати уміння обробляти значні обсяги інформації, розвинути здатність мислити творчо і нестандартно, знаходити оригінальні рішення. Майстер клас допоможе молодим і досвідченим учителям ефективно використати час, випробувати ефективність різних методів і прийомів, застосувавши повною мірою власний творчий потенціал.

Інше | Переглядів: 495 | Завантажень: 240 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 156

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Зарубіжна література, 11 клас. Розробка уроку « Життєподібний сюжет і філософсько- символічний зміст твору Ернеста Хемінгуея «Старий і море».

 

Урок « Життєподібний сюжет і філософсько- символічний зміст твору Ернеста Хемінгуея «Старий і море» принесе задоволення  як вчителю, так і учням, спонукатиме учнів вчитися активно: ставити запитання, шукати додаткову інформацію та зв’язки  між окремими частинами інформації,  виконувати творчі завдання, уважно ставитись до коментарів вчителів і однокласників. Цей урок допоможе удосконалити навички аналізу художнього твору, стати більш компетентними щодо осмислення філософсько - символічного наповнення сюжету, пояснення задуму автора, відстоювання своєї точки зору, знаходження зв’язків між видами мистецтва.

Розробки уроків | Переглядів: 507 | Завантажень: 275 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 155

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Відеоролик «Стоп булінг» з виховною метою для учнів 1-11 класів.

 

Мій улюблений світ – без насильства,

Без жорстокості, болю і зла,

Де народом заспівана пісня

Містить тільки хороші слова

.Здавалося б, на дворі 21 століітя, а світ і з кожним роком стаєш жорстокішим. Булінг, погодьтеся, страшно звучить? Але справа навіть не в звучанні, а в тому, що це явище оточує нас всюди – в кожному навчальному закладі, і найстрашніше – те, що воно несе за собою надзвичайно негативні наслідки. Страх володіє людьми, він призводить до того, що жертви не наважуються діяти – приховують свої проблеми…

Україна – в першій десятці країн Європи(9 місце з 42 країн) за його поширеністю з-поміж 11-15-річних школярів. Торік 67% українських дітей або були жертвами, або кривдниками, або свідками булінгу, за даними ЮНІСЕФ. Чверть із них безпосередньо зазнали цькувань. 48% цих дітей нікому не розповіли про пережите.
Для успішної боротьби з насильством було розроблено відеоролик «Стоп булнг».Метою якого було навчити освітян та здобувачів освіти розпізнавати ситуації булінгу та вчасно і правильно реагувати на його прояви в освітньому середовищі.

 

Виховні заходи | Переглядів: 6895 | Завантажень: 531 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (30)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 154

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок пам’яті «Дзвони Чорнобиля». Година спілкування. 2 клас.

Мета: ознайомити учнів із трагічною сторінкою історії України –Чорнобильською катастрофою;  вчити сприймати чужу біду, чужий біль, як власні; виховувати любов і повагу до своєї Батьківщини – України, почуття глибокої поваги до людей, які віддали своє життя в ім’я майбутнього життя людства; розвивати почуття гордості за свій народ, прищеплювати любов та бережливе ставлення до рідної природи.

 

Виховні заходи | Переглядів: 615 | Завантажень: 257 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 153

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

100 ігор англійською мовою. Для використання в класній і позакласній роботі з учнями молодшого, середнього і старшого віку.

 

Пропонований збірник являє собою добірку із 100 ігор англійською мовою для класної та позакласної роботи з учнями початкової,с ередньої і старшої ланки загальноосвітньої  школи.

Збірник написаний учителем, який узагальнив власний багаторічний досвід практичної роботи та свої теоретичні знання.

З метою підвищення зацікавленості і посилення інтересу учнів до вивчення англійської мови та заохочення їх до самостійної творчості автор збірника застосовує такі популярні форми роботи, як ігри, змагання, конкурси. Ігри сприяють формуванню психосоціальних компетентноcтей, а саме навичкам емпатії, кооперації, ефективного спілкування,неагресивної впевненності, розв’язання проблем і прийняття рішеннь, самоусвідомлення, самооцінки та ін. Окрім того в процесі ігор можна перевірити знання учнів з необхідних учителю тем. Я переконана, що такий вид діяльності захопить не лише дітей,а й організаторів чи ведучих ігор.

Адресуючи свою працю широкому вчительському загалу-від учителів –початківців і студентів-філологів до досвідчених викладачів, сподіваюся, що кожний читач знайде в збірнику щось нове і корисне для себе.

Підручники та посібники | Переглядів: 815 | Завантажень: 327 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (9)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 152

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Розробка уроку. Основи здоров´я. 6 клас. Тема: «Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній.»

На уроці використано елементи тренінгу, інтерактивні вправи, вправи для розвитку критичного мислення, робота в ротаційних групах, учні складають пазли, створюють лепбук та колаж, пишуть есе та розгадують кросворди….

 

Основна мета уроку: ознайомити учнів із ознаками дружніх, недружніх і небезпечних компаній..

Після цього уроку учні зможуть:

  • розпізнавати дружні, недружні і небезпечні компанії;
  • аналізувати соціальні групи, до яких вони належать.
Розробки уроків | Переглядів: 1235 | Завантажень: 304 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 151

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок читання. 3 клас. Астрід Ліндгрен «Карлсон, що живе на даху».

Даний урок дає змогу поглибити знання школярів, створити в уяві дітей художні образи казкових героїв,вчити дітей аналізувати,давати відповіді за сюжетом повісті «Малий і Карлсон,що живе на даху» та за розумінням прочитаного,робити висновки;розвивати логічне та творче мислення,мовленнєві навички,уміння аргументовано висловлювати свою думку;виховувати шанобливе ставлення до книги,бажання поповнювати свої знання.

Розробки уроків | Переглядів: 546 | Завантажень: 219 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 150

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Природознавсто: "Як змінюється життя комах і риб восени. Міні-проект «Як бджоли готуються до зими?»

 

Даний урок дає змогу поглибити знання школярів про явища в живій природі;

  • формувати в учнів уявлення про осінні явища в житті комах і риб, уміння аналізувати, порівнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами природи, робити висновки;
  • формувати потребу в пізнанні природи, проведенні спостережень за комахами восени;
  • розвивати кмітливість, спостережливість, мислення;
  • виховувати бережливе відношення до природи.
Розробки уроків | Переглядів: 512 | Завантажень: 205 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 149

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Веб-квест: «Зроби свій вибір: здоров’я чи примарна насолода». 8, 9 класи. Основи здоров’я.

Дана робота містить матеріал щодо  шкідливих звичок в цілому і, стосовно формування здорового способу життя, зокрема. Також порушуються питання щодо здорового способу життя та умінь і навичок школярів працювати в системі Інтернету.

Розробки уроків | Переглядів: 511 | Завантажень: 271 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 148

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Повторення вивчених таблиць множення і ділення», 2 клас, математика.

 

Даний матеріал підготовлений для навчального проекту з математики у 2 класі. Мета якого вчити учнів знаходити і систематизувати інформацію, вчити аналізувати, робити висновки на основі власних спостережень,

В поданому матеріалі представлено  формування інформаційної компетенції учнів на уроках математики.

Використання методики формування інформаційної компетенції учнів забезпечує свідоме ставлення до інформаційної діяльності. Процес запам’ятовування проходить інтенсивніше при умові залучення дітей до активної діяльності, використання ними операцій порівняння, аналізу,  узагальнення. Ефективним є своєчасне використання пам'яток, таблиць, інструкцій, зорових опор, які допомагають учням поступово, без перевантаження сприймати і запам'ятовувати значущі об’єкти.

Розробки уроків | Переглядів: 520 | Завантажень: 217 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2019 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024