Шкільний портал
Вівторок, 07.05.2024, 12:40
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року

У категорії матеріалів: 192
Показано матеріалів: 101-110
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 19 20 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 101

Номінація: "Кращий  науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Відкриті задачі на уроках хімії, як інструмент компетентнісно зорієнтованих завдань

В роботі представлені методичні та практичні рекомендації до складання та застосування відкритих задач на уроках хімії як сучасного дидактичного засобу для формування у школярів компетенції, як уміння застосовувати знання для прийняття рішення в нестандартній ситуації, що підвищує ефективність навчання даного предмету.

 

Інше | Переглядів: 585 | Завантажень: 254 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 102

Номінація: "Кращий  науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

«Неперервність освіти для сталого розвитку-запорука життя в гармонії з природою». Тренінг.

Тренінг в системі науково-методичної та дослідно-експериментальної роботи закладу загальної середньої освіти дає змогу методичній службі комплексно вплинути на розвиток рис  особистості педагогів, які  сприяли б усвідомленому та зрілому емоційному ставленню до необхідності  впровадження і реалізації стратегії освіти для сталого розвитку  як органічне поєднання соціально-економічних і екологічних проблем місцевого і глобального рівнів.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 635 | Завантажень: 251 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 103

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Навчальний проект «Як утворюються коралові острови», 7 клас, біологія

На просторах океану розкидано тисячі островів, неначе зведених досвідченими будівельниками. Але й рукотворними їх не назвеш, тому що рук у цих будівельників немає. Той, кому хоч раз довелося бачити ці острови, впізнає їх з першого погляду: вони ледь піднімаються над поверхнею океану, мають форму незамкненого кільця, у внутрішній частині якого розташована лагуна, і зв’язані з океаном одним або декількома вузькими протоками. Острови ці називають атолами, а побудовані вони крихітними істотами – кораловими поліпами.

Інше | Переглядів: 1463 | Завантажень: 330 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 104

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Розробка уроку української літератури в 10 класі за темою «Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією» за драмою – феєрією Лесі Українки «Лісова пісня»

 

Провідна ідея: застосування проблемного викладання на різних етапах уроку як інструмент формування предметних і ключових компетентностей учня.

Мета: дослідити вплив проблемних ситуацій на самостійну розумову діяльність учнів через аналіз і свідоме осмислення літературних явищ, фактів, образів, ідейного змісту, до правильних висновків.

Розробки уроків | Переглядів: 609 | Завантажень: 286 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 105

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Навчально-методичний посібник «Формуємо екологічну культуру учнів початкових класів»

Посібник складається з 5 розділів. Перший з них присвячено теоретичному обґрунтуванню сутності поняття «культура екологічної поведінки» та технологій її формування. У наступних розділах коротко представлено тексти для списування, диктантів, переказів; завдання для каліграфічної екохвилинки; вправи і задачі екологічного змісту на уроках математики; екологічні ігри. Діти не просто читають текст чи пишуть диктант, розв'язують задачі, а й аналізують ситуацію, пропонують шляхи вирішення проблеми та покращення довкілля, задумуються, що залишать у спадок наступним поколінням.

Підручники та посібники | Переглядів: 666 | Завантажень: 262 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 106

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Рівності. Нерівності». 2 клас. Математика.

Цікаві завдання з математики в початковій школі з теми «Рівності. Нерівності»  з використанням інформаційних технологій.

Сюжети завдань тісно пов’язані з життям та інтересами дітей. Завдання ілюстровані виразними веселими малюнками.

 

Задачі і вправи базуються на математичних поняттях, з якими діти ознайомлюються у першому класі, і спрямовані на пробудження інтересу до математики,

Формування навичок логічного мислення.

Актуальні будуть для учнів початкових класів, батьків і вихователів групп продовженого дня.

Підручники та посібники | Переглядів: 1106 | Завантажень: 295 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 107

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Квест на уроках української мови та літератури – ефективний шлях реалізації компетентнісного підходу в освіті.

 

У розробці запропоновано технологію квесту як ефективного підходу до формування мовної й мовленнєвої компетентностей учнів та вказано на  переваги його використання.

Упровадження технології спрямоване на практичне розв'язання актуальних проблем шкільної освіти:

  • формування в учнів мовної й мовленнєвої компетенцій як сукупності знань, умінь і навичок, необхідних для користування державною мовою у різних сферах життєдіяльності;
  • стимулювання ініціативності та життєвої активності дитини;
  • виховання всебічно розвиненої особистості, яка вміє самостійно  приймати життєво важливі рішення.

Упровадження квесту дозволяє:

  • активізувати розумову діяльність шляхом створення спеціальних умов для виконання завдань, які потребують достатньої свідомості й зрілості учнів, здатності до подолання спеціально створених перешкод;
  • формувати стійкий інтерес учнів до предмету; активізувати сприйняття матеріалу засобами наочності (реальних предметів, макетів, моделей, зображень кінофрагментів, фотографій, малюнків, умовних графічних знаків, символіки);
  • поєднати новітні й традиційні дидактичні засоби навчання;
  • розвинути універсальні форми розумової діяльності (аналіз, синтез, індукція, порівняння, систематизація тощо).

 

 

 

 

 

Підручники та посібники | Переглядів: 872 | Завантажень: 275 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2018 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 108

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Кожна розпочата справа має бути завершена (квест-подорож за твором Г.Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»). Урок української літератури в 5 класі.

Проведення уроків – квестів засвідчило, що таке навчання сприяє розвитку в учнів критичного мислення, підвищує їх мотивацію до вивчення предметів. Діти почуваються впевнено, вільно висловлюють думки, стають активними учасниками навчального процесу. Г.Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)

Квест – замкнена кімната – це урок, що побудований за принципом «звільнись самотужки» або «звільни героя». Діти, виконуючи запропоновані завдання, мають відшукати ключі, щоби самим врятуватись або когось звільнити з ув’язнення. Обов’язковим на цьому уроці є наявність механізмів (замок, валіза), до яких ці ключі підходитимуть (можна використовувати імпровізовані ключі). Найпопулярнішим видом такого уроку є звільнення героїв із підземелля, башти, кімнати.

Квест – подорож – це урок, на якому учням пропонується переходити від однієї станції до іншої, виконуючи відповідні завдання. Діти шукають предмети, підказки, частинки пазлів, виконують завдання на картках, комп’ютерах, у путівниках, які потрібні для того, щоб перемогти. Такі уроки можна проводити як у межах школи, так і в межах класу.

Розробки уроків | Переглядів: 794 | Завантажень: 326 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 109

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Кваліфікаційна  робота з теми «Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики»

 

Застосування сучасних інформаційних технологій у навчанні – одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу. Комп'ютерна техніка й інші засоби інформаційних технологій стали все частіше використовуватися при вивченні математики в школі.

Тому метою роботи є дослідження використання інформаційно-комунікаційних технологій, як засобу розвитку пізнавальної активності учнів. Розглядається, як можна поєднати традиційні методи навчання математики з етапами уроку з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 768 | Завантажень: 301 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2018 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 110

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Виховний захід «Є у нас одна єдина Батьківщина – Україна»

Виховний захід покликаний узагальнити та систематизувати знання учнів про Україну і національні символи; ознайомити з поняттям «соборність», розповісти про утворення єдиної, незалежної Української Народної Республіки; довести до усвідомлення дітей розуміння високого звання громадянина України; розвивати почуття патріотизму; виховувати любов до своєї Вітчизни — України, до української мови, гордість за співвітчизників, повагу до державних символів України.

Виховні заходи | Переглядів: 699 | Завантажень: 302 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2018 | Коментарі (1)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024