Шкільний портал
Понеділок, 20.05.2024, 02:54
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 638
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

У категорії матеріалів: 171
Показано матеріалів: 91-100
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 ... 17 18 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 91

Назва матеріалу:

Святкові та трагічні дати українського календаря

(добірка виховних заходів національно-патріотичного спрямування)

У добірку входять наступні сценарії:

1.Народознавче свято «Свята Покрова – світле свято українського народу» (до Дня українського козацтва, свята Покрови ).

2.Година пам’яті «Чорнобиль. Трагедія. Пам’ять. Подвиг» (до Дня вшанування учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС).

3.Година доброти й милосердя «Миколай, Миколай, ти до нас завітай" (до Дня святого Миколая).

4.Тематична лінійка «Незалежній Україні слава нині і повік» (до Дня Соборності України).

5.Лінійка-реквієм «Небесна сотня у вирій полетіла» (до Дня Героїв Небесної Сотні).

6.Година пам'яті "Ти вічний біль, Афган" (до Дня вшанування учасників бойових дій на територіях інших держав).

7.Година пам'яті "А думалось, що атом той слухняний" (до Дня пам'яті Чорнобильської трагедії).

Усі сценарії супроводжуються мультимедійною презентацією.

Розробки даних заходів можуть використовуватися також класними керівниками на годинах спілкування та вчителями історії як на уроках, так і в позаурочний час.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 792 | Завантажень: 294 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 92

Назва матеріалу:

Використання освітніх технологій в процесі навчання в профільній школі. Стаття.

Сучасні зміни в системі середньої освіти та в інших сферах життєдіяльності людини зумовлюють необхідність удосконалення підготовки майбутніх кваліфікованих кадрів і формування якостей не просто виконавця, а працівника з творчим підходом до роботи, здатного швидко змінювати види діяльності, орієнтованого на засвоєння знань упродовж усього життя.

Концепція модернізації сучасної освіти передбачає введення профільного навчання в старшій школі. Основна ідея оновлення освіти полягає в тому, що навчання має стати більш індивідуалізованим, функціональним та ефективним.

У статті розглянуто особливості профільної школи визначено роль вчителя та модель випускника. Охарактеризовано освітні технології профільної школи.

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 974 | Завантажень: 40 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 93

Назва матеріалу:

Інтегрований урок з природознавства, математики та трудового навчання.  «Шукачі скарбів» 3 клас.

Актуальність ідеї інтегрованого навчання в тому, що вона є оптимальною для сучасного етапу розвитку національної школи, адже на даному етапі є ускладнення змісту освіти, зростання обсягу необхідної інформації та зменшення часу, відведеного для її засвоєння. В Україні принцип інтеграції  проголошений основним принципом реформування освіти поряд з принципами гуманізації та демократизації.

Урок містить матеріали для розширення , вдосконалення та поглиблення знань учнів  з таких предметів як: природознавство,математика,трудове навчання.

Діти закріплюють свої знання по темі  «Корисні копалини рідного краю»

в  ігровій формі. Цікаво поєднано прийоми обчислення прикладів та використання корисної копалини солі  для формування об’ємної композиції в техніці «Санд».

Урок містить в собі різні прийоми та методи роботи на уроці.

Застосована пісочна терапія для дітей,для заспокоєння психічного та душевного стану дитини.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 2288 | Завантажень: 356 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 94

Назва матеріалу:

11 клас. Інтегрований урок з російської і української мови: 

Тема уроку:  Слово — вершина людського. (Приказка)

В ходе урока учащиеся демонстрируют практическое применение знаний по риторике; совершенствуют умения и навыки пользоваться, выявлять и осмысливать изобразительно-выразительные средства языка, композиционную структуру текста публичного выступления, позицию автора. Проявляют черты личности, способной на самостоятельную деятельность, убедительно и грамотно выражать свои мысли.

Дети обобщают материал, изученный на уроках украинского и русского языков по риторике. Рассказывают об истории развития науки с древних времён до наших дней. Применяют полученные знания в выступлениях с использованием презентаций  ---. В ходе урока использован интерактивный прием «Микрофон», упражнения на сопоставление пословиц двух языков. Выступление творческой группы учащихся:

«Уроки ораторского искусства от легендарных личностей».

Дети дописывают предложения по памяти, выполняя задание свободного диктанта. Работая над темой урока, заполняют «тезис-конспекты». Работают над афоризмами, проделывают работу по комплексной орализации текста, составляют синкан по рассмотренной теме.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 752 | Завантажень: 276 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 95

Назва матеріалу:

Дебаты для учащихся 8-11 классов на тему: «Социальные сети угрожают безопасности пользователей?»

Інтерактивна форма роботи зі школярами 8-11 класів. Форма проведення – дебати з вивченням потреб школярів та їх захоплень.

Головними завданнямицих дебатів у розрізі  медіаосвіти вцілому є сприяння формуванню:

  • медіаінформаційної грамотності як комплексу умінь, знань, розуміння і відносин, які дають дітям можливість: ефективно і безпечно користуватися медіа, усвідомлено обирати, розуміти характер контенту і послуг, приймати рішення та користуватися повним спектром можливостей, які пропонують нові комунікаційні технології та медіаінформаційні системи, а також можливість захистити себе і свою сім’ю від шкідливого або вразливого інформаційного матеріалу;
  • медіаімунітету особистості, який робить її здатною протистояти агресивному медіасередовищу і деструктивним медіа-інформаційним впливам. Уміння обирати потрібну інформацію, оминати інформаційне «сміття», захищатися від потенційно шкідливої інформації з урахуванням прямих і прихованих впливів;
  • здатності до медіатворчості для компетентного і здорового самовираження особистості та реалізації її життєвих завдань, розвитку патріотизму, доброзичливості в мережі стосунків;
  • спеціалізованих аспектів медіакультури: візуальної медіакультури (сприймання кіно, телебачення), аудіальної і музичної медіакультури, розвинених естетичних смаків щодо форм мистецтва, опосередкованих мас-медіа, сучасних напрямів медіа-арту тощо.

 Дебати серед старшокласників на тему «Соціальні мережі загрожують безпеці користувачів», які проводять учні 9 та 10 класів.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1215 | Завантажень: 317 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 96

Назва матеріалу:

Розробка уроку «Таблиці додавання та віднімання числа 4. Складання і розв’язування задач. Побудова відрізків» з математики у 1 класі.

План-конспект уроку з мультимедійною підтримкою (медіа презентація додається), мета  якого – ознайомити учнів з таблицями додавання та віднімання числа 4, вправляти учнів у розв’язуванні прикладів та задач, удосконалювати навички усної лічби, уміння будувати відрізки, розвивати життєво необхідні компетентності.

Використана мультимедійна підтримка.Урок спрямований на перевірку вміння учнів застосовувати набуті знання у знайомих та нестандартних ситуаціях.

 

Матеріал даного уроку спонукає учнів  до прояву творчої активності, усвідомленості своїх дій та використанні їх в реальному житті, тобто  набутті необхідних життєвих компетентностей.

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 924 | Завантажень: 299 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 97

Назва матеріалу:

Урок навчання грамоти (читання) у першому класі з російською мовою навчання у післябукварний період (розробка уроку та  презентація).

Тип уроку:урок формування  вмінь та навичок. Тема  Е. А. Пермяк «Про торопливую куницу и терпеливую синицу». Урок  розроблений з використанням прийомів технології критичного мислення, ІКТ та інтерактивних методів навчання. Форма проведення нестандартна: урок-гра.

У наш швидко мінливий час, формування критичного мислення школярів, засноване на універсальному умінні працювати з інформацією (знайти, відібрати, проаналізувати, оцінити її достовірність і головне застосувати отриману інформацію.) є однією з актуальних завдань освіти. Як і інші якості розуму, мислення можна розвивати. Розвивати мислення - значить розвивати вміння думати. Роботу на уроці я намагаюся планувати так, щоб мої учні слухали й чули мене, щоб активізувалася їх розумова діяльність і, обов'язково, пізнавальний інтерес, намагаюся залучити до роботи кожного учня. Починати формування критичного мислення треба вже з першого класу.

Таким чином, я вважаю, що учні, які мислять критично, залучені в активний процес систематичної роботи, які думають про свої знання, здатні утвердити себе і правильно усвідомити себе в навколишньому світі.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 870 | Завантажень: 24 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 98

Назва матеріалу:

Навчально-методичний посібник «Ознайомлення учнів із енергозберігаючими  технологіями в змісті навчання  математики та інформатики»  (конспекти бінарних уроків для 6, 7, 8, 10 класів).

Збірка містить бінарні уроки математики та інформатики, які дозволяють познайомити школярів із низкою ідей, що розкривають аспекти сучасної енергетики: раціональне використання енергетичних ресурсів, раціональне використання сировинних ресурсів, безпечні засоби використання енергії для навколишнього середовища.

На бінарних уроках пропонуємо учням виконувати завдання дослідницького характеру з використанням порівняльних характеристик побутових приладів, розкривати такі важливі в енергетичному сенсі питання: раціональне використання енергетичних ресурсів (нафти, газу, вугілля, тощо); найбільш раціональні та безпечні способи використання енергії для навколишнього середовища; раціональне використання сировинних ресурсів;  використання відновлювальних джерел енергії .

До збірки ввійшли конспекти бінарних уроків для 6, 7, 8, 10 класів.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 711 | Завантажень: 35 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 99

Назва матеріалу:

Конспект уроку з  літературного читання у 3 класі  «Вишиванка – святиня, оберіг, національна гордість українського народу.  Оксана Караванська  «Вишиванка»

Урок національно-патріотичної тематики  спрямовано розвиток бажання зберігати та продовжувати звичаї та традиції українців, плекати в дітей почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю через опрацювання твору. З метою зацікавлення учнів та підвищення якості їх навчальних досягнень  використано ІКТ, різні методи роботи,  представлено різноманітний наочний матеріал, робота учнів організована у різних формах (фронтальна, парна, групова), використано місцевий матеріал, зв’язок з життям.

Матеріал, використаний для уроку, взято з «Хрестоматії для 3-4 класів», яка надрукована відповідно до оновлених програм для учнів початкової школи.

Конспект уроку підготовлено особисто мною, оскільки такої розробки ні в посібниках, ні в мережі інтернет немає.

При підготовці я використала народознавчий матеріал, застосувала використання емоційно-естетичного фону різних етапів уроку, оскільки зараз приділяється велика увага чуттєвій стороні виховання дітей, використала життєвий досвід вихованців. Я орієнтувала учнів на оволодіння національними цінностями, усвідомлення знань про національну українську культуру, орієнтація дитини на позитивні результати діяльності щодо засвоєння певних національних цінностей у родині та в школі.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 3693 | Завантажень: 479 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (4)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 100

Назва матеріалу:

План-конспект уроку трудового навчання на тему: «Технологія виготовлення народної ляльки» (5 клас),  презентація до уроку і до практичної роботи та додатки

Урок-заняття з трудового навчання (розраховано на 2 уроки) розроблено для учнів 5 класу, відповідно до чинної програми. Проводиться у вигляді усного журналу і супроводжується комп’ютерною презентацією, відповідно до ходу заняття. Розроблено інструкційні картки і презентацію до практичної роботи. Також є вся необхідна наочність, кросворд, тема уроку, критерії оцінювання практичної роботи, збережені в окремих файлах.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 936 | Завантажень: 375 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024