Шкільний портал
Понеділок, 29.04.2024, 01:34
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року

У категорії матеріалів: 217
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 21 22 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 31

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Ранкові зустрічі. 1 клас НУШ.

Ранкові зустрічі до тематичного тижня «Зимові свята» для 1 класу НУШ. Проводяться з метою розширення знаннь учнів про зимові свята, створення позитивного мікроклімату та гарного настрою на початку нового навчального дня, формування і розвитку в учнів поважного ставлення один до одного, відчуття єдності, розвитку навичок спілкування.

Такі заняття дають змогу опанувати різноманітні соціальні та навчальні навички, об'єднують дитячий колектив. Навчають дітей дбати про себе та інших. Створюють уважний, не байдужий та дружній настрій на цілий день. Розвивають такі важливі для успіху в навчанні навички, як уміння слухати, говорити, синтезувати інформацію, вирішувати завдання, дотримуватись інструкцій, приймати рішення.

Розробки уроків | Переглядів: 807 | Завантажень: 278 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 32

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Урок фізичної культури, 1 – 5 класи, «Ігри та вправи на розвиток моторики верхніх і нижніх кінцівок».

У посібнику представлено зразки нетрадиційних уроків,організаційно-методичні вказівки з проведення спортивних та народних ігор.

Посібник може бути використаний  вчителями фізичної культури та вихователями дитячих садків та груп продовженого дня.

Підручники та посібники | Переглядів: 736 | Завантажень: 239 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 33

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Урок-квест з використанням мобільних телефонів та QR-кодів. Урок англійської мови 1-2 клас.

Тема уроку: Revision-quest with QR-codes. Урок систематизації та узагальнення матеріалу з тем “Family”, “Numbers”, “Colours”, “School things”, “Toys”, “Animals”, “Food”, “Body parts, вивченого протягом 1 класу у вигляді квесту з використанням QR-codes. 

Урок розроблено для учнів 1 класів наприкінці навчального року або для учнів 2 класів на початку навчального року, як урок систематизації та узагальнення знань, набутих у 1 класі у вигляді квесту з використанням QR-codes (учні навчались за підручником Quick Minds1).

Розробки уроків | Переглядів: 4357 | Завантажень: 524 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (5)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 34

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Кейс-метод на уроці англійської мови. 9 клас.

Це нетрадиційний урок  для учнів старшої школи, який розвиває мовленнєві здібності,  формує вміння логічно мислити та дієво працювати в групах.

У  кейс-методі  долається класичний дефект традиційного навчання. Застосування цього методу сучасному етапі є актуальним, тому що допомагає подолати прогалину між вивченням англійської мови та користуванням нею, надає учням можливість виявляти проблеми, збирати й аналізувати інформацію, знаходити альтернативні рішення й обирати найбільш оптимальний шлях розв'язання задач за допомогою групової роботи.

Розробки уроків | Переглядів: 540 | Завантажень: 218 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 35

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Нестандартний урок географії  узагальнення знань учнів  з теми: «Земля на плані і карті»  у форматі гри «брейн-ринг» для 6-го класу.

 

В даному матеріалі представлено розгорнутий конспект позакласного заходу у форматі брейн-рингу з географії, який супроводжується мультимедійною презентацією.

Даний матеріал сприяє розвитку інтересу в учнів до вивчення географії,   підвищенню їх рівня зацікавленості та кращому засвоєнню навчального матеріалу, завдяки використанню різних форм та прийомів повторення та узагальнення вивченого навчального матеріалу, а також вводячи в урок елементи цікавої географії та інтерактивні форми роботи.

Розробки уроків | Переглядів: 1221 | Завантажень: 332 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 36

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка уроку. (Оновлене коло читання ). Тема: Дивосвіт сучасної казки. Юлія Смаль «Про сміливість, допомогу та вдячність». 4 клас. Літературне читання.

Урок літературного читання у 4 класі. Оновлене коло читання  з  молодою, сучасною письменницею Юлією  Смаль. Її казка« Про сміливість, допомогу та вдячність». Під час уроку  можна вдосконалювати  навички правильного , свідомого читання ;розвивати вміння характеризувати вчинки героїв твору;  відтворювати  зміст прочитаного, розвивати творчі здібності.

Розробки уроків | Переглядів: 732 | Завантажень: 317 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 37

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

STREAM –проект ( українське читання, література, мистецтво, трудове навчання) 1-11 клас. «Вірш  нашого земляка Генадія Мороза «Забута мова материнська» очима моїх учнів».

 

Сучасними програмами з літератури рекомендовано вивчення творчості письменників, творчий і життєвий шлях яких пов'язаний з місцевістю, де розташована школа. Творчість письменників-земляків внесено до переліку тем творів з української літератури для випускного екзамену в 11 -х класах загальноосвітньої школи.

 Але сьогодні, на жаль, немає достатнього забезпечення цих уроків інформацією, посібниками з літературного краєзнавства. І ми з учнями нашої школи вирішили взяти за основу вірш нашого земляка Генадія Мороза «Забута мова материнська».

 

Художній образ який зберігається у дитини після прослуховування яке супроводжується переглядом малюнків, дозволяє значно швидше згадати вірш.   

Практика показала, що учні краще запам’ятовують вірш за допомогою художніх образів. Використання цього прийому полегшує та практично прискорює процес запам’ятовування інформації, підвищує інтерес до твору, що є важливою складовою передачі виразності тексту.

Інше | Переглядів: 412 | Завантажень: 231 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 38

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

9 клас.  Урок з історії України.  «Нова українська література і театр як відображення  суспільного розвитку в кінці ХVIII — першій половині ХІХ ст.

Урок з історії України для 9 класу на тему «Нова українська література і театр як відображення  суспільного розвитку в кінці ХVIII — першій половині ХІХ ст.». Конспект уроку та мультимедійна презентація.

Головними завданнями уроку є охарактеризувати особливості розвитку української літератури і театру в кінці ХVIII — першій половині ХІХ ст.; розвивати в учнів уміння працювати з документами, ілюстраціями,  вміти аналізувати історичний матеріал, виділяти головне й другорядне, робити висновки, складати порівняльну характеристику та зіставляти інформацію з різних історичних джерел; розвивати в учнів творчі здібності, навички виразного читання; виховувати в учнів естетичні смаки й уподобання, вчити їх культури спілкування; викликати інтерес до творчості І. Котляревського, М. Гоголя, Т. Шевченка, П. Куліша, Г. Квітки-Основ’яненка, Є. Гребінки.

 

На уроці учні працюють в групах, заздалегідь готують  повідомлення,  працюють з текстом підручника, складають кластер «Енеїда», переглядають буктрейлер до «Енеїди» І. Котляревського, прослуховують уривок «Мені однаково, чи буду...» Т. Шевченка, інсценують  уривок «Ніч перед Різдвом» М. Гоголя.

Урок побудовано відповідно до завдань Нової української школи. Учні самостійно добирають матеріал, виступають у ролі вчителя та вчаться доносити інформацію до інших учнів. До уроку залучені всі учні.

Розробки уроків | Переглядів: 512 | Завантажень: 211 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 39

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Збірка позакласних заходів для учнів 5-11 класів «Національно-патріотичне виховання учнів на основі особистісно орієнтованого підходу».

 

До Вашої уваги подаються розробки позакласних заходів національно-патріотичної тематики. Звичаї і традиції, обряди, народні ремесла були і є невід’ємною частиною життя народу. Особливістю цих неписаних законів є те, що вони зберігаються протягом тривалого періоду і передаються із покоління в покоління. Мета цієї роботи – вказати на вічність традицій, на їх невмирущу мудрість, яка починає відроджуватися у наш час.

Проведення національно-патріотичних заходів сприяє вихованню школярів, формуванню національної свідомості, поваги до минувшини свого народу. Школа повинна виховувати національно свідому, духовно багату особистість. Тому потрібно намагатися формувати навчально-виховний процес так, щоб кожен учень добре знав свій народ, а у ньому пізнавав себе. Без цього неможливо виховати патріота України, який би характеризувався національною самовідданістю, працював для розквіту Батьківщини в майбутньому.

Для вчителів-словесників, вихователів, студентів філологічних факультетів, учнів  і батьків.

Виховні заходи | Переглядів: 4647 | Завантажень: 529 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 40

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Фрагмент уроку 11 класу на тему «Початкові відомості про математичну статистику», математика.

 

Фрагмент уроку, присвячений розбору складної теоретичної частини і питань, які виникли в учнів в процесі виконання домашньої роботи, що з`ясували на етапі актуалізації опорних знань і вмінь учнів.     

Використані задачі практичного змісту, які переслідували мету вивчення наскрізних ліній освітнього процесу:

  1. Екологічна безпека і сталий розвиток – приклад №2 «Проміжна підготовка до ЗНО двох учнів».
  2. Громадська відповідальність – найвідоміший історичний приклад президентських виборів США 1936 року.
  3. Здоров`я і безпека – приклад №3 «У кого портфелі важчі?»
  4. Підприємливість і фінансова грамотність – приклад №4 «Створення робочих місць на заводі».

Очікувані результати:

  • Сприяти усвідомленню цінності нових знань і вмінь, зацікавленості у пізнанні нового;
  • Формувати вміння визначати достатність даних для розв`язання задачі:
  • Формувати вміння розпізнавати проблеми, що можна розв`язати засобами математики;
  • Сприяти самовихованню свідомого ставлення до навчання.
Розробки уроків | Переглядів: 583 | Завантажень: 247 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2019 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024