Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 171 Показано матеріалів: 131-140 |
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 17 18 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 130
Назва матеріалу:
Проект
ЛЮДИНОЦЕНТРИЗМ У ПОЕТИЧНИХ ТВОРАХ
ЛІНИ КОСТЕНКО
Хотілося розширити уявлення учнів про життєвий і творчий шлях Л.Костенко, показати, як гуманізм творчості Ліни Костенко та самовизначення поетеси виявлялися в її поетичному слові, але найяскравіше — в непохитності її суспільної позиції.
Дізнатися більше про становлення поетеси, життєвий і творчий шлях Ліни Костенко.
Схарактеризувати самовизначення людини у поетичних творах Ліни Костенко.
Зрозуміти самоусвідомлення поета як митця у поетичних творах Ліни Костенко.
Ознайомитися із піснями на слова Ліни Костенко.
Вчитися шанувати спадщину видатних людей.
Крім того, усвідомити:
· самоідентифікацію особистості (моральну, естетичну);
· розуміння людини як найвищої цінності;
· здатність до свідомого ефективного функціонування;
· превалювання духовних потреб над матеріальними;
· актуалізацію людини як незамінного учасника новітніх комунікативних процесів.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 132
Назва матеріалу:
Позакласний бінарний захід з інформатики та країнознавства «Intellectual Battle» («Інтелектуальна битва»)
Захід розроблений для учнів 10 класу. В ньому містяться матеріали для узагальнення та поглиблення знань з теми «Системи опрацювання даних, розміщених у таблицях», а також практикум спілкування англійською мовою та узагальнення знань з країнознавства Великої Британії.
Розробка заходу містить інтерактивні завдання, що призначені для узагальнення та поглиблення знань з інформатики та англійської мови, зокрема: завдання, які потребують вміння та навиків редагування електронних таблиць; завдання, що активізують навики спілкування та письма англійською мовою; нестандартні тестові завдання різних типів.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 133
Назва матеріалу:
Конспект уроку з української мови у 5 класі «Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу».
Конспект уроку має за мету узагальнити та систематизувати знання учнів 5 класу з теми «Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія», удосконалити вміння учнів робити звуковий аналіз слів, правильно вживати вивчені буквені й не буквені орфограми, підготувати п’ятикласників до написання тематичної контрольної роботи, збагатити словниковий запас, виховувати любов до краси рідної мови, її багатства. У процесі уроку вчитель використовує групову форму роботи, ігровий момент, комп’ютерні тести, що сприяє кращому засвоєння матеріалу та відповідає віковим особливостям учнів 5 класу.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 134
Назва матеріалу:
Колективний творчий проект «Допоможемо птахам»
В проекті висвітлена робота учнів над реалізацією мети діяльності. Спочатку учні ділилися на групи за власним бажанням. Так як в класі мала кількість учнів ( 7 учнів), то групи отрималися невеликими(міні – групи).
Мета проекту:
- Поглибити знання дітей про птахів нашої місцевості.
- Дослідити шляхи збереження природи в нашій місцевості.
- Визначити, як закликають до збереження природи та допомоги птахам письменники.
- Розширити кругозір дітей,розвивати критичне мислення школярів.
- Вчити самостійно генерувати ідеї, добирати і накопичувати матеріал, встановлювати причиново – наслідкові зв'язки.
- Розкрити взаємозв'язок уяви і творчості, музики і живопису.
- Прищеплювати любов до рідної природи.
- Розвивати пам'ять, увагу, фантазію, естетичні смаки,збагачувати словниковий запас учнів, вчити стисло та зрозуміло висловлювати свою думку.
- Виховувати бережне ставлення до природи.
Навчальні предмети: природознавство, літературне читання, трудове навчання, українська мова.
Тривалість: місяць. |
Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 135
Назва матеріалу:
Урок для 2 класу з курсу «Християнська етика в українській культурі».
Урок містить вправи, практичні завдання, вирішення проблемних ситуацій. На уроці використані інноваційні форми роботи та технології: технології ситуативного моделювання («Інтерактивні ігри»(гра «Розсипанка», «Впіймай гарне слово»), «Імітаційні ігри»(гра «Птах вдячності», «Вирощування квітки родинної любові»), «Кейс-метод»), технології колективного навчання (методи «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Незакінчене речення»), , технологія кооперативного навчання (робота в парах, групах), інформаційно-комунікаційні технології.
Урок дає можливість розширити знання учнів про родину; розкрити поняття «дружня родина»; виховувати чуйне ставлення до оточуючих, ознайомити учнів з християнськими моральними цінностями, що лежать в основі життя родини, виховувати любов до ближнього, чесність, слухняність, поступливість, формувати норми моральної поведінки у ставленні до Бога і до ближніх.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 136
Назва матеріалу:
Конспект уроку фізики 8 клас (нова програма) «Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів»
Найголовнішу роль в запобіганні екологічній катастрофі грає енергозбереження. Проблема розумного використання енергії являється однією з найбільш гострих проблем людства. Сучасна економіка заснована на використанні енергетичних ресурсів, запаси котрих вичерпуються і не відновлюються. Але це не головне. Сучасні методи виробництва енергії наносять невиправний збиток природі та людині.
Урок спрямований на те, щоб формувати уявлення учнів про енергію, яка є джерелом для роботи всіх технічних пристроїв та механізмів; формувати розуміння життєвої необхідності зберігати енергію; формувати думку про способи економного використання електричної; сприяти розвитку комунікативних навичок під час роботи; уміння вислуховувати думку інших, доводити власні переконання; а також виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 137
Назва матеріалу:
Урок Тарас Шевченко. Повторення життєпису поета. “Меніт ринадцятий минало…”. Мотив всеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі.
Мета: знати про творче життя поета, розуміти значення його творчості для українського народу. виразно й осмислено читати твори. Проаналізувати роздум поета про сирітське дитинство, пояснити роль контрасту та інших художніх засобів у творі «Мені тринадцятий минало»; розвивати словник учнів, збагачувати їх мовний запас; формувати кругозір, світогляд; виховувати шанобливе ставлення людини до мистетцва слова; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці. |
Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 138
Назва матеріалу:
Розробка уроку та презентація з фізики 8 клас: «Сила струму та її вимірювання. Амперметр».
Урок вивчення нового матеріалу з використанням ІКТ. В урок включено роботу учнів з інтерактивною дошкою, та роботу з фізичними приладами.
Переваги уроку вивчення нового матеріалу з використанням мультимедійних навчальних систем зумовлені технічними можливостями комп'ютера, що дозволяє:
- значно розширити й урізноманітнити матеріал, який підлягає засвоєнню, вдосконалити його структуру;
- забезпечити своєчасну обробку інформації;
- здійснити якісний діалог того, хто навчається, з комп’ютером;
- використати звуковий супровід, що сприяє активізації ще одного каналу сприймання через органи слуху;
- забезпечити якість зображень, що відповідає естетичним та гігієнічним вимогам і дозволяє краще унаочнити матеріал, зобразити різні процеси, явища, предмети тощо.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 139
Назва матеріалу:
Розробка уроку зарубіжної літератури для 6 класу : «Значення образу Різдва в творі Чарльза Діккенса «Різдвяна пісня в прозі» Елементи фольклору (казки, пісні)»
Під час проведення уроків літератури вчитель намагається познайомити учнів із письменниками зарубіжних країн, які жили і творили в різні часи. Тому використовування різних форм проведення уроків, а саме: уроків – подорожей, уроків – зустрічей, уроків – спогадів, поетичних віталень та інших; допомагає краще зацікавити учнів, запропонованим їм матеріалом. Дати можливість проникнутися переживаннями героїв вивчених творів, разом з ними відвідати невідомі країни та подолати труднощі.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 140
Назва матеріалу:
Розробка уроку зарубіжної літератури для 7 класу : «О.Грін «Пурпурові вітрила». Поєднання реального і фантастичного в повісті.»
Урок складений за новою навчальною програмою. Підібраний матеріал відповідає вимогам підготовки уроків.
Цікаво проведений урок літератури назавжди залишає в пам’яті учнів спогади про твір та його автора. |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|