Шкільний портал
Вівторок, 30.04.2024, 09:02
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 14
Гостей: 14
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року

У категорії матеріалів: 192
Показано матеріалів: 141-150
Сторінки: « 1 2 ... 13 14 15 16 17 ... 19 20 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 141

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

ЗD-книга як електронний сучасний засіб навчання з літератури  «Один день, сотканный запахом одуванчиков». 9 клас. Російська література

 

«Один день, сотканный запахом одуванчиков» - це віртуальна книга про один день, що був проведений  за прочитанням романа  відомого фантаста Р. Бредбері «Вино з кульбаб». Це відгук учениці на прочитаний твір, роздум про майбутнє людства та реклама творчості приголомшливого  Генія свого часу. Головним принципом створення такої книжки є спільна робота учня й учителя-тьютора, який заздалегідь складає план майбутньої роботи, а головне- реалізовує індивідуальний освітній маршрут дитини,тобто виходячи із навичок, здібностей та бажань дитини, допомагає виробити ідеальну траєкторію руху.

Програма 3d -книги працює як конвертер, перетворюючи файли PDF в тривимірні книги, створені за допомогою технології Flash.

 

Візуально ЗD- книга відрізняється від інших електронних книжок, що можна  знайти в Інтернеті. У ній можна використати всі відомі на сьогоднішній день способи подачі інформації: тексти, посилання, анімацію, музику - все це суттєво оживляє книгу. Зміст такої книжки сприймається більш природно. «Живі» 3D-книги дітям читати комфортно, а створювати  цікаво!

Інтерактивні книги можуть бути корисні  вчителям для демонстрації матеріалів уроку;  методистам  РВО для проведення тренінгів, семінарів і майстер-класів; школярам для створення творчих проектів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програми | Переглядів: 923 | Завантажень: 457 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2018 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 142

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок з англійської та французької мов «Ми любимо іноземні мови» у 6-Б класі

Урок закріплення вмінь та навичок у спілкуванні англійською та французькою мовами, розвитку навичок аудіювання, удосконалення вмінь писемного мовлення , підвищення мотивації говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

Розробки уроків | Переглядів: 638 | Завантажень: 257 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 143

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

Використання інформаційно - комунікаційних технологій на уроках зарубіжної  літератури як умова професійного розвитку вчителя і самореалізації учня (досвід роботи вчителя)

На матеріалі власного досвіду у пропонованій статті розглянуто проблему «Використання ІКТ на уроках зарубіжної літератури як умова професійного розвитку вчителя і  самореалізації учня».  У даній  роботі узагальнено матеріали щодо використання на уроках зарубіжної літератури інформаційно-комунікаційних технологій, розкрито нетрадиційні підходи у проведенні уроків зарубіжної літератури з використанням мультимедійних презентацій та відеоматеріалів, що створює умови для високоякісного засвоєння навчального матеріалу, розвитку інтелектуальних, творчих здібностей учнів, виховання гармонійної особистості, залученні учнів до пошуку додаткової  інформації в мережі Інтернет при виконанні дослідницьких і самостійних робіт: написання рефератів, підготовки повідомлень, історичних довідок,  представлення оригіналу твору, різних варіантів перекладу, унаочнення уроку, створення власних презентацій.

Підручники та посібники | Переглядів: 709 | Завантажень: 335 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 144

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект  відкритого  уроку- ділової  гри  з  елементами   пошуково – дослідницької  діяльності  з   німецької  мови  на  тему  «Приваблива  Австрія» та дві  презентації   до  уроку. 10  клас.

Урок – ділова  гра  з  елементами  пошуково – дослідницької  діяльності  із  використанням  ІКТ.

 

Урок містить сучасні педагогічні технології такі, як навчання у співпраці, проектна методика, використання Інтернет - ресурсів, які допомагають реалізувати особово-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.

Використані форми, методи і прийоми є актуальними у сучасній  методиці викладання німецької  мови.

Розробки уроків | Переглядів: 664 | Завантажень: 244 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 145

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Відеопрезентація досвіду «Використання елементів електронного навчання на уроках математики та фізики»

Презентація власного досвіду як звіту роботи вчителя-предметника з використанням елементів електронного навчання, зокрема, інтернет-ресурсів та інтерактивної дошки (атестація педагогічних працівників).

 

Інше | Переглядів: 588 | Завантажень: 252 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 146

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Музично – театралізоване дійство для учнів 1- 5 класів «Ми - діти твої, Україно»

 

Сценарій музично – театралізованого  дійства «Ми – діти твої, Україно» розроблено  для учнів 1 - 5 класів за участю членів  шкільної художньо-театральної студії  «Прем’єра» (дитячий та педагогічний колектив закладу, батьки).

Учасники вистави показують дійство, яке розгортається в світлиці української сім’ї, із демонстрацією окремих подій унікальної історії українського народу: від Запорозької Січі до сучасних подій на Сході України.

Театралізоване дійство приурочене до відзначення свята Покрови Божої Матері, Дня українського козацтва, Дня захисника України.

Виховні заходи | Переглядів: 814 | Завантажень: 321 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2018 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 147

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Бінарний урок та презентація  у 4 класі, музичне мистецтво й образотворче мистецтво. Тема уроку «Осінній бал».

На уроці відбувається розкриття взаємозв’язків між засобами виразності музичного та образотворчого мистецтв у формі підготовки та проведення балу.

 

Розробки уроків | Переглядів: 590 | Завантажень: 301 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 148

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект уроку з української мови на тему: «Складне речення з різними видами зв’язку», 9 клас

 

Конспект уроку з української мови в 9 класі на тему: «Складне речення з різними видами зв’язку» з презентацією, метою якого є сформувати в учнів поняття про складне речення з різними видами зв’язку; навчити правильно визначати структуру таких видів речення та встановлювати відповідність між реченням і схемою; розвивати вміння визначати вид складних речень з різними видами зв’язку, відрізняти їх від інших видів складних речень і простих ускладнених речень.

Розробки уроків | Переглядів: 950 | Завантажень: 288 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 149

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Проект:«Сучасний зміст екологічного виховання та сучасні підходи до нього»(для дітей дошкільного віку)

  1. Теоретична частина.
    1. Сучасний зміст екологічного виховання дошкільників.
    2. Сучасні проблеми екологічного виховання.
    3. Сучасні підходи до екологічного виховання.
  2. Практична частина.
    1. Робота з батьками:
      1. педагогічний практикум для батьків;
      2. консультації для батьків;
      3. рекомендації для батьків;
      4. круглий стіл з батьками «Проблеми формування екологічно-доцільної поведінки дошкільників в родині».
    2. Робота з педагогічними кадрами (семінар-пракикум «Від екології природи - до екології душі»).
    3. Робота з дітьми:
      1. прогулянка-екскурсія «Ми збираємось в дорогу, жабеняті в допомогу»;
      2. заняття «Тварини планети земля»;
      3. заняття «На гостини до Весни»;
      4. заняття «Зелена аптека»;
      5. розвага «Мандрівка у Королівство квітів»;
      6. свято «Із чистої краплинки».
Інше | Переглядів: 631 | Завантажень: 284 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2018 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 150

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект інтегрованого уроку (літературне читання,трудове навчання) для 3 класу на тему «Літературні казки. А. Дімаров «Для чого людині серце»»

 

Інноваційний підхід до організації уроків літературного читання та трудового навчання визначений через інтерактивні прийоми, методи роботи з текстом, які допомагають вчителю розкрити особливості твору, а дітям повноцінно сприймати його; залучити учнів до різних видів діяльності відповідно власних здібностей та інтересів. А також формування вміння працювати і удосконалювати техніку роботи з папером; вчити контролювати і коригувати свої дії орієнтуючись на зразок; ефективно співпрацювати як з учителем, так і з однолітками; розвивати творчу уяву, дрібну моторику пальців рук; виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу.

Актуальність матеріалу обумовлена необхідністю дотримання вимог програм та державних стандартів при викладанні літературного читання.

Розробки уроків | Переглядів: 763 | Завантажень: 264 | Додав: Ростислав | Дата: 07.07.2018 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024