Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 6 Гостей: 6 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 192 Показано матеріалів: 121-130 |
Сторінки: « 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 19 20 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 121
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок української літератури в 6 класі. Тема: Всеволод Нестайко - відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» (фрагменти). Пригодницький захоплюючий сюжет твору.
Урок української літератури в 6 класі, на якому діти ознайомляться з життям і творчістю В.Нестайка, особливостями його твору «Тореадори з Васюківки», зможуть узяти участь в інсценівках, працювати в групах та індивідуально, визначити риси справжнього друга. Кожен учень зможе сам оцінити свою роботу на уроці. А також у шестикласників залишаться роздатки з матеріалами уроку.
Використовується буктрейлер до твору, мультимедійна презентація, оціночний лист, роздатковий матеріал (пам’ятка для учня)
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 122
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Збірник практичних матеріалів. «Використання опорних малюнків для навчання заучування віршів дітей з вадами інтелектуального розвитку».
У збірнику розміщені вірші та таблиці з опорними малюнками для їх заучування дітьми з вадами інтелектуального розвитку.
Основна мета: Активізація розумової діяльності дітей, а отже, мотивація Я до вивчення вірша. Формування навичок сприйняття тексту. Розвиток уміння побачити подію в цілому вигляді. Підвищення інтересу до заучування тексту.
Збірник складений в допомогу до підручника для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей, Н.П.Кравець «Сонечко.Читанка».
Збірник стане у нагоді школярам та вчителям початкової ланки спеціалізованих класів, батькам, студентам вищих педагогічних закладів.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 123
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
«Підсумкове повторення. Лексика. Фразеологізми», 9 клас, Російська мова
Методична розробка уроку російської мови формує ключові компетентності учнів: пізнавальну, комунікативну, інформаційну та культурологічну, виконання завдань лінгвістичного характеру виявляє рівень знань з теми, яку учні вивчали раніше.
Шляхом виконання завдань дослідницького характеру формується образність мислення та вміння застосовувати словниковий запас в практичних ситуаціях.
Лінгвістична лабораторія включає:
- Тренінги асоціативного мислення: «Склади ланцюжок», «Монорозповідь», перетворення слів та інші;
- Роботу зі смисловими еквівалентами з інших мов;
- Зв'язок з українською мовою: лінгвістичне «Решето»;
Зв'язок з літературою: фразеологізми з міфів. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 124
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Обговорення питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів, прикладами сучасних рокових пісень. Використання складних речень з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Урок української мови 9 клас.
Конспект уроку надає можливість реалізувати проблему компетентного навчання та формувати в учнів громадянську компетентність . Урок базується на діяльнісно-проблемному викладанні матеріалу, формує вміння висловлювати власну думку щодо поставленої проблеми.
Використанні методи та прийоми роботи сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів .Урок розроблений відповідно до вікових особливостей учнів.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 125
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Цикл уроків з інформатики з теми «Графіка» для 4 класу
Проектна діяльність більше використовується в середній та старшій школі. В початковій школі цей метод ще не набув широкого попиту. В своїх розробках пропоную використати метод проектів для того, щоб діти бачили, як можна застосувати свої знання на практиці. Також використовую міжпредметний зв’язок «інформатика – природознавство». В цей час учні 4 класу як раз вивчають планети Сонячної системи, тому зможуть використати готовий проект, зроблений на уроках інформатики, на підсумковому уроці з природознавства.
Представлено цикл уроків з інформатики з теми «Графіка» для 4 класу: розробки уроків + презентації + додатки. Всі уроки з теми пов’язані між собою: протягом теми запроваджуємо проектну діяльність – реалізовуємо проект «Такий цікавий Всесвіт»
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 126
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
План-конспект уроку математики та презентація для 1 класу на тему: Склад числа 5. Порівняння чисел. П’ятикутник і його елементи. Робота в зошиті.
В конспекті запропоновано різноманітні форми роботи. Урок пропонується проводити у супроводі презентації.
Матеріал відповідає віковим особливостям учнів 1 класу та програмовим вимогам.
Мета: ознайомити учнів з складом числа; ознайомити з п’ятикутником; розвивати вміння порівнювати числа; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення; сприяти вихованню інтересу до вивчення математики. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 127
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Інтегрований урок української мови та природознавства у 3-Б класі
Враховуючи те, що учень не може довго сприймати одноманітної інформації, поєднання на уроці двох-трьох навчальних предметів забезпечує активізацію пізнавальної діяльності дітей, стимулює інтерес до навчання, показує взаємозв’язок навчальних дисциплін, зв’язок з життям. З усіх інноваційних технологій саме за цією є можливість широкого впровадження у початковій ланці освіти, оскільки, вчителі початкових класів є багатопредметниками і їм під силу цю технологію втілити у реальність.
Вивчаючи можливості інтегрованого навчання, можна зробити висновок, що за цією методикою — майбутнє. Змістовні та цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайну структуру шкільної освіти новизну, оригінальність, сприяють формуванню цілісної картини світу, розгляду предмета з кількох сторін, дозволяють систематизувати знання, створюють сприятливі умови для реалізації особистоорієнтованого, розвивального навчання молодших школярів. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 128
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Концепція національно-патріотичного виховання в системі навчально-виховної школи
Вдало організована виховна робота може значною мірою сприяти ліквідації певних прогалин у системі національно-патріотичного виховання. Головне навантаження в нелегкій шляхетній справі громадянського виховання підростаючого покоління лягає на вчителів. Цікаві і доступні для дітей інтерактивні технології, які використовуються нами в роботі
Матеріали розкривають системний підхід до національно-патріотичного виховання: взаємозв’язок навчальної, інваріативної та варіативної частин навчального плану з позакласною та позашкільною роботою, показують активне співробітництво школи з державними та громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування.
Ресурс містить опис традиційних та інноваційних форм роботи з готовими сценаріями, які супроводжують авторські відео |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 129
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Нетрадиційний урок-подорож з англійської мови для учнів 9 класу. Урок країнознавства: Подорож до Бірмінгема та Глазго. “Travelling to Birmingham and Glasgow”.
Урок формує інтерес дітей до англійської мови та традицій іншої країни. Вчить учнів спілкуватися з людьми інших культур та вміти самостійно налагоджувати контакт із співрозмовником. Розвиває ерудицію та навички усного мовлення школярів. Вчить толерантності.Використані методи “Storytelling”, “Magicbox”, “Agree – disagree” (метод Сократа).
Є мультимедійний супровід. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 130
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок фізики в 9 класі. Тема: Око і зір. Вади зору. Окуляри.
Мета: формувати уявлення про будову ока; розширити й поглибити знання учнів про явища заломлення світла та використання цього явища в такій оптичній системі, як око; розвивати навички опрацювання науково - популярної літератури; виховувати учнів бережливе ставлення до свого зору.
Методи і прийоми: самостійна робота з взаємоперевіркою, бліц – опитування, рольова гра «Я вчитель», « зв'яжи вузлик», фронтальний експеримент, спостереження, аналіз. |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|