Шкільний портал
Субота, 27.04.2024, 05:52
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

У категорії матеріалів: 171
Показано матеріалів: 61-70
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 17 18 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 61

Назва матеріалу:

Позаурочна навчальна діяльність як засіб соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі.  Навчально-методичний посібник

      Мета цієї роботи розглянути психолого-педагогічні аспекти активізації позаурочної науково-дослідницької діяльності учнів і її роль у процесі соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі та на прикладах з власного досвіду роботи показати застосування  прийомів і методів активізації на практиці.

     Завдання:  - розглянути роль мотивації для активізації позаурочної пізнавальної діяльності;  проаналізувати принципи і методи організації позаурочної навчальної діяльності; узагальнити матеріали науково-дослідницької діяльності учнів для роботи шкільного наукового товариства,  предметних гуртків та відділень МАН.       

Свою особливу роль у цьому процесі покликана зіграти системна позакласна робота з учнями, ядром якої може слугувати шкільне наукове товариство (ШНТ).  До складу ШНТ можуть входити учні 7-11 класів. Це своєрідний інтелектуальний актив, що допомагає вчителю у проведенні предметних тижнів, позакласних заходів, інтерактивних конкурсів і т.і. У подальшому учні - учасники шкільного наукового товариства можуть стати членами МАН і захищати свої роботи у І та ІІ етапі конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт. Таким чином можна домогтися від учнів свідомого вивчення навчального матеріалу на уроках, поглиблення знань в позаурочний час що в подальшому створить підгрунття для успішного самовизначення і самореалізації учнів у дорослому житті.

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 711 | Завантажень: 32 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 62

Назва матеріалу:

Конспект уроку з використанням міжпредметних зв’язків (математика, природознавство, літературне читання та музика) з мультимедійною презентацією

План-конспект уроку з використанням міжпредметних зв’язківна тему: «Вправи на закріплення таблиць множення та ділення. Розв’язування задач на збільшення та зменшення числа в кілька разів. Україна – моя Батьківщина» з мультимедійною підтримкою, мета якого – закріпити знання таблиць множення та ділення, вміння їх застосування;  продовжувати роботу над  вирішуванням задач на збільшення та зменшення числа у кілька разів ; розширити знання про Україну та рідне місто; формувати комунікативну і соціальну компетентність, вміння давати оцінку своїм знанням; розвивати пошукові здібності, вміння розкривати суть певної проблеми, стисло і коротко висвітлювати її, конкретно відповідати на поставлені питаннярозвивати розум, увагу, логічне мислення, вміння співпрацювати в групі; виховувати любов до рідного краю, сприяти розвитку пізнавального інтересу.

Активна співпраця вчителя та учнів – все для досягнення результативності уроку, для збереження психологічної комфортності учнів.

У світлі сучасних завдань всебічно, гармонійно розвиненої особистості школяра проблема міжпредметних зв’язків набуває важливого значення. Актуальність даної проблеми зумовлена розвитком науки, техніки, суспільства. Міжпредметні зв’язки є важливим принципом навчання в сучасній школі, що забезпечує взаємозв’язок наук природничо-математичного і суспільно-гуманітарного циклів. Проблема не стільки в оволодінні знаннями, скільки в умінні застосовувати їх на практиці в будь-якій життєвій ситуації та у професійній сфері.Актуальність  даного уроку в тому, що міжпредметний зв’язок  є оптимальним для сучасного етапу розвитку національної школи, адже на даному етапі є ускладнення змісту освіти, зростання обсягу необхідної інформації та зменшення часу, відведеного для її засвоєння.Запропонований  урок дає можливість вчителю подати матеріал з математики та природознавства, читання та музики як єдине ціле, дає можливість розвивати пошукові здібностішколярів, формувати позитивні моральні якості учнів, , показує зв’язок з життям. Забезпечує активізацію пізнавальної діяльності дітей, що викликає у них бажання вчитися.

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 2205 | Завантажень: 63 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 63

Назва матеріалу:

Методична розробка інтерактивного уроку з елементами міжпредметної інтеграції «Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення. Життя птахів взимку»

Однією з виразних тенденцій оновлення навчання є пошук нестандартних (інноваційних) уроків. Педагогічна суть таких уроків полягає в такому структуруванні змісту й форми, які б викликали інтерес в учнів і сприяли б їхньому розвитку та вихованню.

Переорієнтація освіти на особистість учня, формування людини, спрямованої на самовиховання, потребує дотримання таких принципів організації навчально-виховного процесу, як гуманізація та гуманітаризація; єдність загальнолюдського та національного; розвиток і саморозвиток учнів у процесі навчання; співробітництво, співтворчість; індивідуалізація та диференціація; оптимізація процесу навчання.

Мета даного уроку полягає у формуванні в учнів цілісного світогляду про навколишній світ, активізації їх пізнавальної діяльності; підвищенні якості засвоєння сприйнятого матеріалу; створенні творчої атмосфери в колективі учнів; виявленні здібностей учнів та їх особливостей; формуванні навичок самостійної роботи школярів з додатковою літературою, таблицями між предметних зв’язків; підвищення інтересу учнів до матеріалу, що вивчається; ефективній реалізації розвивально-виховної функції.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1188 | Завантажень: 35 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 64

Назва матеріалу:

Досвід методичної роботи  з формування гуманної соціально-активної особистості молодшого школяра через інтегративно-діяльнісний підхід

Компетентнісно-орієнтований урок з використанням інтерактивних технологій з української мови у 4 класі « Спостереження за зв’язком прикметника з іменником у реченні. Узагальнення знань про змінювання прикметників за родами і числами.»

Формат заняття і домашня заготовка у формі міні-коучінгу «учитель-учителю». Структурно-часовий дизайн майстер-класу «Дерево життя»

 

Реалізація інноваційного підходу до навчання учнів дозволяє підняти на якісно новий рівень педагогічний процес, підвищити рівень навчальних досягнень, забезпечує психолого - емоційну комфортність і подальшу соціальну адаптованість школярів, готовність реалізувати особисті якості в індивідуальній чи колективній діяльності (в системі «учитель - учень», «учень - учень»).

Технологія досвіду містить у собі  арсенал різнонаправлених форм, методів традиційної та інноваційної діяльності вчителя та учнів на уроці. Особливо цінним є творчий підхід  до створення системи роботи на різних етапах уроку в залежності від його типу та навчального матеріалу.

Як освітня технологія, коучінг належить до інтерактивних тех­нологій сучасної освіти. Сучасний навчальний процесс повинен бути спрямованим на тих, хто навчається, де роль вчителя більш схожа на ту, що відіграє тренер або консультант, та полягає у тому, щоб направляти учнів, розкриваючи і використовуючи при цьому їхній власний внутрішній потенціал.

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 840 | Завантажень: 309 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 65

Назва матеріалу:

Методична розробка  з теми «Перетворення графіків функцій»

Об’єкт дослідження: методичні проблеми, які виникають при побудові графіків функцій.

Мета роботи: розгляд використання комп’ютера при вивченні теми побудови графіків функцій методом геометричних перетворень.

Результати роботи можуть бути застосовані вчителями при вивчені даної теми на уроках та факультативних заняттях.

Одержані висновки та їх новизна: в роботі розглянуто теоретичні і практичні основи методики викладання математики, зокрема методика навчання учнів побудови графіків функцій за допомогою комп’ютерних технологій.

У діючій програмі з математики рекомендоване використання персонального комп'ютера як контролюючої машини, навчального тренажера, моделюючого стенда, інформаційно-довідникової системи, ігрового навчального середовища, електронного конструктора, експертної системи. Використання комп'ютера під час вивчення математики дає наочні уявлення про досліджувані поняття, закономірності, функції, геометричні фігури, що сприяє розвитку образного мислення учнів.

У вчителя з’явилася можливість за допомогою сучасних комп’ютерних технологій удосконалювати навчально-виховний процес.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 834 | Завантажень: 48 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 66

Назва матеріалу:

Розробка уроку. FamousPeople. Diana: People’sPrincess

Принцеса Діана- одна з найпопулярніших жінок у світі, яку називають «принцесою людських сердець». 20 років тому назад вона трагічно загинула під час автокатастрофи, але іі благодійність, доброта, відкритість до сих пір живе в пам’яті людей.

Матеріал викладений у формі уроку з використанням ІКТ. Мета:узагальнити знання учнів про життя принцеси Діани, показати щирість і любов Діани до людей, вказав на її благодійну діяльність; активізувати вивчений лексичний матеріал; формувати навички монологічного мовлення; розвивати пізнавальну діяльність, мислення, мовну здогадку; виховувати толерантне ставлення до людей.

Урок містить сучасні педагогічні технології такі, як навчання у співпраці, проектна методика, використання  Інтернет - ресурсів, які допомагають реалізувати особово-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 624 | Завантажень: 26 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 67

Назва матеріалу:

Урок і презентація з математики на тему «Додавання круглих чисел. Розв’язування рівнянь. Задачі.», 3 клас

В даному матеріалі представлено розгорнутий конспект уроку з математики, який супроводжується мультимедійною презентацією

Даний матеріал сприяє розвитку інтересу в учнів до навчання, підвищенню їх рівеня зацікавленості та кращому засвоєнню навчального матеріалу завдяки використанню медіаосвітніх технологій

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1094 | Завантажень: 41 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 68

Назва матеріалу:

Конспект уроку зарубіжної літератури «Дж. Байрон. Поема «Мазепа». Її історична основа та романтичний міф. Риси романтичного героя в образі Мазепи» та презентація.

Тип уроку – урок засвоєння нових знань з елементами дослідження. Учні діляться на « істориків» та «літературознавців», досліджують відомості про Мазепу-гетьмана та Мазепу-героя романтичного міфу; вчаться аналізувати художній текст, робити висновки , формують навички характеристики героя художнього твору. На уроці використовуються інтерактивні методи, які сприяють активності учнів, взаємодії між собою та вчителем. Під час підготовки до уроку  учні вчаться користуватися мережею Інтернет в освітніх цілях, відчувають себе співавторами і отримують радісне відчуття успіху. Крім того, урок має виражене виховне значення.

 

Урок сприяє здійсненню самоосвіти, самовираженню кожного учня, розвиткові його мислення, емоційної сфери, збагаченню особистого досвіду.

Навчальний матеріал має виражене виховне значення, сприяє естетичному розвиткові дітей, вихованню патріотичних почуттів.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 6557 | Завантажень: 162 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 69

Назва матеріалу:

Приклади сенканів для використання на уроках хімії у 7-8 класах

Кожен педагог має свою методичну скарбничку, яку використовує на уроках. Я опрацювала багато методичної літератури щодо традиційних і нетрадиційних форм навчання.

У своїй педагогічній діяльності я практикую різноманітні форми навчальної діяльності. Однією з них є сенкани. Вони зумовлюють розвиток здібностей, формують кругозір, розвивають інтерес до предмета. Складання сенканів сприяє розвитку логічного мислення, творчого потенціалу. Спочатку допомагаю учням їх складати, а потім –  дитячій фантазії нема меж. Діти дуже полюбляють таку форму роботи. Практикую складання сенканів у 7-8 класах на різних етапах уроку, що і пропоную до вашої уваги.

Сенкан – це вид творчого завдання. Під час його складання  можна прагнути досягти досконалості. Сенкани корисні  для збагачення словникового багажу учнів, якого їм на сьогоднішній час дуже не вистачає. Ця форма роботи розвиває зацікавленість до вивчення хімії.

Сенкани є доступними різним віковим категоріям. Їх можна використовувати на будь-якому етапі уроку. Це міцний інструмент для рефлексії. Він не потребує великих часових затрат. Складання сенкану допомагає створити ситуацію успіху,  дозволяє учневі відчути себе творцем.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1204 | Завантажень: 98 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (5)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 70

Назва матеріалу:

Конспект уроку літературного читання в 2 класі. Є. Пермяк. Оповідання «Пічугін міст» (рос.)

Дослідницький метод сприяє формулюванню пізнавальної самостійності, розвитку індивідуального та творчого мислення учнів. Під час уроку з використанням ІКТ  сприяє  активізації мислення дітей, допомагає осягнути самих себе, відчути радість від отриманих результатів власної діяльності. Школярі були залучені  до пошуку додаткової інформації в мережі Інтернет при виконанні дослідницьких і творчих проектів:  підготовки повідомлень, інформаційних довідок, створення власних презентацій. Учні мали більше можливостей для організації самостійної дослідницької, пошукової, творчої діяльності, працюючи над проектами. Вони не тільки знаходили різноманітні джерела інформації, критично осмислювали їх, але й створювали вміло презентували та аргументували роботу. Були використані інтерактивні  форми та методи навчання: самостійна й практична робота, робота в парах, робота в малих групах тощо. Участь у  дискусіях надає учням можливість вільно висловлювати власні думки, обговорювати їх з іншими учнями класу, розвиває комунікативні навички, критичне та логічне мислення, уяву, увагу, пам’ять.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 8973 | Завантажень: 5791 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (8)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024