Шкільний портал
П`ятниця, 26.04.2024, 11:43
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року

У категорії матеріалів: 217
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 21 22 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 21

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Від фонетичних до синтаксичних норм української мови: зошит-практикум із української мови 11 клас

Головним завданням учителя української мови та літератури щодо реалізації творчих компетенцій учнів під час уроку є вибір методів і форм як проведення уроку, так і самого навчання та виховання. Таким чином, уважаємо доцільно під час проведення уроків у 11 класах використовувати не тільки інноваційні методи навчання, а й традиційно усталені, що дозволяють формувати етнокультуру народу, окреслювати його само ідентифікацію, усвідомлювати красу й мудрість. Укладені вправи є яскравим прикладом формування зазначених парадигм.

Навчальний посібник призначений для набуття орфоепічної, орфографічно-пунктуаційної грамотності учнів 11 класу на уроках української мови. Друкована основа зошита розроблена з урахуванням найефективніших прийомів здобуття й засвоєння мовної компетенції опанування державної мови. Вона допоможе вчителю сконцентрувати увагу учнів на дотриманні норм щодо культури української мови в усній і писемній формах.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 833 | Завантажень: 248 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 22

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Вправи з використанням LEGO DUPLO. 2 клас, Я досліджую світ.

 

Зазвичай ми пропонуємо дітям готові іграшки та вироби. І так привчаємо бути споживачами, а маємо робити їх творцями. LEGO є засобом розвитку творчого потенціалу дитини.

LEGO дає дітям терпимість один до одного, вміння прислухатися до чужої думки. LEGO — це не лише будування тривимірних проекцій, можливість бачити предмет з різних сторін, а й уміння комунікувати, будувати модель спілкування, яка знадобиться в дорослому житті.

Розроблені вправи містять розвиток дрібної моторики та мовної активності в школярів. Адже використовуючи LEGO DUPLO допомагає дітям втілювати в життя свої задуми, будувати і фантазувати, захоплено працювати і бачити кінцевий результат своєї роботи. Конструювання сприяє розвитку мислення, спритності, а також інтелекту, уяви та творчих задатків. Сприяє формуванню таких якостей, як уміння концентруватися, здатність співробітничати з партнером, і найголовніше - почуття впевненості в собі. Якщо з дитинства прагнути до пізнання - це перейде в уміння вчитися з великим інтересом.

Підручники та посібники | Переглядів: 908 | Завантажень: 290 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 23

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

Проект «Духовні скарби українського народу». 4 класи, предмет «Я у світі».

Творча група учнів четвертих класів досліджувала розвиток ткацтва на Поділлі, вивчали історію народної іграшки ляльки-мотанки, провели майстер класи по ткацтву та з виготовлення ляльок-мотанок.

Народознавчий  підхід під час роботи над проектом сприяв  формуванню  загальнолюдської  моралі.  Використання досвіду, накопиченого попередніми поколіннями,  допомагав  впроваджувати все цінне з народної мудрості, активно залучати школярів до засвоєння спадщини свого народу, адже дитина, позбавлена можливості спиратися на досвід людства, не може розвиватись повноцінно.   

Інше | Переглядів: 528 | Завантажень: 206 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 24

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Відкрите заняття «Основи ефективної взаємодії з аудиторією» для вихованців школи організаторів дозвілля «Забава» (початковий рівень, другий рік навчання).

Гра тільки здається легкою. Насправді, вона вимагає застосування максимуму енергії, розумових здібностей, самостійності – це справжня напружена розумова праця. Матеріал сприяє розвитку пізнавальних здібностей вихованців, озброєнню їх уміннями, а головне – навичками використовувати здобуті звання на практиці; допомагає активізації та розвитку розумових дій, творчого характеру, посиленню емоційності, самостійності у прийнятті рішень; формує світогляд.

Представлене заняття демонструє впровадження ефективних педагогічних підходів, перенесення акцентів зі знань і вмінь, як основних результатів навчання, на формування у вихованців  системи практичних навичок та набуття досвіду.  Освоєння теми «Основи ефективної взаємодії з аудиторією» через використання  ігрових технологій – це активне навчання, де педагог і вихованець є рівноправними партнерами, а процес пізнання передбачає моделювання життєвих ситуацій. Тут провідна педагогічна ідея реалізується через форми та методи, які занурюють дітей у властиву їм стихію гри, розвивають психологічні структури, додають заняттям привабливої для дітей якості цікавої і веселої праці; задоволення, отримане від гри, створює комфортний стан і підсилює бажання навчатися.

 

Розробки уроків | Переглядів: 707 | Завантажень: 236 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 25

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Конспект уроку 7 клас, ІІ семестр, дата проведення  січень-лютий. Тема. Артур Конан Дойль. Оповідання «Пістрява стрічка». Майстерність головного героя у застосуванні дедуктивного методу.

Конспект уроку з ілюстраціями, презентація до уроку, відеофільми «Чи уважний ти?», уривок з фільму «Смерть Джулії», «Музей Шерлока Холмса».

«Психологічний портрет Шерлока Холмса і доктора Вотсона», авторська вправа «Озвучування уривку з фільму».

 

 

 

Розробки уроків | Переглядів: 2310 | Завантажень: 386 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (8)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 26

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

«Характеристика типу Плоскі черв’яки (Plathelminthes)». 7 клас , біологія.

Положення плоских хробаків серед двохсторонєсиметрічних тварин залишається дискусійним. Деякі дослідники виділяють їх в підрозділ Platyzoa. Відомо близько 15 тис. Видів вільноживучих і паразитичних черв'яків.

Систематика тварин – наукова класифікація тварин. Мета роботи – вивчити загальну характеристику, анатомо-морфологічні та паразитологічні особливості типу Плоскі черв’яки (Plathelminthes).

Інше | Переглядів: 612 | Завантажень: 266 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 27

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Конспект уроку . Предмет -  Навчання грамоти. 1 клас. НУШ.

Конспект уроку  складений за новими вимогами НУШ. На уроці учні постійно об’єднуються у пари, групи , переміщуються по класу у пошуках нових знань . За допомогою нових прийомів та методів у учнів формуються ключові та предметні компетентності.

Розробки уроків | Переглядів: 678 | Завантажень: 274 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 28

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Матеріали блогу вчителя трудового навчання "Трудовик".

Без сумніву, використання блог–технології в навчальновиховному процесі має багато переваг. Про важливість проблеми використання соціальних сервісів в освітньому процесі навчальних закладів свідчать численні публікації.

Сайт(блог) створено з метою обміну досвідом серед вчителів трудового навчання, задля надання інформації колегам, батькам, дітям які навчаються в нашій школі, про результативність та творчі наробки вчителя

Сподіваюся, що Ви знайдете для себе цікавий та корисний матеріал!

 

Інше | Переглядів: 720 | Завантажень: 382 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 29

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Веб-сайт викладача математики: «Математика – це просто!»

Сайти вчителів все частіше з’являються в інтернет середовищі. Мій сайт - це новий, сучасний засіб колективної комунікації, що надає більше можливостей всім учасникам навчально-виховного процесу та відкриває математичні двері для всіх охочих!

Також сайт можна вважати дуже зручним, змістовним електронним портфоліо викладача, презентацією свого досвіду роботи досвідченим педагогам з метою їх незалежної оцінки і рекомендацій, допомогою молодим викладачам в навчальній і виховній роботі, майданчиком для організації дистанційного навчання та обговорення важливих проблем освіти, засобом підвищення власного фахового рівня.

Сайт призначений для учнів шкіл, студентів коледжів, вчителів та викладачів  математики, а також всіх небайдужих до освіти людей. Мета його створення – узагальнення і систематизація напрацьованого навчального матеріалу, бажання поділитися своїми наробками з колегами та учнями. Для учнів і студентів коледжів містить теоретичний матеріал усіх тем з математики і змістових модулів з вищої математики, тестові завдання, опорні конспекти, контрольні і самостійні роботи, питання до тематичних атестацій, матеріали для самостійного опрацювання. Учні 11 і 9 класів, використовуючи публікації сайту,  мають можливість якісно готуватись до ЗНО, ДПА з математики. Для вчителів та викладачів – календарне планування з математики, розробки уроків з презентаціями, контрольні і самостійні роботи, методичні розробки з математики та вищої математики, конспекти лекцій та сценарії виховних заходів, матеріали для підготовки до математичних олімпіад.

Інше | Переглядів: 1019 | Завантажень: 490 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (6)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 30

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Батьківскі збори. 1 клас НУШ.

 

Новизною батьківських зборів є відносини, які визначається поняттями "співробітництво" і "взаємодія". Де співробітництво – це спілкування на "рівних", де ніхто не може вказувати, контролювати, оцінювати, а взаємодія допомагає організації спільної діяльності, яка здійснюється на підставі соціального сприйняття та за допомогою спілкування.

Цікавою та ефективною формою знайомства з батьками учнів 1 класу на батьківських зборах є тренінг. Тренінгові батьківські збори відображають форми організації навчальної діяльності та структуру уроків в НУШ. Такі зустрічі закладають фундамент стосунків, побудованих на основі партнерства і довіри, удосконалюють уміння дорослих ефективно спілкуватися з дітьми та слухати їх, допомагають вирішувати конфлікти.

Виховні заходи | Переглядів: 1135 | Завантажень: 307 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (1)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024