Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 192 Показано матеріалів: 131-140 |
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 19 20 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 131
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Проект «Знамениті люди нашого села». Виховний захід. 4 клас.
Даний матеріал дає можливість ознайомити і розширити знання учнів про жителів свого села; виховувати любов і повагу до старшого покоління, патріотизм і гордість за свою країну, повагу до свого народу; розвивати акторські та виконавські здібності учнів.
У рамках проекту учні мали змогу поглибити знання про своїх земляків; ознайомитись з цікавими фактами історико - культурної спадщини рідного краю; дослідити, розвивати дослідницькі і творчі здібності. В ході проекту учні набували практичних навичок збору інформації та відповідного її оформлення, розширювали свою історичну культуру. Такий метод організації виховної діяльності допомагає виховувати любов до Батьківщини, шанобливе ставлення до старшого покоління; стимулювати учнів до самостійного вирішення проблем. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 132
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Розробка бінарного уроку для учнів 9-го класу «Закон радіоактивного розпаду»
Даний урок присвячений формуванню вмінь і навичок учнів в практичному застосуванні питань використання закону радіоактивного розпаду, поглиблення знань учнів про ділення ядер, використовуючи елементи комбінаторики; виховування інтересу до предметів через показ зв’язку вивченого матеріалу з реальним життям.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 133
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Конспект уроку з української мови для 6 класу «Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прикметник»
Основна мета уроку-конспекту повторити, систематизувати та поглибити знання учнів про прикметник як частину мови; формувати вміння розпізнавати прикметники в мовленні, визначати рід, число та відмінки прикметників, з`ясовувати їх синтаксичну роль та їх роль у мовленні; розвивати комунікативні уміння, навички вживати прикметники в усному та писемному мовленні, сприяти збагаченню образного мислення шестикласників. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 134
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Бінарний урок для учнів 7 класу «Маса, розмір атомів та молекул. Кількість речовини»
Даний урок дає можливість сформувати знання про відносну атомну, молекулярну та молярну масу, сталу Авогадро та її фізичний зміст, способи обчислення маси молекул та кількості молекул, які містяться в певному об’ємі речовини; розвивати в учнів логічне мислення, самостійність, пам’ять, уміння правильно обирати та застосовувати формули при розв’язуванні конкретних задач. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 135
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Розробка уроку на тему «Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для зберігання даних». 9 клас, інформатика
Пропоную до Вашої уваги розробку уроку інформатики для учнів 9 класу (конспект та презентація) на тему «Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для зберігання даних».
У розробці уроку Ви дізнаєтесь що таке:персональне навчальне середовище; як у персональному навчальному середовищі застосовують хмарні технології; навчитесь використовувати інтернет-середовища для створення та публікації документів;
У цій темі розглянуто основні сервіси, що надають доступ до хмарних технологій: Office 365 і GoogleDrive. Особливу увагу приділено GoogleDrive та стандартним офісним веб-програмам, що дають змогу переглядати та редагувати документи у режимі онлайн: Google Документи, Google Презентації, Google Таблиці та Google Малюнки.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 136
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Проект «Окраса Житомира – водонапірна башта». 8-ий клас
Дослідження історичної пам’ятки м. Житомира – Водонапірної башти, з метою поглиблення знань учнів про історично-культурну спадщину рідного міста.
Мета: дослідити історію водонапірної вежі м. Житомира;
розвинути навички історичного дослідження на прикладі історичних джерел різного виду;
посилити мотивацію у вивченні історії рідного краю;
усвідомити цінність історико-культурної спадщини, необхідність збереження історичної пам’ятки та дбайливого ставлення до неї;
виховання любові до рідного краю.
Інше |
Переглядів: 494 |
Завантажень: 290 |
Додав: Ростислав |
Дата: 06.07.2018
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 137
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Розробка уроку з використанням презентації на тему: «Причини та початок національно-визвольної війни». 8 клас, історія України
У розробці уроку висвітлений початок національно-визвольної війни, роль у ній Богдана Хмельницького; перші перемоги його війська, найближче оточення гетьмана, а також описані перші битви національно-визвольної війни.
Під час уроку застосовуються методики роботи в парі та методики роботи в мікрогрупах
Під час проведення уроку для кращого засвоєння навчального матеріалу, використовуємо відеоматеріали та презентацію.
Вивчення даної теми сприяє відродженню національної спадщини українського народу, вихованню патріотичних почуттів учнів. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 138
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Інтегрований нестандартний урок природознавства та української мови в 4 класі.
За інтегрованим навчанням – велике майбутнє. Сучасний інтегрований урок - основа ефективної та якісної освіти.
Інтегрований нестандартний урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу, дає можливість пізнавати явище з різних боків, досягнути цілісності знань, формує комплексний підхід до вивчення навчальних предметів. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 139
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок-проект з природознавства «Чорне море» 4 клас
Урок-проект “Чорне море” у 4 класі всіх чекає.
Цікаві завдання учні мають.
Команда, тести, капелюхи, пригоди….
Хто з вас отримає нагороди? |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 140
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Методичний посібник «Формування ціннісного ставлення особистості до природи на уроках та у виховній роботі»
Посібник містить виклад шляхів формування ціннісного ставлення особистості до природи на уроках біології та у виховній діяльності класного керівника.
Методична розробка на допомогу вчителям біології та екології, класним керівникам, вихователям, керівникам гуртків екологічного спрямування, студентам педагогічних навчальних закладів.
В посібнику описано інноваційні форми і методи роботи щодо формування ціннісного ставлення особистості до природи керівника.
|
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|