Шкільний портал
Середа, 08.05.2024, 16:32
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 636
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

У категорії матеріалів: 171
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 17 18 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 51

Назва матеріалу:

Тематичне заняття «Червона калина – символ України»

У роботі подано розробку тематичного заняття  для учнів 2-го класуз використанням технологія проведення інтегрованих уроків за програмою «Крок за кроком»

Проблема пошуку раціональних шляхів інтеграції різних дисциплін у процесі початкового навчання посилюється також і у зв’язку з перевантаженістю школярів навчальними предметами, тематичною однорідністю навчальних дисциплін, необхідністю формування цілісного світогляду у взаємозв’язку його елементів. Винятково актуальним сьогодні є інтеграція навчальних предметів у навчальному процесі початкової школи, яка враховує всі основні етапи, функції, аспекти та фактори цього багатокомпонентного педагогічного явища. У роботі представлено один з можливих способів використання інтеграції змісту початкового навчання за допомогою програми «Крок за кроком».

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 767 | Завантажень: 296 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 52

Назва матеріалу:

Урок – подорож з математики у 3 класі «Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3. Розв’язування рівнянь» .      

Матеріал містить конспект уроку , презентацію та відео. Це урок – подорож з математики , який учні здійснюють стежками рідного краю.

Для того,  щоб  дістатися видатних місць учні повинні виконати ряд цікавих завдань з даної теми.

Урок супроводжується мультимедійною презентацією та відео.

За допомогою нестандартного уроку вчитель прищеплює інтерес до навчання, любов та повагу до свого рідного краю.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1258 | Завантажень: 55 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 53

Назва матеріалу:

 

Уроки каліграфії з презентаціями. 1 клас.

Урок 1.  «Орієнтування на площині: сторінці альбому, книжки, зошита, парти, стола тощо (знаходження центру, середини, лівої, правої, верхньої, нижньої сторони, кутів)».

Урок 2. Вправи на формування оптико-просторового орієнтування. Малювання доріжок.

Уроки створено за програмою курсу за вибором «Каліграфія» (з елементами розвитку зв’язного мовлення)1-4 класи (Автор програми: Нікулочкіна Олена Василівна, доцент кафедри початкової освіти та ребіліатаційної педагогіки КЗ «Запорізький інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР)

Уроки  вчать учнів орієнтуватися на площині, знаходити центр, середину, кути, праву, ліву, верхню та нижню частини сторінок в альбомі, зошиті, підручнику; точку початку письма на рядку, обводити предмети простої форми, орієнтуватися в зошиті у клітинку; правильно тримати олівець і ручку, координують рухи очей і кисті руки, розвивавають зв’язне мовлення учнів, дрібну моторику руки та зорово-моторну координацію.

Одним з головних завдань початкової школи є планомірна і систематична роботи з формування каліграфічного письма. Уроки курсу за вибором «Каліграфія (з елементами розвитку мовлення)» допомагають учням розвинути дрібну моторику руки,  цікаві форми та прийоми роботи формують в учнів позитивну мотивацію до навчання, знижують перевантаження і втому дітей.

Навчання каліграфічного письма і систематична робота над формуванням почерку учнів - одне з головних завдань початкової школи. Роль графічних навичок у навчально-виховному процесі надзвичайно велика, бо без оволодіння графікою неможливе вивчення будь‑яко­го навчального предмета.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 2139 | Завантажень: 119 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 54

Назва матеріалу:

Конспект уроку природознавства в 3 класі. Навчальний проект «Енергозбереження в побуті та школі» (рос.)

 

Даний матеріал містить розробку компетентнісно орієнтованого уроку з елементами літературної дослідницької діяльності молодших школярів і презентацію до уроку.

Навчання шляхом досліджень в сучасній освітній практиці розглядається як один з ефективних способів пізнання навколишнього світу дитиною.

Одне з основних практичних завдань уроку - розвиток загальних умінь і навичок, необхідних у дослідницькому пошуку: вміння бачити проблеми; вміння ставити запитання; вміння висувати гіпотези; вміння і навички спостерігати і робити висновки; вміння і навички роботи з текстом; вміння висловлювати судження, аргументувати (захищати) і доводити свою думку; вміння працювати з інформацією (виділення головного, формулювання висновку, логіка викладу) тощо.

Метою вчителя стає створення таких умов на уроках літературного читання, в яких дитина навчиться дивуватися несподівано сказаному слову, цікаво виписаному пейзажу, захоче зрозуміти автора та вчинки героїв, захоче досліджувати літературний текст, і з позиції дослідника зробити відкриття, вирішити літературні проблеми в рамках аналізу тексту.

Такий урок-дослідження дозволяє поєднувати розвивальне і проблемне навчання, застосовувати ІКТ. Головним методом освоєння нового є в цьому випадку метод проблемного вивчення матеріалу, що знаходиться в тісному взаємозв'язку з пошуковими і дослідницькими методами, при яких учні ведуть під керівництвом учителя або самостійно пошук і дослідження проблем, творчо застосовують і добувають знання.

 

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 3486 | Завантажень: 1397 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 55

Назва матеріалу:

Урок української літератури « Волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви поезії Лесі Українки «Хотіла б я піснею стати»

Урок розроблений для учнів 8 класу.

 

Сучасність вимагає нових підходів до навчального процесу, нових методів, форм подання навчальної інформації. Вона вимагає, щоб над матеріалом, який вивчається, учень розмірковував, бачив зв’язок з іншою інформацією і послідовність між нею. А також шукав відповіді на запитання, які виникають у процесі навчання, що збуджує процесс мислення, яке призводить до бажаного запам’ятовування  і сприяє розвитку пам’яті.

Одним із способів розвитку пізнавальної активності учнів є використання комп’ютерних технологій, які дають змогу підвищити активність і привернути увагу учнів до навчання.

Комп’ютерні технології, увібравши в себе елементи різних методик (особистісно-орієнтованого, розвивального, проектного навчання)  надають кожному учневі, спираючись на його інтереси, здібності, особисті цінності й суб’єктивний досвід, можливість самореалізації в пізнавальній та інших видах діяльності, створюють комфортні умови для самовизначення особистості в інформаційному суспільстві.

У роботі матеріал викладено різноманітно, застосовано цікаві методичні прийоми і дидактичний матеріал. Даний урок не тільки дасть учням суму знань із предмету, а й формуватиме в них логічне мислення, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки з раніше вивченим матеріалом, вчитиме аналізувати, узагальнювати.

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 2008 | Завантажень: 38 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 56

Назва матеріалу:

Урок англійської мови «William Shakespeare. Life for Art»

Урок базується на матеріалах, рекомендованих Британською Радою для популяризації культури Великої Британії та допомоги у вивченні англійської мови. Розроблений на засадах особистісно-орієнтованого підходу, план-конспект уроку має варіації для адаптації саме для ваших учнів. Розробка може бути використана у 8 класі під час вивчення теми «Література», а також для занять англомовного гуртка чи під час проведення тижня англійської мови.

До конспекту додається цікава презентація за темою з англійськими чи українськими субтитрами, тестові файли з завданнями уроку та установочний файл програми для проходження тестів.

Згідно концепції сучасної української школи оволодіння іноземною мовою здійснюється у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Під час уроку учні опановують мову завдяки роботі з автентичними текстами. Але вони також мають змогу використовувати досвід, набутий у вивченні інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою, що надає можливості інтеграції змісту навчання та формування таких ключових компетенцій, як  готовність до міжкультурної комунікації, інформаційно-цифрова, уміння вчитися упродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, обізнаність та самовираження у сфері культури.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 716 | Завантажень: 291 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 57

Назва матеріалу:

План -конспект  уроку   української  мови  у 5 класі  на  тему: «Пароніми. Правильне  використання  паронімів у  мовленні. Ознайомлення  зі  словником  паронімів.»

План-конспект  уроку  та  презентація

 

Пропоную  вашій  увазі цікавий  урок  з  презентацією,  на  якому  учні  спробують  себе  в  ролі  редакторів,  науковців,  дослідників.

Розділ. Лексикологія. Групи  слів за  значенням.

 

Оновлена  програма  передбачає  вивчення  паронімів  у  5 класі , але  цієї  теми  нема в підручнику  «Українська  мова. 5 клас» О. В.Заболотного, В. В. Заболотного (за  яким  навчаються  більшість  школярів), тому представлені  мною  матеріали  допоможуть  учителю  підготуватися  до заняття, зробити  урок  цікавим  та  насиченим.  Під  час роботи  над  темою  «Пароніми. Правильне  використання  паронімів  у  мовленні»  в  режимі  постійних  шукань та  гри,  учні  мають  можливість  розвивати  творчі здібності.

У  роботі над  темою  «Пароніми.  Правильне  використання  паронімів  у  мовленні»  пропоную  використовувати  на  уроках  інтерактивні  методи навчання (ігри  «Так» - «Ні»,  «Я – редактор», дослідницько-пошукову  роботу,  проблемні  ситуації).

Завдяки цим технологіям, крім здобуття знань, в учнів формується власне світобачення. Вони вчаться пояснювати і вмотивовувати, а де потрібно – обстоювати свою точку зору. А це дуже важлива риса, потрібна в сучасному інтенсивному світі.

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 13270 | Завантажень: 734 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 58

Назва матеріалу:

Інтегрований урок фізики та математики «Графічне зображення рівномірного руху».

На сучасному етапі розвитку національної освіти необхідно спиратися не лише на традиційну методику чи перевірені практикою здобутки, а й шукати нові підходи до розв’язання завдань, поставлених сьогоденням. Нині особливо гостро постає проблема пошуку внутрішніх резервів підвищення результативності навчання.

Проблема інтеграції фізики і математики є надзвичайно важливою, адже математична підготовка школярів певною мірою впливає на рівень знань із фізики.

Поданий інтегрований урок (фізика + математика)  рекомендовано для використання на уроці фізики в 7 класі за темою «Графічне зображення руху». За програмою з алгебри учні 7 класу тему «Графіки лінійних функцій» вивчали в ІІ семестрі, а за програмою з фізики тема «Графічне зображення руху» вивчалася в жовтні. (З цією проблемою стикалися всі вчителі фізики). Згідно ж нових програм вчитель має право самостійно розподіляти навчальний матеріал. Тому є доцільним поміняти місцями теми «Функція» та «Лінійні рівняння», що не змінює основних завдань вивчення курсу алгебри в 7 класі, але дає можливість перед вивченням теми з фізики, дати учням необхідні знання про графіки лінійних функцій. Ці знання, які активізує на уроці вчитель математики, сприяють кращому розумінню та засвоєнню учнями теми з фізики.

До конспекту також додаються цікава презентація за темою уроку та приклад презентації, виконаної учнем як випереджальне завдання.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1135 | Завантажень: 64 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 59

Назва матеріалу:

Деякі практичні аспекти формування комунікативної особистості у пришкільному мовному таборі

На сучасному етапі вивчення мов є важливим використання перебування дітей у пришкільному таборі, як один з можливих варіантів занурення у мовне середовище. Не кожна дитина має можливість перебувати у позашкільному мовному таборі, а створення хоча б двотижневих курсів, що передбачають вивчення мови у вигляді спілкування, гри, розваги, дозволяє дітям всіх рівнів покращити свої практичні мовні навички .

Робота містить короткий опис різноманітних прийомів роботи в пришкільному мовному таборі з урахуванням захоплень та уподобань дітей та використанням сучасних інтерактивних технологій: відеоматеріалів, мультимедійних презентацій

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 782 | Завантажень: 22 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 60

Назва матеріалу:

Cім чудес України. Інтегровани урок.

Розробка інтегрованого уроку, мета якого повторити вивчені твори з української ліітератури та ознайомитися з сімома чудесами  розкрити їх красу та історичне минуле; пригадати твори української літератури, в яких згадуються ці чудеса

Презентований матеріал у формі сценарію проведення уроку української літератури з використанням інтерактивної дошки ретельно обмірковані, змістовні, мають відповідне психолого - педагогічне та методичне обгрунтування як удалий приклад запровадження інформаційно - комунікативних технологій у педагогічний процес загальноосвітньої школи.

 

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1102 | Завантажень: 58 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024