Шкільний портал
Понеділок, 06.05.2024, 23:06
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 636
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року

У категорії матеріалів: 217
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 22 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 41

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Паспорт і презентація дослідницького проекту  «Рід, родина, рідня». 1 клас, Я і Україна.

Рід. Родина. Родовід. Ці культові поняття нашого народу,   про яку складено чимало  легенд, приказок і прислів’їв є ключовими поняттями цього проекту. Протягом часу  роботи над проектом,  червоною стрічкою проходить думка, що скільки б не розповідали дітям про родовід, але якщо в сім’ї немає традицій, не зберігаються сімейні реліквії, листи, рушники, діти виростуть без поважного ставлення до батьків, до старших.  Дослідження показали, що є родини, які мають багато родичів, яких не тільки діти, а іноді й батьки не знають, бо зв’язок поколінь втратився значно раніше.  Аби  сім’ї одного ро­ду  спілкувалися між собою, підтримували теплі родинні стосунки  треба привчати і прилучати до цього дітей ще змалку.  Саме ці важливі завдання сімейного виховання і реалізовані під час роботи над проектом.

Інше | Переглядів: 584 | Завантажень: 279 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 42

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Інтегрований урок –  подорож  + Презентація у 3 класі  ( природознавство та трудове навчання). Тема : Які рослини – квіткові ? Однорічні та багаторічні  рослини. Практичне завдання : розпізнавання квіткових рослин за наочністю. Практична робота :  виготовлення квітів технікою квілінг.

 

Матеріал до уроку  та методи набудуть актуальності, оскільки сприяють успішній реалізації нових освітніх завдань. Головна мета інтегрованого навчання - допомогти дітям виробити цілісне бачення світу та самого себе, зайняти певну життєву позицію щодо природи та суспільства.

Ця інтеграція має на меті інформаційне й емоційне збагачення сприймання, мислення й почуттів учнів за рахунок використання цікавого матеріалу, що дає змогу різнобічно пізнати якесь явище, поняття, досягти цілісності знань. У цьому допоможе подорож зупинками у презентації.

 

Інтегрований урок  мав на меті розширити й поглибити уявлення знання дітей про квіткові рослини, як живі організми та їх різноманітність ; продемонструвати характерні ознаки квіткових рослин; розвивати увагу, спостережливість , логічне мислення, корегувати вимову слів та уявлення про навколишній світ; уміння робити узагальнення та висновки ; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природознавства. З трудового навчання : навчити учнів виготовляти квіти технікою квілінг ; удосконалювати вміння розміщувати деталі у певній послідовності та на певній площині ; розвивати окомір під час наклеювання до основи ; виховувати акуратність під час роботи.

Розробки уроків | Переглядів: 644 | Завантажень: 236 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 43

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Сила розуму», для 1-4 класу, з предмету «Психологія».

 

Людина народжується як велика можливість. Вона  володіє величезним потенціалом. Перетворити потенціал дітей на реальність ось вже більше 25 років допомагає наука сила  розуму.

Зараз, на початку ХХ1 століття сила розуму стала повсякденною практикою, визнаною мільйонами в усьому світі : техніці тренування розуму приділяється велика увага.

Зараз стало загальновизнаним, що регулярне застосування прийомів сили розуму, таких як візуалізація – створення зорових образів і позитивних установок, покращує результати у будь-якому виді діяльності. Особливо легко сприймають науку сила розуму діти і вони отримують з цієї техніки велику користь.

Інше | Переглядів: 402 | Завантажень: 245 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 44

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Конспект сучасного уроку біології.  6 клас. Тема: «Бактерії – найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій.»

Розробка уроку біології 6 клас та презентації до нього.

 

Розробки уроків | Переглядів: 678 | Завантажень: 208 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 45

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Сайт вчителя початкових класів.

Сайт створено для учнів і батьків, для вчителів початкових класів, яких об’єднує  любов до дітей. Сайт включає головну сторінку, портфоліо, все для вчителя, фотоальбоми, сторінку для батьків.

Сайт має можливість донести інформацію в мультимедійних формах. Сторінки систематично доповнюється новими роботами, цікавими матеріалами (уроки, виховні заходи, відео-фізкультхвилинки, презентації, доповіді, виступи, фотоальбоми тощо)

Сайт простий та зручний у використанні,  постійно оновлюється актуальною та корисною інформацією.  Я добираю матеріали, орієнтуючись на питання, які хвилюють вчителів, дітей, батьків. 

Інше | Переглядів: 643 | Завантажень: 323 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 46

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

Дидактичні вправи для усного рахунку в 1 класі на уроках математики та в позаурочний час. Збірка.

Ця збірка допоможе учителю початкових класів у підготовці до уроків математики у 1 класі та стане порадником у підготовці і проведенні цікавого та змістовного дозвілля.

Всі дидактичні вправи, вміщені у збірці, розвивають увагу, кмітливість, мислення учнів; допомагають формувати обчислювальні навички першокласника, збагачують його математичну мову; розвивають почуття товариськості, колективізму, взаємоповаги та взаємодопомоги, вчать бути організованими і дисциплінованими.

Підручники та посібники | Переглядів: 633 | Завантажень: 270 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 47

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену. 9 клас. Хімія.

 

Використання інтерактивних вправ та ресурсів на уроках дає можливість зацікавити учнів вивченням предмету, підвищує мотивацію, креативне та логічне мислення, вміння аналізувати та узагальнювати. Використання поліетилену призводить до виникнення екологічних проблем навколишнього середовища. Рішення цієї проблеми під час уроку виховує бережливе ставлення до оточуючого середовища, культуру поведінки учнів.

Дана розробка уроку про поліетилен містить посилання на інтерактивні ресурси «Kahoot», «Learningapps», віртуальньна дошка «Linoit», ресурс для створення інтерактивних плакатів «Thinglink», «Classroom». Конспект складений з використанням елементів критичного мислення. На уроці актуальною є екологічна проблема використання поліетиленових пакетів.

 

Розробки уроків | Переглядів: 745 | Завантажень: 298 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 48

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Мотив любові та смерті в романі «Провина зірок» Джона Гріна». 11 клас, Зарубіжна література.

 

Сучасний літературний процес постає як складний і суперечливий сплав різноманітних художніх напрямів і тенденцій. Мотив любові та смерті займає провідне місце у сучасній літературі. Перспективною тема дослідження є тому, що творчість сучасного американського письменника та відеоблогера Джона Гріна досліджена не в мій мірі, в якій би це дозволив зробити стан розвитку світового літературознавства, а також представлена в роботі концепція та основні результат стануть в пригоді учням та педагогам під час сюжетно-композиційного аналізу цього твору, який введено до навчальної програми із зарубіжної літератури.

Науково-методична робота чітко структурована, складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.

У вступі розкрито актуальність теми дослідження, її теоретичну та практичну цінність, визначено мету та основні завдання, об'єкт, предмет і методи дослідження. У першому розділі «Мотив любові та смерті як об’єкт літературознавчого аналізу», який складається із двох підрозділів описано мотив як літературознавчу категорію та досліджено типи мотивів у літературознавстві. У другому розділі «Мотив любові та смерті у романі «Провина зірок» Джона Гріна» простежується продуктивність літературознавчого підходу до розкриття мотиву любові та смерті американським письменником у вищезгаданому романі-бестселері.

Вагому роль у вирішенні танатологічних проблем зіграли праці М. Ґайдеґґера, Ф. Ніцше, З.Фрейда. Продуктивність літературознавчого підходу до розкриття мотиву любові та смерті полягають, насамперед, у можливості розглянути ці поняття як символічний код певної культурно-історичної доби, який виявляє свої глибинні сутнісні властивості в художньому творі, де він виступає одночасно і шифром, і ключем до розуміння організації сюжетних колізій, встановлення ціннісних орієнтирів, мірилом вчинків героїв, точкою відліку їхніх дій.

Підручники та посібники | Переглядів: 2039 | Завантажень: 388 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (8)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 49

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Узагальнюючий урок з розділу «Психічна і духовна складові здоров’я . Конфлікти і стреси та їх вплив на здоров’я». Для учнів 7-х класів. Предмет: основи здоров’я.

Форма проведення уроку у вигляді QR -квесту цікава як для учнів так і для вчителя. Учні вчаться  працювати в команді, допомагати один одному. Така форма роботи розвиває логіку, увагу а також дає можливість використовувати сучасні інструменти для навчання - мобільні телефони. В ігровій формі закріплються та узагальнються знання, виховується толерантність, особистісна  відповідальність та бажання  перемогти. А для вчителя - ще одна форма роботи з учнями на уроці, яка  викликає у дітей бажання краще вчити предмет.

Розробки уроків | Переглядів: 611 | Завантажень: 246 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (9)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 50

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

План-конспект уроку  у 7 класі. Тема уроку: Їжа та напої. Продукти харчування та їх склад. Тригранна інтеграція ( німецька мова, трудове навчання , основи здоров'я).

Мета: систематизувати та активізувати лексичний матеріал з теми “Їжа та напої ”, вдосконалювати практичні навички монологічного і діалогічного мовлення, забезпечити засвоєння учнями поняття «продукти харчування», відомостей про основні складові харчових продуктів, їхнє значення для організму людини та джерела білків, жирів, вуглеводів, мінеральних солей, вітамінів.

 

Розробки уроків | Переглядів: 622 | Завантажень: 227 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024