Шкільний портал
П`ятниця, 26.04.2024, 08:51
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

У категорії матеріалів: 171
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 17 18 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 11

Назва матеріалу:

Система  уроків з розвитку зв’язного мовлення для початкової школи

Конспекти уроків розвитку мовлення з підтримкою мультимедійних презентацій, дидактичний матеріал (підготовчі вправи для забезпечення розвитку зв’язного мовлення молодших школярів)

-Культура мовлення. Складання тексту-опису за малюнком «Білочка» (3 клас).

-Бінарний урок (розвиток зв’язного мовлення і образотворче мистецтво)    Складання усного опису снігура. Виконання композиції «Снігур» (акварель)» (3 клас).

-Колективна творча робота за картиною І.Левітана «Золота осінь» за поданим словником (4 клас).

-Дикі тварини України (урок розвитку зв’язного мовлення)

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1070 | Завантажень: 323 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 12

Назва матеріалу:

Розробка уроку інформатики за темою «Створення та виконання програм у середовищі Scratch» (4 клас)

Дана розробка призначена для проведення уроку інформатики  у нестандартній формі (урок-змагання) для учнів 4 класу, які вивчають інформатику з 2 класу та навчаються за підручником Коршунової О.В. Розробка містить конспект уроку, мультимедійну підтримку (презентація, фізкультхвилинка) та допоміжні матеріалі (проекти у Scratch, блок-схеми)

Дана розробка націлена на організацію діяльності учнів початкових класів по сприйняттю, осмисленню і запам'ятовуванню нових знань і способів діяльності при вивченні теми «Алгоритми з розгалуженням і повторенням».

Вивчати програмування у початковій школі досить складно, тому проведення уроків у ігровій формі, у формі змагань дає можливість вчителю не тільки навчити учнів складати і виконувати алгоритми з розгалуженням і повторенням, а й успішно розвивати логічне та алгоритмічне мислення учнів, пам'ять, увагу, пізнавальну активність, здатність швидко сприймати інформацію.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 5541 | Завантажень: 3688 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (7)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 13

Назва матеріалу:

Програма для створення тестів у вигляді гри «О, щасливчик»

Багато комп’ютерних програм мають просте оформлення, чим не достатньо зацікавлюють учня для проходження тесту. Створена тестова оболонка поєднує елементи оцінювання знань з елементами гри. Вигляд і правила проходження тестів максимально наближений до принципу гри «О, щасливчик».

Проведення поточного чи підсумкового оцінювання у вигляді тестування за допомогою створеної комп’ютерної програми безумовно збільшить інтерес учнів до предмету і стимулює якісніше підготуватися до тестування.

Користувач має змогу за допомогою створеної програми відкрити будь-який текстовий файл, створений у текстовому редакторі «Блокнот», який повинен бути правильно оформлений. Вимоги до оформлення подані у програмі.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 772 | Завантажень: 63 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 14

Назва матеріалу:

Захід: «Я – моя родина – Україна - світ»

Наша країна крокує шляхом побудови демократичного громадянського суспільства. Створюються  умови для виховання свідомих громадян-патріотів, які зможуть збудувати заможну, духовну і матеріально багату державу.

 

Мета: поглибити  в учнів уявлення про Україну як Батьківщину кожного з нас;

довести невід’ємність історії кожної родини від історії Батьківщини;

пробуджувати національну свідомість, розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість, пам'ять, мислення та мовлення учнів; 

виховувати патріотів рідної країни, повагу до її національних символів, потребу глибоко вивчати цю історію та зростати гідними людьми як своєї родини, так і України.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 827 | Завантажень: 37 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 15

Назва матеріалу:

Електронний посібник «Шевченко – художник».

Посібник  створений у формі презентації. Складається з 16 розділів.

Головною метою сучасного уроку є зацікавлення навчальним предметом, тому актуальним є нестандартний підхід до викладання матеріалу.

Посібник допомагає привернути увагу школярів до творчої спадщини Шевченка, підвищити інтерес до постаті Тараса Шевченка; розвивати образне мислення; розкривати літературну творчість Т.Шевченка через творчість Шевченка - художника; вчити «читати» його картини.

Посібник призначений для вивчення теоретичного матеріалу теми, яка передбачена чинною програмою Міністерства освіти і науки України з української літератури для 9 класу 12-річної школи.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 941 | Завантажень: 83 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 16

Назва матеріалу:

Уроки математики у 1 класі

Дидактичні ігри допомагають зробити навчання цікавим. Адже, у першокласників ігрова діяльність – домінуюча. А проблема здоров’я завжди є актуальною, особливо в сучасній школі.

Запропонована серія уроків математики за підручником Богданович, Лишенко допоможе вчителю урізноманітнити роботу з першокласниками. Використані цікаві ігри сприяють розвитку пізнавальної активності школярів.

У розробці використно елементи здоров’язберігаючих технологій.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 853 | Завантажень: 32 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 17

Назва матеріалу:

План-конспект уроку інформатики в 11 класі. Комбінований урок з використанням інтерактивних методів навчання.

Тема. Створення кліпів. Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду. Відеоефекти та відеопереходи. Титри.

Матеріал доволі актуальний, особливо в наш час передових технологій, коли соціальні мережі заполонили світ,  і відеоматеріали ми бачимо на кожному кроці, то доволі необхідним є уміння його створювати самому. Також поданий план-конспект уроку можна використовувати не лише на уроці інформатики, а й на інших уроках (в залежності від теми), або   інтегрованих уроків.

Урок доволі цікавий. Цікавою є як сама тема, так і її подача: використання інноваційних методів та прийомів роботи, що є досить актуальними для проведення ефективного уроку та отримання бажаного результату, з дотриманням усіх вимог до сучасного уроку. Ця тема вивчається в школі вже декілька років, тому сам матеріал не новий, новизною є його представлення.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1226 | Завантажень: 70 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 18

Назва матеріалу:

Урок природознавства в 1 класі на тему «Яке значення має вода?»

На прикладі цього уроку можна продемонструвати поєднання використання інтерактивних методів та ІКТ-технологій. Таке поєднання робить навчання для першокласників більш цікавим, урізноманітнює види роботи на уроці, актуалізує навчальну діяльність учнів. На уроці показано варіант організації групової роботи учнів на уроці природознавства.

Розробка дає можливість побачити, як можна використовувати на уроці комп’ютерну презентацію та роздатковий матеріал, комбінувати індивідуальну, групову та колективну форми роботи. Така організація роботи створює умови для вивчення учнями навчального матеріалу, його практичного застосування в своєму житті, розвитку мислення та вміння висловлювати свої думки, їх аргументувати.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 762 | Завантажень: 328 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 19

Назва матеріалу:

 Досвід роботи « СИСТЕМА  КЕРУВАННЯ  ТА ОРГАНІЗАЦІЇ  НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ОСНОВІ МОНІТОРИНГОВОГО ПІДХОДУ ».

Реалізація змісту навчально-виховного процесу вимагає активного підходу, насамперед – визначення в ньому місця особистості не тільки вчителя, а й учня. Актуальність дослідження – сучасні шляхи оновлення освіти, здобуття учнями глибоких знань, пошук шляхів виховання творчої компетентної особистості XXI століття.

У даній роботі представлено досвід  роботи гімназії, завдяки якому у закладі створено умови для розвитку і формування творчо активної, життєво компетентної, духовно багатої особистості, яка здатна знаходити потрібну інформацію, критично її сприймати та обробляти, втілювати в життя свої власні і неповторні ідеї.

Ключові позиції нашої діяльності – націленість на результат, прагнення до успіху  і віра в кожного учня.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 799 | Завантажень: 52 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 20

Назва матеріалу:

Проект «Створення шкільної медіа-освіти як складової сучасного освітнього середовища»

У проекті показано, що навчально-виховні технології мають відповідати викликам часу, орієнтуватися на прогресивні педагогічні досягнення людства формувати у дітей основи моральності, духовної культури; сприяти реалізації парадигми сучасного навчання й виховання творчій самореалізації всіх учасників навчально-виховного процесу.

У даній роботі представлено шляхи формування нової моделі особистості вчителя, озброєного найсучаснішими методиками і розробками з медіа навчання; здатного до інновацій, до впровадження Інтернет-технологій в урочну та позаурочну роботу; здатного виховувати сучасну компетентну особистість, творця власного життя.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1083 | Завантажень: 51 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (1)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024