Шкільний портал
Понеділок, 29.04.2024, 16:30
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

У категорії матеріалів: 171
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 31

Назва матеріалу:

Українські історичні пісні.Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками. «Зажурилась Україна». «Та, ой, як крикнув же козак Сірко». Інтегрований урок: українська література, інформатика (8 клас)

Конспект інтегрованого уроку з української літератури та інформатики для 8 класу дає можливість учителю, використовуючи засоби ІКТ (презенації, буктрейлер, комп’ютерну програмуtest-w2) та ілюстративний музичний та відеоматеріална прикладі програмових історичних пісень розкри­ти образи народних оборонців рідної землі, визначити провідні мотиви пісень, зробити їх ідейно-художній аналіз, з'ясувати роль цих образів для українців.

Автори у своїй роботі ставили за мету творчо формувати національну свідомість учнів, прищеплювати їм любов до рідної мови, літератури, українського прикладного мистецтва за допомогою інтегрованого викладання предметів природничого та гуманітарного циклу з використанням інноваційних та інтерактивних технологій.

Представлений урок української літератури сприяє патріотичному вихованню, формуванню й утвердженню гуманістичного світогляду особистості, національних і загальнолюдських цінностей, дає можливість кожному учню ідентифікувати себе  національно свідомим громадянином України

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1333 | Завантажень: 357 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 32

Назва матеріалу:

Урок української мови в 5 класі з теми « Синоніми. Роль синонімів у нашому мовленні»

Завданням сьогоднішньої школи є формування багатогранної, усебічно розвиненої особистості, яка здатна самостійно поповнювати знання, орієнтуватися в швидкому потоці інформації, розв'язувати нові пізнавальні й життєві проблеми. Результативність навчання підвищується за умови застосування завдань, що зацікавлюють учнів, зближують процес навчання з життям, показують практичне значення вивченого матеріалу. А це можливо, тільки використовуючи сучасні інформаційні технології, які зумовлюють формування пізнавальних інтересів, глибше сприйняття й розуміння теоретичного матеріалу. Вони також сприяють усебічному розвитку кожного зокрема, розширюють можливості застосування диференційованого підходу в навчанні,збільшують обсяг матеріалу за рахунок економії часу, розвивають творчі здібності.

У роботі матеріал викладено різноманітно, застосовано цікаві методичні прийоми, роздатковий і дидактичний матеріал. Даний урок не тільки дасть учням суму знань із предмету, а й формуватиме в них логічне мислення, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки з раніше вивченим матеріалом, вчитиме аналізувати, узагальнювати, застосовувати на практиці

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1064 | Завантажень: 312 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 33

Назва матеріалу:

Колективний проект з біології учнів 9 класу.  «Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак» Дискусія «Євгеніка: «за» чи «проти»?»

Дискусія може бути колективним проектом «Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак», який сприяє розвитку вміння висловлювати судження щодо значення знань про спадковість і мінливість у життєдіяльності людини;  про важливість генетичного консультування та молекулярних методів діагностики у сучасній генетиці;  вплив на потомство шкідливих звичок (тютюнокуріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин)

Протягом дискусії учні наводять аргументи, що свідчать за і проти селекції людини, роблять висновок про те, що кожна людина має право на життя. До заходу можуть бути залучені батьки, учні 8-х класів

Під час заходу використовуються інноваційні технології:  ІКТ, здоров’язбережувальні технології, технології проблемного навчання, інтерактивне навчання, проектні технології тощо

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 11804 | Завантажень: 418 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 34

Назва матеріалу:

Методичний посібник «Підготовка до сучасного уроку в початковій  школі»

Дуже часто учителі в гонитві за інноваційними технологіями упускають головні деталі в навчанні, форми роботи , порушуючи структуру уроку, або ж не досконало (молоді педагоги) знаючи її. Маючи під рукою цю збірку легко урізноманітнити  урок, зробити його цікавим та якісним.

В даному посібнику  упорядковано методичний конструктор  по підготовці до уроку в  початковій школі.

Даний підбір полегшить підготовку до уроку, особливо молодим учителям. Дасть змогу в повному обсязі використати форми і методи,  не пропустити основні складові сучасного уроку.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 775 | Завантажень: 40 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 35

Назва матеріалу:

Урок природознавства. 1 клас. Тема.  Домашні улюбленці

Учням початкових класів, особливо першокласникам,  важко зранку налаштуватися на плідну роботу. Вони почувають себе впевненіше, коли учбовий день починається в неформальній обстановці, з цікавої інформації та ігрових ситуацій.  Учні зацікавленні самостійним здобуттям знань і відчувають себе кожен особистістю.Для того. щоб зацікавити їх навчальним матеріалом, націлити на учбову роботу, підняти настрій і створити позитивну атмосферу у колективі, використовую ранкову зустріч.

 

Урок починається з ранкової зустрічі.

Учні вітаються один з одним, даруючи «подарунки». Встановлюють дату дня, розв'язуючи віршовані задачі і відмічають погоду на дошці. Під час обміну новинами дізнаються про домашніх тварин-синоптиків і тварин -лікарів.

Після планування дня переходимо до теми урока природознавства – діти складають асоціативний кущ «Догляд за тваринами». Матеріал підручника використовується на етапі закріплення матеріалу. Закінчується урок роботою в парах: учні описують своїх улюбленців і розповідають, як доглядають за ними.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 828 | Завантажень: 42 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 36

Назва матеріалу:

Екологічний проект «Дослідження Білозерського лиману та його берегів»

Проект містить природоохоронний матеріал, який є важливим для жителів цієї місцевості. До нього входить гідрологічний матеріал, опис рослинних угрупувань, тварин. На основі матеріалів, було розроблено сайт, який може використовуватися для роботи при вивченні природничих предметів, зокрема «Екологія рідного краю».

При створенні екологічного проекту, були  використані різноманітні ресурси  для збору, систематизації та зберігання і подальшого розповсюдження матеріалів: Гуглкарти, Вікіпедія, конструктор сайту платформа Викс, що дозволило  використовувати матеріал не тільки для вивчення в школі, а й дистанційно.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 813 | Завантажень: 26 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 37

Назва матеріалу:

Проект. Збереження степових біотопів Кам'янсько-Дніпровського району.

В наші дні природний рослинний покрив відчуває на собі все збільшуючий вплив людської діяльності,все більше відступає під натиском цивілізації. Степ як географічна зона та Степ як екосистема більше не є синонімами. Степова зона України займає майже 40 % території держави, але більша її частина розорана. У деяких адміністративних районах частка ріллі перевищує 90%. Враховуючи площу забудови, доріг, лісосмуг і т.д., можна констатувати, що від степових просторів залишились жалюгідні крихти.

Саме тому з метою усвідомлення взаємозв'язків у природі та способів регулювання взаємодіїї людства з природою, виховання ціннісного ставлення до біорізноманіття степів, та практичних дій з охорони та збереження степової рослинності України учням було запропоновано навчальний проект "Збереження степових біотопів Кам'янсько-Дніпровського району".

Обєкт дослідження: ділянки степової рослинності за межами м.Кам`янка-Дніпровська.

Використання обєкту: вилучені землі з використання в сільському господарстві.

В ході роботи над проектом учнів було поділено на три групи, кожна з яких отримала окреме завдання:

  • вивчення видового складу і екологічного стану степових ділянок своєї місцевості.
  • спостереження за сезонними змінами степових ділянок своєї місцевості та оволодіння навичками визначення рослин за довідниками, картування, заповнення бланків геоботанічного опису степової рослинності.
  • проведення масових заходів з екологічної просвіти.

Протягом роботи над проектом учнями велися спостереження за сезонними змінами рослинних угруповань степів. Результом цієї діяльності стало створення міні-каталогу рідкісних та зникаючих рослин степової зони Кам’янсько-Дніпровського району та веб-сайту "Збережемо українські степи"

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 872 | Завантажень: 298 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 38

Назва матеріалу:

Урок математики  у 6 класі «Пряма пропорційна залежність» та презентація «Пряма пропорційна залежність. Елементи уроку»

6 клас. Нестандартний урок  математики. Виклад  деяких частин нового матеріалу проводять учні. Школярі самостійно підбирали задачі прикладного характеру, з елементами енергозбереження й ілюстрації до них.

Матеріал уроку дає можливість нетрадиційно провести урок на початку вивчення теми. Для вивчення матеріалу підібрані цікаві задачі, розв’язання яких допомагає у вирішенні побутових проблем.

Учні, отримавши випереджуюче завдання, підбирають матеріал й ілюстрації до нього, вивчають його з допомогою вчителя й пояснюють новий матеріал з використанням мультимедійного проектора однокласникам та в паралельному класі. Це сприяє розвитку вмінь передавати свої знання однокласникам, умінню чітко висловлювати свої думки, працювати з комп’ютером, віднаходити потрібний матеріал в мережі Інтернет, умінню вільно триматися у новій ситуації, переборювати страх перед незнайомим.

  Оскільки школа працює над проектом «Енергоефективні школи: нова генерація», то учні задачі підбирали відповідної тематики.

Школярам подобаються виступати в ролі вчителя, що сприяє пропаганді педагогічної праці.

 

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1847 | Завантажень: 183 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 39

Назва матеріалу:

Урок  «Будуйте храм у душі своїй ( Біблія – книга книг.Новийзаповіт)» та презентація «Будуйте храм у душі своїй ( Біблія – книга книг. Новий заповіт)»

Відкритий урок  у 6  класі знайомить  учнів з історією Святого Письма, життям євангелістів Матвія, Луки та Іоанна.Допомагає осмислити зміст євангельських притч та розкрити сенс головних цінностей християнської моралі. Розвиває інтерес до пізнання самого себе і довколишнього світу.

На уроці відбувається поєднання нетрадиційних форм проведення уроку  з творчим  підходом до вивчення нового матеріалу на уроці

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 853 | Завантажень: 29 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 40

Назва матеріалу:

Посібник «Модель сучасного керівника навчально-виховного закладу»

На сучасному етапі розвитку освіти  керівники навчальних закладів мають бути активними учасниками реформування освіти. Проблема  управління навчальним процесом є однією з актуальніших у педагогічній теорії та практичній діяльності загальноосвітнього навчального закладу. ЇЇ успішне вирішення потребує ґрунтовного осмислення сутності управління навчальним процесом, його структури,функцій. Управління ,як важливий компонент в системі навчально-виховної діяльності школи,покликане створити умови для успішного формування всебічного розвитку особистості школяра, забезпечити її позитивну спрямованість на основі власної активності.

Керівник сучасного освітнього закладу-центральна фігура всього освітнього процесу. Висока якість надання освітніх послуг неможлива без компетентного кваліфікованого директора,який володіє основами управління,психології,економіки та є лідером,менеджером,експертом. Сьогодення вимагає особливого підходу до підготовки майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до управлінської діяльності. Саме тому актуальною може стати розробка моделі сучасного керівника навчально-виховного закладу.

В роботі розроблена модель сучасного керівника навчально-виховного закладу як сучасного менеджера. Створена система організації й управління взаємодії та взаємовідносин між учасниками навчально-виховного процесу. Також розроблено алгоритм ділової співпраці керівника з колективом,методи управління та стиль керівництва сучасною школою.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1056 | Завантажень: 81 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (4)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024