Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 14 Гостей: 14 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 192 Показано матеріалів: 141-150 |
Сторінки: « 1 2 ... 13 14 15 16 17 ... 19 20 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 141
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
ЗD-книга як електронний сучасний засіб навчання з літератури «Один день, сотканный запахом одуванчиков». 9 клас. Російська література
«Один день, сотканный запахом одуванчиков» - це віртуальна книга про один день, що був проведений за прочитанням романа відомого фантаста Р. Бредбері «Вино з кульбаб». Це відгук учениці на прочитаний твір, роздум про майбутнє людства та реклама творчості приголомшливого Генія свого часу. Головним принципом створення такої книжки є спільна робота учня й учителя-тьютора, який заздалегідь складає план майбутньої роботи, а головне- реалізовує індивідуальний освітній маршрут дитини,тобто виходячи із навичок, здібностей та бажань дитини, допомагає виробити ідеальну траєкторію руху.
Програма 3d -книги працює як конвертер, перетворюючи файли PDF в тривимірні книги, створені за допомогою технології Flash.
Візуально ЗD- книга відрізняється від інших електронних книжок, що можна знайти в Інтернеті. У ній можна використати всі відомі на сьогоднішній день способи подачі інформації: тексти, посилання, анімацію, музику - все це суттєво оживляє книгу. Зміст такої книжки сприймається більш природно. «Живі» 3D-книги дітям читати комфортно, а створювати цікаво!
Інтерактивні книги можуть бути корисні вчителям для демонстрації матеріалів уроку; методистам РВО для проведення тренінгів, семінарів і майстер-класів; школярам для створення творчих проектів.
Програми |
Переглядів: 923 |
Завантажень: 457 |
Додав: Ростислав |
Дата: 06.07.2018
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 142
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок з англійської та французької мов «Ми любимо іноземні мови» у 6-Б класі
Урок закріплення вмінь та навичок у спілкуванні англійською та французькою мовами, розвитку навичок аудіювання, удосконалення вмінь писемного мовлення , підвищення мотивації говоріння.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 143
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Використання інформаційно - комунікаційних технологій на уроках зарубіжної літератури як умова професійного розвитку вчителя і самореалізації учня (досвід роботи вчителя)
На матеріалі власного досвіду у пропонованій статті розглянуто проблему «Використання ІКТ на уроках зарубіжної літератури як умова професійного розвитку вчителя і самореалізації учня». У даній роботі узагальнено матеріали щодо використання на уроках зарубіжної літератури інформаційно-комунікаційних технологій, розкрито нетрадиційні підходи у проведенні уроків зарубіжної літератури з використанням мультимедійних презентацій та відеоматеріалів, що створює умови для високоякісного засвоєння навчального матеріалу, розвитку інтелектуальних, творчих здібностей учнів, виховання гармонійної особистості, залученні учнів до пошуку додаткової інформації в мережі Інтернет при виконанні дослідницьких і самостійних робіт: написання рефератів, підготовки повідомлень, історичних довідок, представлення оригіналу твору, різних варіантів перекладу, унаочнення уроку, створення власних презентацій. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 144
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Конспект відкритого уроку- ділової гри з елементами пошуково – дослідницької діяльності з німецької мови на тему «Приваблива Австрія» та дві презентації до уроку. 10 клас.
Урок – ділова гра з елементами пошуково – дослідницької діяльності із використанням ІКТ.
Урок містить сучасні педагогічні технології такі, як навчання у співпраці, проектна методика, використання Інтернет - ресурсів, які допомагають реалізувати особово-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.
Використані форми, методи і прийоми є актуальними у сучасній методиці викладання німецької мови. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 145
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Відеопрезентація досвіду «Використання елементів електронного навчання на уроках математики та фізики»
Презентація власного досвіду як звіту роботи вчителя-предметника з використанням елементів електронного навчання, зокрема, інтернет-ресурсів та інтерактивної дошки (атестація педагогічних працівників).
Інше |
Переглядів: 588 |
Завантажень: 252 |
Додав: Ростислав |
Дата: 06.07.2018
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 146
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Музично – театралізоване дійство для учнів 1- 5 класів «Ми - діти твої, Україно»
Сценарій музично – театралізованого дійства «Ми – діти твої, Україно» розроблено для учнів 1 - 5 класів за участю членів шкільної художньо-театральної студії «Прем’єра» (дитячий та педагогічний колектив закладу, батьки).
Учасники вистави показують дійство, яке розгортається в світлиці української сім’ї, із демонстрацією окремих подій унікальної історії українського народу: від Запорозької Січі до сучасних подій на Сході України.
Театралізоване дійство приурочене до відзначення свята Покрови Божої Матері, Дня українського козацтва, Дня захисника України. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 147
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Бінарний урок та презентація у 4 класі, музичне мистецтво й образотворче мистецтво. Тема уроку «Осінній бал».
На уроці відбувається розкриття взаємозв’язків між засобами виразності музичного та образотворчого мистецтв у формі підготовки та проведення балу.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 148
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Конспект уроку з української мови на тему: «Складне речення з різними видами зв’язку», 9 клас
Конспект уроку з української мови в 9 класі на тему: «Складне речення з різними видами зв’язку» з презентацією, метою якого є сформувати в учнів поняття про складне речення з різними видами зв’язку; навчити правильно визначати структуру таких видів речення та встановлювати відповідність між реченням і схемою; розвивати вміння визначати вид складних речень з різними видами зв’язку, відрізняти їх від інших видів складних речень і простих ускладнених речень. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 149
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Проект:«Сучасний зміст екологічного виховання та сучасні підходи до нього»(для дітей дошкільного віку)
- Теоретична частина.
- Сучасний зміст екологічного виховання дошкільників.
- Сучасні проблеми екологічного виховання.
- Сучасні підходи до екологічного виховання.
- Практична частина.
- Робота з батьками:
- педагогічний практикум для батьків;
- консультації для батьків;
- рекомендації для батьків;
- круглий стіл з батьками «Проблеми формування екологічно-доцільної поведінки дошкільників в родині».
- Робота з педагогічними кадрами (семінар-пракикум «Від екології природи - до екології душі»).
- Робота з дітьми:
- прогулянка-екскурсія «Ми збираємось в дорогу, жабеняті в допомогу»;
- заняття «Тварини планети земля»;
- заняття «На гостини до Весни»;
- заняття «Зелена аптека»;
- розвага «Мандрівка у Королівство квітів»;
- свято «Із чистої краплинки».
Інше |
Переглядів: 631 |
Завантажень: 284 |
Додав: Ростислав |
Дата: 06.07.2018
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 150
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Конспект інтегрованого уроку (літературне читання,трудове навчання) для 3 класу на тему «Літературні казки. А. Дімаров «Для чого людині серце»»
Інноваційний підхід до організації уроків літературного читання та трудового навчання визначений через інтерактивні прийоми, методи роботи з текстом, які допомагають вчителю розкрити особливості твору, а дітям повноцінно сприймати його; залучити учнів до різних видів діяльності відповідно власних здібностей та інтересів. А також формування вміння працювати і удосконалювати техніку роботи з папером; вчити контролювати і коригувати свої дії орієнтуючись на зразок; ефективно співпрацювати як з учителем, так і з однолітками; розвивати творчу уяву, дрібну моторику пальців рук; виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу.
Актуальність матеріалу обумовлена необхідністю дотримання вимог програм та державних стандартів при викладанні літературного читання. |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|