Шкільний портал
Неділя, 19.05.2024, 10:39
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 638
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року

У категорії матеріалів: 217
Показано матеріалів: 61-70
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 21 22 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 61

Номінація: "Кращий Інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Поліфункціональний сайт (блог) заступника директора з НВР / вчителя англійської мови.

 

У наш час Інтернет-технологій багато аспектів нашого життя переноситься в мережу, прискорюючи тим самим темпи розвитку інформаційного суспільства і долаючи географічні бар’єри. Не стає виключенням і освіта...

З власного досвіду з упевненістю можу сказати, що створення персонального сайту вчителя (заступника керівника закладу) робить процес навчання справді повноцінним та всеохоплюючим, дозволяє належно організувати освітній процес у школі, обмінятися досвідом серед заступників директорів з НВР, вчителів англійської мови задля підвищення ефективності навчання і виховання підростаючого покоління, надати допомогу батькам, діти яких навчаються в школі, та дистанційно навчати учнів, забезпечуючи тим самим iнтерактивну взаємодiю вчителів та дітей на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу учнів з матерiалами iнформацiйної мережi.

 

На сторінках сайту регулярно розміщую навчальні матеріали з англійської мови, які стануть у нагоді як учням для ефективного опрацювання матеріалів до уроку, при підготовці до ДПА, ЗНО, для загального розвитку, так і вчителям-предметникам для підготовки до уроків, контрольних робіт, конкурсів, олімпіад, тестування. Крім того, розміщено додаткові матеріали, посилання на цифрові освітні ресурси, відеоматеріали, інтерактивні презентації, конвертовані у флеш-ролики, результати роботи учнів над спільними навчальними проектами. Різноманітні завдання дозволяють учням засвоїти програму у випадку пропусків уроків, а велика кількість тренувальних інтерактивних вправ дозволяє ретельно відпрацювати навчальний матеріал.

Стануть у нагоді для колег і напрацювання заступника директора з НВР: нетрадиційні форми проведення педагогічних рад, матеріали з атестації педагогічних працівників, матеріали з охорони праці та багато іншого.

Батьки мають змогу слідкувати за шкільним життям дітей.

Інше | Переглядів: 1193 | Завантажень: 462 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2019 | Коментарі (14)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 62

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект уроку з природознавства для 4 класу.

Конспект відкритого  інтегрованого уроку з природознавства, математики та трудового навчання для 4 класу. Тема « Водойми України».

 

Розробки уроків | Переглядів: 611 | Завантажень: 252 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 63

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Театралізована презентація " НАТО - гарант безпеки та європейських цінностей". 7 клас – виховна година.

 

Театралізована вистава «НАТО – гарант безпеки та європейських цінностей», яка проводиться класним керівником для учнів 7 класу в рамках виховної години, покликана поставити потенціал шкільної освіти на службу державним інтересам в сфері безпеки, паралельно поглиблюючи знання учнів з певних предметів та виховуючи в них ініціативність та здатність до самостійної роботи. Вона має на меті вивчити в ігровому форматі головні віхи історії євроатлантичної системи колективної безпеки; виховати в учнівської молоді розуміння ролі НАТО як гаранта безпеки та стабільності європейського простору; сформувати в учнів позитивне ставлення до нормативно закріпленого зовнішньополітичного курсу України, спрямованого на досягнення членства в Північноатлантичному альянсі; ознайомити учнів із традиціями та цінностями європейських країн.

Проведення заходу розподіляється на кілька етапів. Заздалегідь (щонайменше за місяць) вчитель оголошує про нього, ознайомлює учнів зі сценарієм та розподіляє серед них ролі (кожний учень грає роль держави з наведеного в сценарії списку). Протягом наступного місяця учні готують презентаційні матеріали для участі у виставі (костюмований образ, який презентуватиме країну; стислу доповідь про її традиції, культуру та особливі риси – до 3 хвилин). Під час самого заходу вчитель виконує роль ведучого-модератора, який керує виставою. При цьому його текст супроводжується візуалізацією у форматі презентації. Після завершення заходу можливе додаткове обговорення матеріалу, який учні дізналися; обмін думками та пропозиціями – з метою закріплення знань та кращого усвідомлення інформації.

Виховні заходи | Переглядів: 624 | Завантажень: 304 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 64

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

Методичний посібник на тему: "Інклюзивна освіта дітей з ДЦП на уроках іноземних мов". Англійська мова, 2 клас.

 

Методичний посібник на тему: "Інклюзивна освіта дітей з ДЦП на уроках іноземних мов" - це сучасний посібник адресований широкому колу користувачів, а саме: учням інклюзивної форми навчання з порушенням опорно-рухового апарату, учням загальноосвітньої форми навчання, учителям англійської мови та батькам дітей з особливими освітніми потребами.

Даний методичний посібник складається з теоретичної частини де висвітлюються проблема навчання дітей з особливими освітніми потребами в педагогічній, медичній та психологічній літературі, розкриваються технології інклюзивного навчання.

В практичній частині читач має змогу ознайомитися з розробленим посібником з англійської мови для дітей з ДЦП. Кожне завдання в посібнику містить два варіанти виконання, де перший варіант розрахований на звичайних дітей, а другий – для дітей з особливими освітніми потребами. Всі завдання відповідають чинній програмі та спрямовані на розвиток в учнів мовленнєвої компетентності та підвищення мотивації до навчання.

Родзинкою методичного посібника є розроблений електронно-освітній он-лайн ресурс «Learn and Play», який значно полегшує навчальний процес, робить його цікавішим і повністю відповідає принципам інклюзивної освіти.

Підручники та посібники | Переглядів: 1018 | Завантажень: 291 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2019 | Коментарі (2)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 65

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Вчитель – вічний учень» (тренінг для вчителів).

 

Педагогічна діяльність сьогодні передбачає обмін досвідом з колегами. Учитель повинен бути готовий до творчої діяльності сам, щоб допомогти дитині розкрити його творчий потенціал. Школі, батькам, учням потрібен успішний вчитель, то він повинен мати високі особистісні якості: соціальну відповідальність, щирість, оптимізм, готовність співпрацювати, повинен мати індивідуальний стиль роботи і, звичайно, бути  мобільним професіоналом.

Тренінг направлений на усвідомлення необхідності розвитку мобільності, формування професійної компетентності вчителя. Тренінг мотивує педагогів до самовдосконалення, рефлексії, оволодіння механізмами комунікативної компетентності.

Завдання тренінгу:

- створення умов для формування компетентності «уміння вчитися» ;
- сприяння розвитку культури взаємодії при роботі в парах, групах;
- створення умов для розвитку  успішної особистості та для бажання вчитися упродовж всього життя.

Інше | Переглядів: 647 | Завантажень: 311 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2019 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 66

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Особистий сайт.

У сучасних умовах розвитку української школи будь-яке педагогічне дослідження, вчительська практика   мають бути соціально значущими, містити  унікальну інформацію, узагальнення кращого досвіду, творче вирішення педагогічних  завдань, розкриття різних методів використання теорії у конкретних умовах діяльності.

Мета створення сайту – донести до широкої спільноти вчителів,учнів,батьків необхідність вивчати іноземні мови. Сайт – це популяризація мови, можливість поділитись  ідеями ,отримати критичні зауваження і мати основне – мотивацію для подальшої роботи!

Інше | Переглядів: 451 | Завантажень: 297 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 67

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Цикл інтегрованих уроків навчального модуля «Лялька - мотанка» 6 клас, трудове навчання (6 год).

Розробка включає конспекти та презентації до уроків за навчальним модулем «Лялька - мотанка» (6 год): авторські розробки інтерактивних вправ у програмі Learningapps, колажі, пазли, технологічні карти, посилання  на майстер – класи (відео).

Розробки уроків | Переглядів: 646 | Завантажень: 230 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 68

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Українська мова. 6 клас. Розробка підсумкового уроку з теми «Числівник». «Виражальні можливості числівника. Узагальнення теми».

 

Представлена розробка є підсумковим уроком з теми «Числівник» у 6 класі.

Оскільки числівник є однією з найуживаніших і найскладніших частин мови, ґрунтовне його вивчення є вкрай необхідним для кожного носія сучасної української літературної мови. Урок систематизує і узагальнює набуті знання про числівник, містить багато цікавих завдань з культури мови, є добрим «тренажером» для виконання тестових завдань у форматі зно.

Урок «Виражальні можливості числівника. Узагальнення теми» чітко наскрізною ниткою ілюструє ключову новацію НУШ – компетентнісний підхід до навчання. Учні розуміють і формулюють чіткі підсумки, вони бачать, для чого виконують ті чи інші завдання, роблять висновки, де вони зможуть застосувати набуті знання у житті.

Також цікавим є те, що урок повністю розроблений у програмі MozaBook з використання хмарних технологій сайтів  MozaWeb  та Learning Apps. Це забезпечує мобільність уроку та інтерактивність,що теж є ключовими позиціями концепції НУШ.

За типологією урок є узагальненням і систематизацією знань, тому він стане  доброю підготовкою до тематичної контрольної роботи; форма проведення – урок-пазл, учні впродовж заняття виконують завдання, поставлені га частинах пазла, і в кінці  отримують малюнок із тезою «Я добре знаю числівник». Це забезпечує мобільність і бажання дійти до завершення поставленої цілі. Оскільки урок за календарем припадав на передвеликодній час, наскрізною змістовою лінією через заняття проходить великодня тематика

Завдання, підібрані в даній розробці, будуть цікавими і для вчителів-філологів, і для всіх освітян загалом, оскільки потреба в ґрунтовних знаннях числівника є  насущною для будь-якого носія літературної мови.

Розробки уроків | Переглядів: 524 | Завантажень: 204 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 69

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка уроку + презентація + відео. 10 клас, українська література.

Ми пропонуємо унікальний, на нашу думку, підхід до вивчення новели В.Винниченка «Момент» за допомогою компаративного аналізу  повісті О.Жовни « ЇЇ тіло пахло зимовими яблуками» через систему створення проблемних ситуацій. Діти 16-17 років прагнуть знайти своє місце в дорослому світі. Вони на порозі дорослого життя, суспільні процеси якого сприяють тому, щоб кожен міг самовизначитися. 

Для того, щоб учень сприймав знання, які у подальшому потрібні йому, необхідна проблема, узята з реального життя, що знайома й значуща для дитини, для розв’язання якої їй доведеться застосувати вже отримані знання й уміння, а також і нові, які належить здобути.

Жіноче серце – океан і маленька краплинка роси, рай і пекло водночас. Стосунки між чоловіком і жінкою – це два світи, які вбирають у себе переживання, емоції, відчуття, настрої.

На основі двох творів різних епох: новели В.Винниченка «Момент» та повісті О.Жовни «Її тіло пахло зимовими яблуками» застосований компаративний аналіз, який дає змогу встановити зв'язок нового матеріалу з раніше вивченим; активному залученню прийомів синтезу, аналізу, порівняння, узагальнення.

Тема «У пошуках щастя» (компаративний аналіз повісті О. Жовни «Її тіло пахло зимовими яблуками» та новели В. Винниченка «Момент»).

 

Розробки уроків | Переглядів: 671 | Завантажень: 248 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 70

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Брейн-ринг. Підсумковий урок української літератури у 5 класі.

Дана розробка дає можливість перевірити знання учнів, які здобувалися протягом року.

 

Розробки уроків | Переглядів: 531 | Завантажень: 216 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2019 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024