Шкільний портал
Середа, 08.05.2024, 22:33
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 636
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

У категорії матеріалів: 171
Показано матеріалів: 81-90
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 17 18 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 81

Назва матеріалу:

Педрада з теми «Підвищення рівня якості освітніх послуг шляхом застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі»

Інформаційно-комунікаційні технології можна успішно використовувати як в освітній діяльності педагогів, так і в управлінській, методичній роботі, роботі психолога тощо.

 

Даний матеріал розглядає основні напрями застосування інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процес і, їх вплив на розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності учнів.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 897 | Завантажень: 425 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 82

Назва матеріалу:

Розробка ігрової програми «Еко-мікс»

Мета:  створення ігрових ситуацій, під час яких діти знайомляться з різними видами енергії та галузями її застосування; вчити дітей берегти енергію та застосовувати енергозберігаючі технології; обґрунтовувати зв’язки енергетичних проблем з екологічними; залучати до свідомого вибору способів спілкування з природою через енергоефективні технології; вчити прогнозувати наслідки своєї діяльності у природі.

На сьогодні  гостро постає питання пошуку найбільш ефективних форм та методів навчання школярів. Сучасний світ диктує нові вимоги до освітньої підготовки, щоби людина стала компетентною особистістю. Досягти цього можна шляхом упровадження технології екологічних ігор під час уроків, на заняттях гуртка еколого-природничого спрямування, у позакласний час. За допомогою такої форми роботи виникає можливість для спілкування між учнями, у них не тільки поглиблюються теоретичні знання,  й виникають практичні навички, розкриваються таланти, розвивається креативність, виховується наполегливість і завзятість, витке інтерес до такої цікавої та нескінченно загадкової науки – біології. 

Використовуючи ігрові ситуації вдається розширити суб’єктивний екологічний простір  учасників,  активно впливати на процеси розвитку суб`єктивного ставлення до природи, торкаючись глибинних психологічних сфер людини; корегувати мотиви екологічної діяльності, стратегії взаємодії учасників з об’єктами природи, розвиток екологічної компетентності, моральної відповідальності в цій взаємодії.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 947 | Завантажень: 301 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (8)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 83

Назва матеріалу:

Урок і мультимедійна презентація з української мови на тему «Закріплення вимови і написання слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів з апострофом», 2 клас

Урок має яскравий, звуковий  мультимедійний супровід, містить цікаві, нестандартні завдання, які допоможуть закріпити знання учнів про правила  вживання апострофа, вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів з апострофом, читати слова за фонетичною транскрипцією

Урок має нестандартну структуру, що активізує пізнавальну діяльність учнів, підвищує їх рівень мотивації, розвиває інтелектуальний рівень та  творчий потенціал

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1724 | Завантажень: 81 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 84

Назва матеріалу:

Урок біології у 8 класі «Залози змішаної секреції».

Вивчення природничих дисциплін у школі треба будувати з урахуванням того, що провідним має бути тісний зв'язок навчання з практикою життя.

Мета пропонованого уроку:

- навчальна –  продовжити формування уявлень про гуморальну регуляцію функцій; конкретизувати знання про залози внутрішньої та змішаної секреції, показати їх роль у регуляції функцій; ознайомити з будовою та функціями залоз змішаної секреції, наслідками гормональних порушень,  профілактикою ендокринних хвороб;

- виховна –  проводити пропаганду здорового способу життя та виховувати свідоме ставлення до особистого здоров`я; 

- розвиваюча – розвивати вміння презентувати самостійно підготовлений матеріал; аналізувати навчальний матеріал, поданий у вигляді схем,  порівнювати, розкривати загальне і особливе; встановлювати закономірності; систематизувати, встановлювати зв’язки нового з раніше вивченим.

Дана розробка уроку адресована колегам-вчителям природничих дисциплін загальноосвітніх закладів, особливо молодим педагогам.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 843 | Завантажень: 375 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (6)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 85

Назва матеріалу:

Електронний мультимедійний інтерактивний посібник для вчителя з курсу за вибором «Медіакультура» із циклу уроків за темою: «Інтернет і мобільний контент»

У посібнику розглядаються наступні теми: Засоби комунікації у мережі Інтернет: соціальні мережі, форуми, чати (Мета: ознайомити учнів із засобами комунікації у мережі  Інтернет, дати поняття соціальна мережа, чат, форум,блог, кіберпростір; ознайомити з історією створення Інтернету; навчити визначати позитивні та негативні фактори активного використання мережі; виховувати почуття поваги до людської особистості). Для чого школярі використовують медіа? Чи можеш ти назвати себе медіазалежним? (Мета: дізнатися з якою метою учні-школярі використовують медіа у своєму житті, якими соціальними мережами користуються, які загрози здоров'ю та життю несе Інтернет та соціальні мережі; з'ясувати, чи можна учнів класу назвати медіазалежними, надати рекомендації щодо виправлення ситуації; розвивати вміння мислити, аналізувати, знаходити загрози життю у соцмережах; виховувати повагу до особистого життя кожного).

Електронний мультимедійний інтерактивний посібник для вчителя з курсу за вибором «Медіакультура» має зручний інтерфейс. Простий у використанні. Наявність чіткого та структурованого плану конспекту. Зазначений мультимедійний контент ефективно можна використовувати з метою підтримки владання курсу за вибором «Медіакультура» для 10-ого класу.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 819 | Завантажень: 261 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 86

Назва матеріалу:

Розробка уроку з історії України 7 клас за темою «Київська держава за правління Ярослава Мудрого»  (за підручником Власова В.)

Розробка уроку з історії України 7 клас за темою «Київська держава за правління Ярослава Мудрого»  створена за матеріалами підручника з історії України для 7 класу за авторством Власова В.С.

Урок побудований на інтерактивних методах навчання. Застостовується робота з відеосюжетами.

Працюючи на уроці, учні мають навчитися:

  • встановлювати хронологічну послідовність подій за князювання Ярослава.
  • показувати на карті територію Київської Русі за часів Ярослава, визначати зміни відповідно до попередніх часів.
  • визначати основні внутрішньо і зовнішньополітичні заходи князя.
  • характеризувати Ярослава Мудрого  як  людину та державного діяча, висловлювати ставлення до нього.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 720 | Завантажень: 28 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 87

Назва матеріалу:

Додавання і віднімання чисел частинами. Урок математики у 1 класі

 

Використання мультимедійних технологій

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1001 | Завантажень: 33 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 88

Назва матеріалу:

Урок - обобщение в 5 классе. Интегрированный курс «Литература (русская и зарубежная)» для общеобразовательных учебных заведений с обучением на русском языке.

Тема: Джозеф Редьярд Киплинг. Сказка «Маугли». Изображение в сказке сложных отношений человека и природы.

 

В ходе урока учащиеся демонстрируют знания о личностиДж.Р.Киплинга, об истории создания «Книги Джунглей»; участвуют в беседе; проявляют гуманность, милосердие, чувство справедливости, любовь к природе, интерес к чтению, любовь к художественной литературе, любознательность, стремление к познанию окружающего мира; знают содержание сказки «Маугли», пересказывают её сюжет; строят ответ на вопрос о художественном произведении; раскрывают идейно-художественное содержание сказки; показывают, как в произведении действуют Законы Джунглей и законы людей.

Для работы с детьми использованы разнообразные интерактивные формы: эвристическая беседа, кроссворд, иллюстративное домино, кластер по образам, викторина «Внимательный читатель», «Микрофон», упражнение «Облако»,  «Займи позицию», «Словесное рисование», физминутка.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 721 | Завантажень: 22 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 89

Назва матеріалу:

Тема: О.Довженко «Ніч перед боєм» - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців проявлені під час воєнного лихоліття. Розробка уроку, презентація та відео.

Ми пропонуємо абсолютно новий погляд на оповідання О.Довженка «Ніч перед боєм». Кожна дитина, усвідомлюючи себе громадянином нашої держави, через призму сучасного патріотичного світобачення сприймає зміст оповідання.

Образи героїв Другої світової війни стають живими образами й більш близькими, бо багато хто з учнів про війну знає вже не з кінофільмів та книг, а з розповідей батьків, братів, сусідів – безпосередніх учасників АТО.

Методика проведення уроку заснована на виховному процесі. Стимулом для навчання на даному уроці є не оцінка, а бажання виконати певний вид роботи, який пропонувався: створити власний відеоролик із життя О.Довженка, знайти цікаву інформацію про автора, взяти участь у створенні екранізації уривку до твору, написати уявне інтерв’ю із письменником, завдання з елементами ономастики (тлумачення значень власних імен). Після виконання свого завдання учень сам дає собі оцінку (чи може він прикріпити собі орден «За досягнення у мистецтві»,чи ні).

При підготовці до уроку не було жодних обмежень ініціативи школяра – ні у виборі завдань, ні у способах їх реалізації. Кінцевий результат  - це внесок  кожного у процес творення уроку (заповнення плівки самооцінювання).

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 11230 | Завантажень: 450 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (2)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 90

Назва матеріалу:

 Еколого-народознавчий міжпредметний проект «Журавлики - журавлі»  4 – 5 клас (природознавство, курс «Я у світі», літературне читання, народознавство, мистецтво, історія)

Метод проектів є інноваційною педагогічною технологією. Він дає змогу розв’язати проблему мотивації, створити позитивну атмосферу навчання, навчити дітей застосовувати свої знання на практиці для розв’язання життєвих і особистісних проблем. Цей метод у сучасній початковій школі втілює ідею індивідуалізації навчального процесу та розвивального навчання.

Саме в процесі проектної діяльності формуються між предметні та ключові компетентності.

У рамках проекту учні мали змогу поглибити знання про журавлів як символів України; ознайомитись з цікавими фактами історико - культурної спадщини рідного краю; дослідити, чому за останній час цей вид катастрофічно зменшується; розвивати дослідницькі і творчі здібності. В ході проекту учні набували практичних навичок збору інформації та відповідного її оформлення, розширювали свою екологічну культуру. Такий метод організації навчальної діяльності допомагає виховувати любов до Батьківщини, бережливе ставлення до природи як загальнонаціонального надбання; стимулювати учнів до самостійного вирішення проблем.

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 3167 | Завантажень: 1879 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (5)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024