Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 217 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 21 22 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 167
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
STEM-проект «Шкільні науки в шахтарській справі», 9 клас, навчальні предмети: геометрія, хімія, біологія, інформатика, фізика.
Виконавці: учні 9 класу.
Тип проекту: учнівський, практико-орієнтований.
Тривалість проекту: довгостроковий.
Методи реалізації : пошукова робота; спостереження; групова співпраця та робота в парах; практична робота; екскурсія; словесні - розповідь, бесіда; наочні - демонстрація виконаних презентацій, публікації, таблиць та ін.
Очікувані результати:
- проведення дослідницької роботи з учнями;
- підвищення активної професійної свідомості учнів;
- виготовлення буклету про проект, пам’ятки «Метан у гірничий професії. Що треба знати для збереження життя?» та брошури з прикладними геометричними задачами.
Інше |
Переглядів: 598 |
Завантажень: 238 |
Додав: Ростислав |
Дата: 05.07.2019
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 166
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Інноваційні технології. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) в навчальному процесі.
Матеріал представлений у вигляді презентації та супроводжуючого тексту. Висвітлює використання ІКТ в освітньому процесі при вивченні англійської мови. |
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 165
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
10 клас, зарубіжна література. Федір Михайлович Достоєвський «Злочин і кара». «Теорія» Раскольнікова, її сутність і проблемність. Зіставлення образу Раскольникова з «двійниками».
Методична розробка для уроку зарубіжної літератури в 10 класі. Урок – суд, урок опанування нових знань та закріплення їх.
Матеріал створений, щоб формувати компетентності: предметні ( розуміння значення образу головного героя в романі “Злочин і кара” Достоєвського і значення ідейно-художніх особливостей, формувати навички характеристики літературних героїв, аналізу втілених в їхніх образах філософських і морально-етичних ідей та уміння толерантно дискутувати, розвінчувати антигуманну «теорію» Раскольнікова, виховання естетичного смаку; ключові (пізнавальна активність, критичне мислення); виховні (виховувати толерантне ставлення до всіх людей, гуманізм). |
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 164
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Цикл уроків з французької мови по темі: «Подорож в Париж», 7 клас з презентацією.
Пропонується цикл уроків з французької мови для 7 класу з метою підвищення інтересу школярів до вивчення іноземної мови і залучення їх до самостійної творчості.
Поряд з традиційними завданнями використані і популярні серед учнів середньої школи форми: сюжетно-рольові ігри; інсценування діалогів, розмовних ситуацій, які допоможуть організувати індивідуальну роботу, колективну і в парах. |
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 163
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Сценарій свята до Дня матері «Все починається з мами!» (категорія: учні 3-4 класів).
Вашій увазі пропонується свято до Дня матері, в ході якого розвиваються творчі здібності учнів, уміння декламувати, співати, танцювати, проявляти фантазію. Формуються духовно-моральні цінності учнів, бережливе відношення до близьких і рідних людей. Виховується почуття поваги, любові і вдячності до матері, пошана до жінки. |
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 162
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
План уроку з предмету «Інформатика» для учнів 9-10 класів. Тема уроку: Поняття форуму. Реєстрація на форумі та участь у спілкуванні. Етикет інтерактивного спілкування.
Уявіть собі, що ви хочете собі щось прикупити з техніки, або навпаки шукаєте зустрічі виставок наприклад ювелірних виробів або косметики. Спочатку ви шукаєте всю інформацію на відомих сайтам, або навпаки використовуєте Пошукові сервери у мережі Інтернет як альтернативні засоби пошуку потрібної інформації, але найчастіше у нашому світі спілкувань у мережі пошукові машини видають сайти так звані Інтернет – форуму, тобто місце спілкування та обговорення і ділення своїми враженнями. І ось ми знайомимося з новим визначенням - Форум.
Мета уроку:
Навчальна – познайомити учнів з поняттям форуму, навчити учнів реєструватися на Інтернет -форумі, брати участь в обговореннях на форумах,
Розвиваюча - розвивати зорову пам'ять та вміння виділяти головне при вирішенні проблемного питання, розвивати логічне мислення при визначенні поняття «Форум», вміння самостійно приймати рішення щодо реєстрації на будь-яких форумах.
Виховна - формувати у учнів інформаційну культуру, виховувати етикет інтерактивного спілкування. |
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 161
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
«Птахи прилетіли, весну принесли», свято зустрічі птахів для учнів 7-9 класів.
Матеріал розрахований на учнів 7-9 класів. Він пропонує достатню кількість різноманітних завдань, які дозволяють застосовувати знання в нестандартних ситуаціях, отримувати навички командної роботи та закріпити знання з вивчених тем.
Еколого – природнича компетентність школяра – складник його життєвої компетентності – характеризується системністю знань про природу, позитивним емоційно-ціннісним ставленням до її компонентів, обізнаністю з правилами природокористування.
Свято допомагає показати красу рідної природи, виховувати повагу і любов до неї; виховувати в учнів доброту і співчуття до всього живого. |
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 160
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Хімія, 7 клас, Розділ «Вода». Тема: Вода, склад її молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник.
Особистісно орієнтоване навчання — саме той шлях, який дає змогу організувати навчання з повагою до особистості, з урахуванням особливостей індивідуального розвитку, потреб кожної дитини. Навчання слід будувати таким чином, щоб високі результати були досягнуті через поєднання пізнавальних можливостей і потреб школяра, щоб під практичну діяльність підводилося теоретичне підґрунтя.
Використовую в своїй роботі дану технологію, і цілком задоволена отриманими результатами.
Вашій увазі представляю особистісно орієнтований урок з хімії для 7 класу.
Датий особистісно орієнтований урок створений з метою формувати позитивну мотивацію учнів до пізнавальної діяльності, потребу в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні школярів при вивченні хімії. |
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 159
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Літературне читання. 3 клас. Тема: Астрід Ліндгрен. «Малий і Карлсон, що живе на даху».
Урок є прикладом використання елементів електронного навчання. Цікавий як за змістом, так і за формою проведення і спрямований на літературний розвиток учнів. Вдало поєднані «класичні» підходи засвоєння знань із сучасними комп’ютерними засобами і спрямовані на всебічний розвиток дитини, формування ключових компетентностей учнів.
Інтерактивний плакат, як електронний освітній засіб нового типу, забезпечує високий рівень залучення інформаційних каналів сприйняття наочності на уроці.
Презентація, відеопрезентація, буктрейлер, допомагають краще сприйняти інформацію. Організують увагу, пробуджують цікавість, надають можливість проявити здібності. інтерактивні вправи сервісу LearningApps.org Скористатися іграми учні можуть за допомогою QR – кодів. |
Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 158
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Спортивно-розважальний квест «Подорож по казковій країні фізкультури та здоров’я». 1 – 4 класи, фізична культура.
В запропонованому сценарії представлена здоров’язберігаюча технологія – квест-гра, під час якої кожна команда проходить етапи, виконуючи оригінальні вправи, творчі завдання, що дають можливість дітям розкрити свій потенціал.
|
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|